בוקר חדש

mr_lonely

New member
בוקר חדש ../images/Emo23.gif

את השיר הבא החלטתי לשים כאן בגלל כמה הודעות שקראתי כאן היום, אני מאמין שכל אחד יקח את שיקח ויגיב כפי שיגיב. השיר נכתב לה ( לגרושתי ) ביום בו התגרשנו. בוקר חדש ******** בוקר חדש יעלה מחר בוקר שונה, בוקר אחר. הזריחה תהיה שונה והפריחה תהיה משונה. שמש חדשה תזרח בשמים, בנפרד ועדיין בשניים. שהרי מהיום את מותרת ובאהבתי היי מאושרת. לך ! האחת והיחידה !
 

mr_lonely

New member
../images/Emo51.gif לך ! ../images/Emo39.gif

להגיע לבוקר הזה זו לא הבעיה. הבעיה היא איך מגיעים לבוקר הזה
 

Something New

New member
יש לך דרכים משונות לומר שאתה אוהב ../images/Emo39.gif

אהבתי את החתימה שלך
ולעניננו מכיר את זה שכשקוראים משהוא מסויים ובראש רץ לו משהוא אחר אבל דומה . בוא אני אספר לך איך עבר עלי אותו הבוקר החדש שלי
אל הבוקר הזה יחלתי אל הבוקר הזה כֹה השתוקקתי רצתי כבר לקום לבוקר הזה שבו הכל יהיה שונה לקום אל הבוקר הזה שבו הכל ישתנה ובאותו הבוקר עננים כבדים כיסו השמיים והגשם שניתך ארצה נמהל עם נדמעות שזלגו מהעיניים עוד בוקר אפרורי וסגרירי חשבתי לעצמי אבל להפתעתי הגיע הבוקר הזה שיחלתי לי קבלתי את חרותי קבלתי את אשר ביקשה נפשי וכציפור דרור פרחתי לי לדרכי שלי
אז בניגוד אליך אהבה לא הייתה שם אבל הבוקר הזה היה גם היה קרה גם קרה הלואי והייתי זוכה לחוויה של אותו הבוקר החדש שלך אבל לצערי ה X שלי יכול לקחת את כל הכרדיט הוא האיש שלימד אותי מה היא אהבה והוא האיש שלמד אותי שמאהבה גדולה אפשר להגיע להיות חלולה . בוקר/צוהריים טובים שיהיה לך
 

mr_lonely

New member
כן...יש לי דרכים משונות...כמו כולם בעצם...

וכפי שאת רואה "בוקר חדש" משלי מול "בוקר חדש" משלך אולי בקרים שונים אך דומים, בסופו של דבר זה היה "בוקר חדש".... ציפור דרור *********** פרשי כנפייך וראי, כציפור דרור רחפי. כנפייך לא שבורות, אברותייך לא קשורות. פרשי כנפייך מנהריים, רחפי על פני המים. מביט אני ממרחקים, צופה בך ממעמקים. את חכי לי, ילדתי. אל תאמרי: תמה תקוותי. עוד יבואו ימים אחרים, ימים טובים לאוהבים.
 
ומתי יגיע הבוקר הזה שלי?

ואיך הוא יהיה? מן הסתם בוקר אפור, בוקר קשה, לספר לילדים..... לצפות לתגובות קשות לא פחות.... להתמודד עם התגובות... אוף..... רוצה שיעבור כבר. היום הזה. הבוקר הזה של האחרי. ואיך תהיה ההרגשה שבלב??? נראה לי שהבוקר הזה שלא אני מצפה הוא רק אחרי שבוע. אחרי שנתרגל למציאות, אחרי שהילדים ירגעו, ויבינו שזה בעצם לא כ``כ נורא שאבא לא נמצא. (אחרי הכל יראו אותו פעמיים בשבוע....) אולי רק אז אתחיל להרגיש את החופש האמיתי, ולהיות רגועה.
 

mr_lonely

New member
עת לכל דבר

זה יהיה בוקר קשה, ללא ספק. אנחנו יצאנו מבית הדין הרבני והלכנו לשתות קפה ולאכול עוגה, לא רצינו להשאיר לבד את הצד שמנגד. זה היה כוס קפה שאזכור הרבה זמן. קפה **** חיוך אחד ודמעה אחת, קפה שחור אחד והפוך אחד כמה סמליים יכולים להיות שני ספלים. עיניים נוגות ויד רועדת מבט עצוב ושפה רוטטת. מחטטת בתיק, סומק בלחייה, מחפשת שפתון לצבוע את חייה. ******* את הילדים הכנו למצב הרבה קודם, עזבתי את הבית קודם הילדים והיא באו לעזור לי לארגן את הבית, זה עזר קצת להרגשה שלהם.
 
אצלך הילדים כבר גדולים

אצלי הם עדיין קטנים. אפילו מאוד. איך אומרים להם כזה דבר? איך מספרים? לבוא להם באמצע החיים ולהגיד אבא ואמא כבר לא יגורו יותר ביחד? התיעצתי עם פסיכולוג.... אבל, זה עדיין קשה.
 

mr_lonely

New member
נכון

אבל אנחנו ודחינו בכמה שנים את הגירושין למען הילדים, למזלנו היינו במצב כזה שיכלנו לדחות למען הילדים. ולגיטימי בעיניי שלא כולם יכולים לדחות זה לא פשוט כפי שזה נראה
 
זה נדחה 4 שנים.

למרות שאף פעם זה לא הוזכר בפירוש. שנינו רצינו את ממזמן. ועכשיו קרה משהו וזה יצא. הקטע שיהיה קשה עם הילדים (מקוה) זה התקופה הראשונית. לבסוף מסתגלים... יהיה טוב.
 

mr_lonely

New member
זה בערך הזמן שגם אנחנו דחינו

ואני יכול להגיד שזה היה שווה את ההקרבה
 
ברור. ככל שהילדים יותר גדולים הם

יותר מבינים. אפשר להסביר להם. אבל אצלי.........? נקרעת רק מהמחשבה על מה שיעברו. רק לחשוב שרוב הזמן הם יסתובבו עם משאלה בלב, משאלה שאבא ואמא יחזרו להיות יחד.
 
גם הקטנים מבינים

הקטן שלי בן שנתיים וחצי והוא מבין בדרכו שלו. כן קשה להם, אבל שהילדים ילמדו שצריך לחיות בזוגיות טובה. השפעת הזוגיות שלנו על הילדים היא גדולה. אני רואה איך הזוגיות של ההורים שלי משפיעה על כל המשפחה.
 

mr_lonely

New member
אני חושב שזה תלוי בגיל

יש גילאים שהם פשוט יגדלו לתוך המצב הזה יש גילאים שהבטחון שלהם מתבסס על כך שיהיו בטוחים שיש להם אבא ויש להם אמא והם לא "הפסידו" כלום. בגיל מבוגר יותר צריך להסביר להם שזה טוב לכל הצדדים ובגיל מבוגר עוד יותר הם מבינים לבד שעדיף כך. אצלי למשל שלושת הילדים השתייכו לשלוש הקבוצות האחרונות שמניתי אחד לכל קבוצה. כמובן שכך אני רואה את הדברים, על קצה המזלג וללא ידיעה "מקצועית" בנושא מלבד הנסיון הפרטי שלי.
 

rohi2

New member
לציפור החופשייה..

כמה שאני מבינה לליבך, אני נמצאת בקלחת הזו כבר 10 חודשים. בעלי/ פרודי/ בקרוב גרושי, עזב את הבית וגם כל אחריות כלפינו. גם אני כמוך, הלכתי לפסיכולוג לילדים, הרי הם ממש קטנים... אבל הנה עברו להם 10 חודשים ( לא להאמין!!) ו הילדים כבר רגילים שאבא לא בבית הם יודעים שהוא לא חלק מחיינו היומיומיים. יחד עם זאת, קשה לי מאוד לחתום סופית על כתב התביעה לסתום את הגולל על הפרק הזה, אחרי הכל, שני ילדים זה לא דבר של מה בכך.... תאמיני לי שאני מבינה לליבך
אבל אם את שלמה עם ההחלטה- אל תתני לדבר לשבור אותך, גם לא לו!!
 

Something New

New member
מתאים לי הציפור דרור הזאת ../images/Emo9.gif

והנה דוגמית לכתיבה שכל כך פוגעת שכל כך נוגעת בדיוק במקומות הנכונים בלי שום שינויים .
מר - מתוק
 

mr_lonely

New member
../images/Emo51.gif

זו באמת כתיבה ללא שינויים זה שיר מוכן מהמקלעת שלי אבל יש לפעמים שבאמת שיר קולע כמה פעמים במקומות הנכונים
 

Something New

New member
נכנסתי למקלעת שלך

ל
שלך נהנתי לקרוא אותך ולהתחבר לכמה מהשירים שלך
 
למעלה