בוקר טוב ושבת שלום לכולם

שרון123

New member
בוקר טוב ושבת שלום לכולם

אנחנו מיתארגנים, ואני מקווה לצאת כמה שיותר מוקדם צפונה. עדיין מתלבטים בין חוף דוגית בכינרת, לבין מעיין ברוך למעלה בגולן. בגלל החום אני נוטה למעיין ברוך, הכל תלוי באיך יתנהגו הילדים בנסיעה, אם הם יהיו נחמדים נמשיך למעלה, ואם לא, נישאר בכינרת. שבת שקטה ובריאה לכולנו
 

שרון123

New member
חזרנו

בשתי מילים : כיף מעייף. בסוף היינו במעיין ברוך למעלה למעלה בגולן. היה מוצלח מאד, רוב הזמן הילדים נהנו מאד. אבל אין ספק שזה מעייף מאד. דורש היתארגנות ארוכה. ליאפים כמוני, די קשה כבר לישון בשטח, וגם ההתקפלות לוקחת זמן ומעייפת. ובכל זאת זה היה שווה. היה כיף אדיר לראות אותם מסתכלים בהישתאות בפילאי הטבע, בוחנים (וטועמים) כל ענף. נהנים מאד ממי הנחל שזורם ממש בתוך הפארק, ואוכלים בהנאה ובתיאבון אוכל שבישלנו במקום. מחר אני אשתדל לשלוח תמונות. הילדים התרחצו בנחל, ונהנו מכל רגע. אם היצלחנו ליתפוס בתמונות את ההנאה שלהם, תוכלו ליראות מחר, שהיה שווה.
 

שרון123

New member
התמונות בידיים שלי

ה CD יהיה מוכן רק מחר.... ובינתיים תצטרכו להאמין לי, התמונות מ ק ס י מ ו ת. תחכו ותיראו
 
היום היתה לה אחת מההתפרצויות הכי

קשות שהיו. היא לא היתה רגועה כל היום בבי"ס אבל לא היו לה התפרצויות. בבית היתה איתה המרפאה בעיסוק שאני מזמינה פעם בשבוע והיא התחילה לעבוד עם עדי. היה מאד קשה עד שעדי קיבלה התפרצות זעם איומה ונוראה. היא צורחת ומעיפה את עצמה על הריצפה ועל רהיטים ומרביצה לעצמה קשות. אי אפשר להשתלט עליה. בכל אופן, המרפאה בעיסוק ניסתה כל מיני דברים להרגיע אותה, גם אמבטיה, גם מסז'ים, גם להחזיק אותה בכוח (יש שיטה כזאת), גם לגלגל אותה בשמיכה, גם קלטת וידאו של שירים, בקיצור, שום דבר לא עזר ובסוף היינו צריכות לתת לה תרופת הרגעה. היא כ"כ נסערת שאי אפשר לתת לה תרופה (בד"כ עם מיץ) וצריך בלית ברירה לתת לה ממש בכוח.
אני נותנת לה ישר לתוך הפה ומבקשת את סליחתה שאני משתמשת בכוח ומסבירה לה שאני אוהבת אותה ורוצה לעזור לה, אני מקוה שהיא מבינה. אני מתפללת שהיא לא נכנסת לתקופה של התפרצויות כי אני ממש, ממש לא יודעת איך אני אשרוד עוד תקופה כזאת. תחזיקו לי אצבעות.
 

שרון123

New member
אויש. מחזיקה חזק חזק

גם ברגליים. כמה קשה...
ענק לך ולעדי. איך הבנים מגיבים להתפרצויות האלה?
 

haggibar

New member
למה לא בצינור ?

במחשבה שניה, לא עקבתי מספיק אחר הסיפור, ואני לא יודע האם יש לה צינור או לא, אבל באופן כללי, לנו זה סייע מאד שיש צינור. זה מאפשר לפנות לפה וללשון רק את הדברים הטעימים והכיפים, ומונע מהפה והלשון טעמים מרים ומגעילים, שלרוב גורמים להקיא. מה גם שניתן לתת תרופות תוך כדי שינה בלי הפרעה כמעט. המון חוזק !
 

bis fd

New member
חושבת שהתבלבלתה

בין שביט שיש לה כפתור לבין עדי שאין לה
 
למעלה