בוז'י מתנגד ללגלזיציה אך תומך בהסדר המריפואנה

בוז'י מתנגד ללגלזיציה אך תומך בהסדר המריפואנה

בעוד שרעלים שונים מסופקים לנו כלקוחות בלשון תרופה, הצמח הזה שאיננו רעיל כלל, צריך "להסדיר" אותו. ורק מי ש'צריך' יוכל לזכות בו על ידי אותו 'הסדר' שייקבע. מול דעתו הנחרצת בנושא בולטת יותר שתיקתו אל מול הפשעים של חברות הטבק שבאות לביטוי על ידי הטמעת רעלים מסוגים שונים בטבק.

קולטי הקנבינואידים נמצאים בכל תא בגוף האדם. מטרתן העיקרית היא תחזוק התא, מכאן שהקנאביס משול לצוות ניקיון בגוף. כמו שאין מפעל שלא צריך צוות ניקיון כך גם אין גוף אנושי שלא יעזור לו להשתמש בקנאביס. נכון, תרופות (סליחה חומרים כימיים רעילים לגוף האדם) עדיף לתת רק למי שצריך כדי שלא חלילה יורעל המטופל, ויש להיזהר מערבוב תרופות (רעלים במינונים נמוכים) לפני שדוחפים אותם לפה. אך לבצע את ההשלכה הזו על צמח הקנאביס זו בורות. צמח שעד היום מראשית הזמן הרג 0 אנשים הודות לאחוז רעילות אפסי. מה שברור הוא שמי שלא ישתמש בקנאביס, יהיה פגיע יותר למספר עצום של מחלות כולל סרטן ואיידס, מדוע לחכות שיחלה כדי שיאופשר לו להשתמש בצמח? מדוע לא במקום, מלכתחילה להכניס את הצמח לרשימת אבות המזון במטרה לשמור על גוף בריא?

אם בוז'י היה חי אי שם במאה ה-13 המשפט שהוא אמר היה נשמע כך: שיהיה ברור, אני מתנגד למכשפות צריך להמשיך ולצוד אותן, אך אני תומך בהסדרת שוק הקמיעות להסרת עין הרע ומזל טוב.
 
למעלה