בוא נלמד קצת אחד על השני

riktal

New member
בוא נלמד קצת אחד על השני

אז נתחיל בזה - איזה סדרות אתם אוהבים (מלבד PSYCH)? אני אתחיל - הסדרה הכי אהובה עלי היא (כמובן) PSYCH. מספר שתיים זה על טבעי (משוגעת על ג'נסן אקלס-דין- הוא למעשה היה הטירוף שלי לפני ג'יימס רודה, וגם היום אני מתה עליו), אחר כך זה משפחת סימפסון (אחת הסדרות הכי טובים שראיתי בחיים שלי ואחת משתי הסדרות היחידות שלא משנה על איזה פרק אני אפול - אני אראה אותו בהנאה רבה-PSYCH היא השניה , דרך אגב), אבודים - סדרה גאונית (לדעתי), 24, מדיוןם, המנטלס (כן, אני אוהבת את הסדרה הזאת למרות הכל), GLEE (למרות שאני תמיד מפסידה את ההתחלה שלה, אני מאוד אוהבת את הסדרה הזאת כי היא קלילה ומעניינת), גיבורים, מגרש ביתי (העונה החדשה טובה מאוד לדעתי) - יש בטח עוד המון סדרות ששכחתי כי אני רואה המון טלויזיה, אומנם פחות מפעם, אבל עדיין המון.
 

Nich92

New member
ממממ...

חוץ מPSYCH? חח האנטומיה של גריי, על טבעי (למרות שבגלל שזה משודר פרק כל שבוע קצת נמאס לי מזה), הלוחשת לרוחות, מחשבות פליליות, המפענחת(למרות שמזמן לא ראיתי את שניהם חח), מגרש ביתי (אהבתי את העונות הקודמות.. ראיתי את הפרק הראשון של העונה ה7 ולא התלהבתי...), לפעמים סקראבס.. ויש עוד כל מיני טיפה פחות רציניות כמו למשל החיים היפים של זאק וקודי על הסיפון (חחח).. נראלי שזהו בערך .. :)
 

riktal

New member
אז ככה:

מגרש ביתי הם דווקא בסדר גמור אני אוהבת את העונה החדשה. פחדתי שהם לא יהיו מעניינים, אבל הם בסדר - דווקא דיי טובים. האמת היא שכבר נמאס לי מלוקוס ופייטון וחיכיתי לקצת שינויים ואני שמחה שזה קרה כי הדמות של נייתן הרבה יותר מעניינת מלוקוס (לפחות ככה זה היום, בעבר זה היה בדיוק הפוך) והדמויות החדשות של ג'וליאן ושל קלאד, או קלינט (לא זוכרת איך קוראים לסוכן של נייתן) הם דמויות טובות מאוד. בקשר לעל טבעי - את העונות הראשונה והשניה ראיתי לבד במרתון של כמה שבועות, אבל מאז העונה השלישית אני רואה דרך יס וזה מצד אחד מעצבן שכל שבוע פרק, אבל מצד שני ככה העונה נמשך יותר זמן מאשר כשרואים לבד. חוץ מזה שעל טבעי היא סדרה שאי אפשר לראות יותר מפרק כל פעם (לעומת מגרש ביתי, לדוגמא, שאפשר לראות כמה פרקים ברצף), כך שזה מסתדר טוב. את האנטומיה של גריי ידיד שלי מתחנן שאני אראה את זה, אבל אחרי שראיתי את כל 15 העונות של אי.אר, שום סדרת בית חולים לא משתווה אליהם, אבל אני כן אוהבת את מרפאה פרטית וחושבת שהם ממש מרתקים וכשיש קרוסאובר האנטומיה של גריי אני רואה את שני החלקים. זאק וקורי אני לא רואה בכלל, למרות שאני יודעת מה זה. האמת היא שבעבר הייתי רואה המון ערוץ הילדים ודיסני וכל הערוצים האלה, אבל היום מלבד דאוס אני לא מגיעה בכלל למספרים האלה. את דאוס אני ממש אוהבת אבל אני חושבת שזה קשור לזה שהם מדברים על מחשבים ולמיכאל מושונוב שאני מאוד אוהבת. סקראבס מעולם לא ראיתי, אבל שמעתי שזה טוב. קומדיות אני לא רואה הרבה, רק את חברים אהבתי ממש ועד היום אני יכולה לראות כל פרק כמה פעמים ולא להשתעמם. מה עם המנטליסט? יצא לך לראות פרק בזה? למרות שהחבר'ה בפורום הרישמי יהרגו אותי, אני אומרת שוב שזאת סידרה מומלצת מאוד.
 

Nich92

New member
ראיתי חלק מפרק במנטליסט

אבל לא הייתי במצברוח להתעמק בפרק.. חחחח בדיוק עכשיו סיימתי לראות את הפרק האחרון של סקראבס עונה 8 חחח השחקן הראשי עזב אז מעניין מה יהיה הלאה.. בכל מקרה יש מלא סדרות שאני אוהבת לראות הבעיה שאני לא יכולה לראות אותן כל הזמן =\\ לא ישאר לי זמן לדברים אחרים חחחח
 

riktal

New member
זאת בדיוק הבעיה שלי

בעבר היה לי זמן לראות טלויזיה כל היום, אבל היום עם כל הזמן שלי בעבודה וביוטיוב ובפורום של PSYCH, אין לי זמן לכלום כמעט. רוב הזמן אני באינטרנט בהתכתבויות עם אנשים אחרים בעברית ובאנגלית. אני מתכתבת עם שתי בחורות - אחת מארצות הברית ואחת מאוסטרליה - וכל פעם שאני כותבת לאחת מהן מכתב זה לוקח לי שעות (לסטייסי מארצות הברית לוקח לי שעתיים לכתוב!). אני כבר שבוע רוצה להתחיל לראות את צווארון לבן - סדרה של USA NETWORK שמאוד מומלצת - אבל לא מוצאת את הזמן לזה. לפחות עכשיו יהיה לי קצת חופש כי אחרי יום חמישי אני בחופש עד ליום רביעי שאחריו, אז אני אוכל לעשות קצת דברים שאני אוהבת - הכי אני רוצה לבלות את החג במשחק של SIMS 3 - כמה זמן לא שיחקתי את זה!!!! אני מתה להעלם קצת בעולם שלהם, עולם שכולו טוב, אבל כמו שאני מכירה את עצמי, גם את הימים האלה אני אעביר באינטרנט...
 
למעלה