בוקר אור לכולם

ayala26

New member
זה לא לקטנים יותר?

בכל מקרה, חוות גבינות נשמע יותר כיף ויותר מיוחד ושום מקום אי אפשר לסגור מהיום להיום... איך אפשר לדעת שפתאום שבוע לפני שמתחיל האביב תשתולל סופה כזו בחוץ והיא תתחיל דווקא ביום של האירוע? לזה קוראים pech
ואין הולנדי שלא קרה לו pech מתי שהוא.. מתרגלים.
 

shno

New member
יש לקטנטנים ויש לפחות קטנטנים...

לך יצא להיות בכזה ג'ימבורי/משחקייה עם דנזל? מעניין אותי לדעת אם הנושא מפותח כמו בארץ, שיש כאלה משחקיות/ג'ימבוריות בהמון מקומות, או שהנושא בהולנד לא מפותח כל כך? ואני מסכים לגמרי שיומולדת בחוות גבינות זה הרבה יותר מגניב ומעניין ומיוחד מאשר במשחקיה.
 

ayala26

New member
לא יצא לי

אבל יש אצלנו בעיר 2 כאלו לפחות. וזה לא רק ג'ימבורי זו גם "צעצועיה להשאלה". גם באמסטרדם אני מכירה. בקשר לסגירת המקום לאירוע - אני לא יודעת. עוד לא הגענו לגשר.. הבן שלי היה רק בן שנה - עוד אין לו חברים לכיתה
אני לא יודעת עד כמה הנושא מפותח בארץ (אם כי יש לי תחושה שמאוד מפותח כי אני גם משתתפת בפורום הורים לתינוקות) אז אני לא כל כך יכולה להשוות. גם לא הייתי עדיין אצלנו ב"צעצועיה"
 

ayala26

New member
יש גם חוברת שמחלקים בגנים ומעונות

שיש בה "לוח אירועים" לילדים ברחבי אמסטרדם ואמסטלפיין כמו תיאטרון בובות, שעת סיפור, הפעלות בכל מיני מקומות, ביקורים בחוות וכד' אבל רוב הפעילויות מתאימות החל מגיל שנתיים.
 

shno

New member
אפשר לבקש בקשה (חצופה)?

שהיא אולי קצת מוגזמת - ותרגישי חופשי לדחות אותה אם לא מתאים לך.... יש אולי אפשרות שתשלחי לי דוגמה לחוברת כזאת (בקובץ סרוק)? או אם יש אתר שאפשר לראות בו את כל הפרטים האלה?
 

ayala26

New member
אין לי סורק

וגם לא מצאתי את החוברת האחרונה כי אני חושבת שיש להם אתר. ביום שלישי הבן שלי שוב במעון אז אני אקח עוד עותק של החוברת וארשום לך את האתר. אני גם יכולה לשלוח בדואר (אבל זה בהולנדית, אתה קורא הולנדית?) בחוברת יש עוד דברים כמו המלצות על מסעדות ידידותיות לילדים, חנויות צעצועים, חנויות ספרים ולוח מודעות של מכירות וקניות יד-שניה של ציוד לתינוקות וילדים. יש שם גם ראיונות עם סופרי ילדים וגם כל פעם מבצע שאפשר לשלוח אי-מייל ולזכות במשהו. אני זכיתי פעם בספר ילדים חתום על ידי הסופר ומוקדש לבני. החוברת יוצאת אחת לחודש או חודשיים.
 

shno

New member
תודה תודה!

אם תוכלי להעביר לי את האתר זה יהיה נפלא (ובטח אם תוכלי לשלוח לי את החוברת לארץ - ואם זה מוגזם, אני יכול לתת לך כתובת בהולנד ומשם ידאגו להעביר לי הלאה....). קשה להגיד שאני קורא הולנדית - אבל מגלישה אינסופית לאתרים בהולנדית כבר למדתי כמה מילים, ועם עזרה ממילונים - אני אסתדר. ואם לא - בשביל מה יש פורום שלם אם לא בשביל הצקות "תתרגמו לי בבקשה...."?
שוב תודה על הנכונות לסייע!
 

ayala26

New member
ובינתיים מצאתי את אתר הבית

של ה-speelotheek בפורמרנד. speelotheek על משקל bibliotheek (=סיפריה) מין המילה speel (=משחק) כך שאפשר לתרגם לעברית כמשחקיה.
 

ronnl

New member
אני מתעורר לי לאיטי

ספוט כבר היה עליי הבקר ואני עכשיו התחלתי את הבקר עם תה ובאגט והתכנונים הם להיות בבית לבד עד 4 כי מה לעשות מישהו גם עובד היום
 

ronnl

New member
כן זה העבודה השנייה שלו

והוא חייב לעבוד בימי ראשון ושבת ולפעמים בלילות סוף השבוע
 

Alleycat74

New member
קשה לי לנחש אבל אם זה דורש

עבודה בסופי שבוע ולילות זה יכול להיות משהו כמו תמיכה טכנית/שירות/תיקונים? לחלופין אולי קופאי בחנות (שפתוחה גם בלילות ובסופי שבוע?) אני קרובה?
 

Alleycat74

New member
הוא רופא? ../images/Emo6.gif

או שהוא עובד עם רופאים...עכשיו לא הבנתי...
 

ronnl

New member
לא רופא עדיין לא

אבל הוא אכן הנהג של הרופאים והעוזר שלהם
 
למעלה