בוקר טוב, איך יודעים לפגוע דווקא בחלשים

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב, איך יודעים לפגוע דווקא בחלשים

עובדי המדינה שמקבלים שכר חודשי - לא הבכירים והמנהלים השכירים, לקצץ להם בשכר, לעצור תשלומים לעצור את דמי ההבראה ןקרן היובל ל-3 שנים... גיבורים!! אבל ל- 38 שרים ו-16 סגני שרים יש בשפע!!
 

הדסהש1

New member
צהריים טובים התחלואה מתעצמת

כל יום ויום.מתפללת שלא יעשו סגר כולל.השמיים לא נפתחיםוהאנשים לא כולם חזרו עדיין לעבודתם. ובממשלה מתנהלים כאילו זה לא נוגע להם.ביבי מתנצח עם מנדלבליט והשרים המלקקים פוחדים להשמיע משהו נגד.עושים מלחמה נגד היועמ"ש.כאילו ביבי זקוק לתרומות ומתנות.האדם אמיד שיכניס ידו לחשבון הבנק.הכלכלה לא בריאה.אלעל קורסת.אנשים מפוטרים והוא חי בלללנד..כאילו הוא לא כאן.הבטחות שלו שןות לכלום.הקצבאות שהובטחו לנכים נשכחו.שום פעימה לא נוספה.אבל למשפטו מבקש שוב ושוב מיליונים..אם אין לו כסף שיבקש כמו כל אזרח עני עזרה מהסנגוריה הצובורית. דיי לסחיטות.
 

tamarsharoni

New member
הדסה כל מה שאמרת נכון , ואם זאת ברצוני לשאול . מדוע

הבני הגיל השלישי , שמקבלים פנסיה + מענק זקנה או איך שקוראים ל2300 או 2500 ש"ח בתחילת התקפת הקורונה . לנו לא חל שום שינוי בהכנסות . למה לא נתנו את הסכום הנ"ל לעצמאיים , למפוטרים , לנצרכים .לדעתי זה פשוט חוסר מחשבה , אינני רואה שום סיבה הגיונית אחרת . אני את שלנו תרמתי לבני . כשאתה מאכיל 4 ילדים תמיד יש מה לעשות בעוד 1000 ש"ח שנופלים מהשמיים .
 

שרון א77

New member
לתמר אין צדק במדינה ,

תשאלי למה אנשים שמשתכרים מעל 50 אלף בחודש ומעלה, ( העובדי ם בכירים בבנקים, בחברות ביטוח ,בחברות הייטק וכו', למה הם צריכים לקבל קצבת זיקנה בכלל, ולמה המדינה מסבסדת לילדם את בתי הספר ? מנכלים בבנקים שמרווחים מעל 100אלף ש"ח לחודש לאחר פרישה למה הם זכאים לדמי זיקנה,למה ? הרי אין הגיון בכלל במדינה בנושא חלוקת הכספים . &nbsp &nbsp
 

Buchachevsky

New member
הם זכאים לקיצבת זיקנה

מהביטוח הלאומי מאחר והם שילמו כל חייהם לביטוח לאומי את התקרה המירבית. הם זכאים לכל ההטבות שמגיעות לכל אזרח. האם לדעתך צריך להעניש אדם מוכשר , שעובד/הקים חברת היי טק שמעסיקה עובדים שמשלמים תקרת מס גבוהה ? או שעושים אקזיט והמדינה נהנית מהכנסה נוספת ? מדינת ישראל אינה מדינה קומונוסטית, וטוב שכך. שאלתך "ולמה המדינה מסבסדת לילדם את בתי הספר" לדעתי היא שאלה חצופה.
 

שרון א77

New member
גם מהגימלאים שבמעמד הבינוני נגבו המון שנים המיסים גבוהים,

ובהגיעם לפנסייה מה מחזירים להם ? קיצבה לפנסיונר ממש עלובה של -.2,500 ש"ח ,שאפילו לא מספיקה לשכר -הדירה - שזה בפירוש לעג לרש. העיקר אלה היושבים למעלה ולחברי -הכנסת אשר נוספו לתפקידים שבכלל אין צורך בקיומם,, בעבורם ישנו פתאום כסף במימוןן מלא גם בתוספת להטבות בסכומי עתק. מעליהם ראש הממשלה שכעת רוצה שהעם ישלם עוד ועוד כסף גם למימון משפטו , הרי אין גבולות ואין היגיון במדיניות הזו ,שאתה קורא לה: "דמוקרטיה".
 

Buchachevsky

New member
א6ת מערבבת כמה דברים ל"סלט אחד גדול"

הביטוח הלאומי משלם קיצבת "אזרח ותיק" לזכאים, במסגרת החוק. הביטוח הלאומי מטפל גם באותם אזרחים ותיקים שקיצבת "אזרח וותיק" היא מקור הכנסתם היחיד , ואין להם מקורות הכנסה נוספים. לומר שאותם אזרחים ותיקים, שלא הצליחו לדאוג לפנסיה כלשהי ובנוסף חיים בדירה שכורה חיים בעושר, זה בודאי שאינו נכון, אבל עדיין זה אמור לאפשר חיים בכבוד. לשמחתי , אינני נמנה על אותם אנשים כך שאני מקווה שמה כתבתי אכן מתרחש. אני דיי מסכים עם מה שכתבת לגבי "אלו שיושבים למעלה", אבל את מתיחסת רק לחברי הכנסת, אני הייתי מוסיף את כל אלו שעבדו/עובדים בשירות הציבורי. השירות הציבורי מאז ומתמיד היה מנופח, עם אחוזי אבטלה סמוייה גבוהים ביותר. משכורתם לא פרופורציונלית לתרומתם בעבודה (המועטה) שעשו, ומה שהכי גרוע, הם גררו את כלל המערכת האקטוארית לגרעון של למעלה מ 700 מיליארד שקל בגלל הפנסיה התקציבית שמושלמת להם בלי שהם תרמו אפילו שקל אחד. לגבי ראש הממשלה - הייתי שמח יותר ממך אם הוא היה נעלם מאופק חיינו, ולאו דווקא בגלל הכסף שהוא רוצה אלא בגלל האסון שהוא ממשיך להמיט עלינו כל יום שהוא עדיין ראש ממשלה. אבל כל מה שכתבתי לא אמור לשלול את קיצבת אזרח ותיק מכל מי שזכאי לו בין אם הוא אדם אמיד או לא. בעניים הממשלה-משרד הרווחה , צריךכה לטפל באופן פרטני ולא על חשבון מקבלי הקיצבה. לא הבנתי איך הגעת מתשלומי קיצבה לאזרחים הותיקים לנושא "דמוקרטיה" ....
 

יוליקה

Member
מנהל
אתה יוצא נחרצות נגד הפנסיה התקציבית

בגלל הפנסיה התקציבית שמושלמת להם בלי שהם תרמו אפילו שקל אחד.... נציבות שירות המדינה, דאגה לעובדי המדינה בניגוד לעובדי ההסכם ששילמו לקופות הפנסיה... קופות הפנסיה למיניהם הם בור ללא תחתית ומתישהו הכסף יגמר להם... בניגוד לפנסיה התקציבית שמבטיחה לנו הכנסה לכל חיינו. אני גימלאית של שירות המדינה ובעלי גימלאי של מרכז השלטון המקומי... לשנינו יש פנסיה תקציבית. אם וכאשר יש תוספות למגזר הציבורי גם אנחנו הגימלאים נהנה מזה... בניגוד לקופות הפנסיה שהפנסיה שלהם קבועה ונשחקת עם השנים. אנחנו שנינו עבדנו קשה מאד במשך עשרות שנים... לצאת בבוקר מוקדם ולחזור ב-5 אחה"צ כשהילדים גדלים כמעט בלי שאנחנו רואים אותם... על זה אנחנו מקבלים פנסיה בלי שתרמנו כלום??
 

Buchachevsky

New member
לא כל כך הבנתי מה כוונתך, מפני שמה שכתבת רק מחזק

את הטענה שלי. הפנסיה התקציבית משולמת מקופת המדינה לגימלאים שלא השקיעו אגורה בתקצוב הפנסיה הזאת. בנוסף, כדברייך, היא גם צמודה לתוספות השכר של המגזר הציבורי, שזה להוסיף "חטא על פשע" כי במגזר הציבורי יש אלפי אנשים מיותרים [מה שנקרא אבטלה סמויה, או בלשון בוטה - אוכלי חינם]. אני מבחין רק עכשו שלמעשה אני עונה ליוליקה ולא לשרון שהעלתה את הנושא. אינני יודע מה בדיוק היה תפקידך או תפקידו של בעלך במגזר הציבורי. אין לי גם כוונה להתדיין על כך. הפוסט שלי מתייחס באופן כללי למגזר הציבורי.
 

יוליקה

Member
מנהל
במילים אחרות אתה מזלזל

בעבודתנו רבת השנים לשירות המדינה ושנית מקנא בנו שגורלנו שפר עלינו... (כי לא השקענו בפנסיה שלנו) המדינה מפצה אותנו על תרומתנו לשירות המדינה. אנחנו היינו חלוצים במידה מסויימת כי עזבנו את המרכז וירדנו לנגב ב-1970 וכעת אנחנו קוצרים את הפירות...
 

Buchachevsky

New member
אלוהים אדירים, את לא מסוגלת להתנתק מהפן האישי ולהביט

על מה שכתבתי בצורה רחבה יותר ? 1. אני טוען שבשירות הציבורי יש אבטלה סמויה. אינני מזלזל בעובדים שמבצעים את תפקידם כראוי. 2. "אני מקנא שגורלכם שפר עליכם ?" ....אלוהים אדירים מאיפה הבאת את זה ? [יש לך מושג מה מצבי הכלכלי ?] 3. אין שום קשר בין מי שעבר לפריפריה ב1970 לבין היותו עובד ציבור. אין לי גם כוונה לחקור מדוע החלטתם לעבור לפריפריה. 4. המושג "לקצור את הפירות" ממש אינו תואם את למה שכתבת..
 

שרון א77

New member
גם לעצמאיים מאוד קשה, וגם לגנים הפרטיים שנסגרים זה אחר זה,,

הגננת מהגן הפרטי שבו נמצא הנכד שלנו,גן שקיים כבר 20 שנה , בגלל המצב הקשה שבו אין יותר זכויות לעצמאיים במדינה הזאת, הודיעה שאין לה ברירה אלא לעבור להיות עובדת שכירה . &nbsp לאחרונה נסגרים הרבה גנים פרטיים בארץ,כי הממשלה לא מכירה בזכויותיהם, לא קיבלו אגורה מהמדינה למרות ההבטחות השקריות, הגנים הפרטיים היו סגורים ללא כול מי אבטלה לאורך כול חודשי הבידוד, מאז פרוץ הקורונה. מצב העובדים בארץ ירד לשפל המדרגה ,הם כבר לא מעניינים את הממשלה,העצמאיים והשכירים כאחד,בהחלט מצב עגום.
 

שרון א77

New member
משהו טוב שמתבשל בממשלה תוכנית לדירה שתהיה בהישג יד:

לאחרונה השר ליצמן שוקד על תוכנית שלפיה כול הזוגות צעירים יוכלו לרכוש דירה יד -שנייה, כעת רק השר כץ צריך לחתום על ההסכם הזה שיאפשריהיה לרכוש דירה במחיר מסובסד. נקווה שהתוכנית בקרוב גם תצא לפועל. &nbsp
 

הדסהש1

New member
ערב טוב לאחר יומיים שלא הצלחתי להכנס זה סודר..

רציתי לספר שאתמול נכדי סיים את טירונות גולני בכבוד.. מהלך שלא האמנתי שיוכל להתגבר על הקושי..כי היו לו בעיות בקרסול ועבר ניתוח לפני הגיוס..אבל הרצון שלו לא נתן לו להשבר..והוא מיועד להמשיך לקורס מכים ולאחר מכן לקצונה..זה היעוד שלו מהמפקדים שלו...מאחלת לכל מי שסיים אתמול קורסים שונים והיו הרבה בהצלחה בדרך..לצערינו ולצער כל ההורים והמשפחות הטקס היה ללא נוכחותינו.בגלל הקורונה...
 

יוליקה

Member
מנהל
הדסה, בשעה טובה לנכד ובהצלחה בהמשך הדרך

כבוד גדול ונחת להורים ולסבא וסבתא
 

שרון א77

New member
להדסה היקרה ,,

תרבו רוב נחת ואושר מהנכד , ושתהיה לו הצלחה בכול דרכיו.
 
למעלה