בוקר טוב אחרי פגישה שניה עם הרופא שוב רושמת הודעה

צפי1980

New member
בוקר טוב אחרי פגישה שניה עם הרופא שוב רושמת הודעה

אני בת 36 נשואה....ביולי 2000 עברתי ניתוח קיצור קיבה(טבעת),ניתוח שהסתבך לא נכנס לפרטים כרגע,ירדתי המון ועליתי כפול......
לא ממזמן הייתי אצל הרופא המנתח שלי אני מבאר שבע לגבי הוצאת הטבעת והתייעצתי לגבי ניתוח השרוול הוא הסביר שאפשר להוציא את הטבעת ולעשות שרוול..
הביא לי ם של בדיקות לעשות ואז ועדה ואם מאשרים לחזור אליו עכשיו כמה שאלות...כשאני עברתי את הניתוח לא היו ועדות וכו'...
1.למה נועדה הועדה?
2.מה הסיכוי שהם לא מאשרים?
הבנתי שבועדה יושב רופא,דיאטנית ועו"ס...
3.ע"פ מה הם מחליטים וקובעים את עתידו של אותו אדם?
4.שמעתי שדיאטניות לא נותנות כ"כ מהר המלצה לעבור ניתוח הבנתי שהן קודם כל נותנות לעשות דיאטה רגילה,ולפי הרשימה שהרופא נתן לי אני חייבת לעבור דרך דיאטנית..עכשיו קשה לי לעשת דיאטה לבד,קשה לי לשלוט על הכמויות לכן אני פונה לדבר הכי קיצוני שזה הניתוח..למה הן מקשות.אני שוקלת 109 קילו על גובה 1.63 סובלת מלחץ דם גבוה דום נשמתי..אני הפסקתי טיפולי פוריות..אני רוצה להביא ילדים ומפחדת שהיא תעכב אתי..איך מוציאים ממנה אישור מהר?יש לי תור אליה ב31.3....
5.שמעתי כ"כ הרבה דברים מחידים על שרוול מאנשים שעברו,כמו שקשה לשלוט על הצרכם סליחה שאני דוחה על יציאת הצואה אני עובדת בת"א וגרה בב"ש אני לא מרגישה בנוח לעשות צרכים מסוג כזה בעבודה או בתחנה מרכזית או רכבת,האם זה נכון שאחרי שמיד שאוכלים מרגישים צורך ללכת לשירותים???שמעתי שהשרוול לא עוזר ויש סיבוכים,הרופא טוען כי מעקפים כרגע לא מתאים לי ושנתחיל אם השרוול..מה הסיבוכים??מה ההשלכות?הרופא אמר לי שאחרי 3 חודש ניתן להיכנס להריון וחלק אומרים אחרי שנה אני מבולבלת...הרופא שלי הוא בן הטובים שיש....שמו דר' אובנת אמנון מבה"ח סורוקה..
6.כמה מן לקח עד שקבלתם את התור לניתוח מהרגע שהתחלתם את הבדיקות ועד שנכנסתם לניתוח?
תודה על הטיפים
 
בוקר טוב...

ערב טוב,
הייתי יכול לענות על רוב שאלותך, אבל משתתפי הפורום יתנו לך את הטיפים. רק דבר אחד- מטרת הוועדה למנוע ניתוחים ללא צורך- למשל, מטופלת עם BMI 33 שביקשה ניתוח שרוול "מניעתי"...או מטופלים עם בעיה פסכיאטרית כמו בולמייה. לא מכיר את הפרטים של הניתוח הראשון -בדרך כלל ניתן לבצע ניתוח מעקף אחרי טבעת- אבל יתכן למנתח שלך יש סיבה לבצע שרוול.
 

צפי1980

New member
קודם כל תודה רבה..הרופא לא הסביר לי למה בחר דווקא שרוול

לעומת מעקף..שאלתי אותו איך רופא מתאים ניתוח למטופל?הוא ענה נתחיל קודם בשרוול
 
הסבר על ניתוח

לדעתי לכול מטופל מגיע הסבר: איזה ניתוח ולמה לא ניתוח אחר, למה הניתוח שאני ממליץ הכי מתאים.
 
למעלה