בוקר טוב זו אני שוב....

איליין

New member
בוקר טוב זו אני שוב....

הבן שלי לא אוהב לנהל שיחות יזומות הוא ידבר כשהזמן יהיה נכון לו..אז ככה זה התחיל בזה שהוא שאל אם אני חושבת עליו במשך היום..ואחר כך הוא אמר שהוא דואג לי כשאני בעבודה...אולי בגלל זה הוא מתקשה להפרד בבוקר? בכל מקרה אמרתי לו שאני נוהגת בזהירות לעבודה + חוגרת חגורה והוא ראה את מקום העבודה שלי והתקשרתי עליו כשהגעתי לעבודה..בנוסף בכל זאת נראה לי שהוא די מבובלבל בקטע של הימים...יום אצלי יום אצל אבא וכו´ הוא ילד מאוד רגיש ואולי בכל זאת קשה לו? כל זה דרך אגב קרה היום בבוקר בדרך לגן..לפחות היום הוא לא בכה!!! אני לא יודעת מה לעשות.
 
לפחות הוא הסביר ../images/Emo13.gif

את רואה, עכשיו יש לך פתח להבנה איתו. הוא דואג (מה הוא פולני?
) מותר לו, גם את הרי דואגת. ואם הוא מבולבל בקטע של הימים אז אולי אפשר לעשות לתקופה איזה שהוא אירגון אחר, לא להחליף מקום כל יום? מה זאת אומרת אולי בכל זאת קשה לו, בטוח קשה לו. נראה לי שאת בהתחלה של ההבנה
 

איליין

New member
היי חגית,

את יודעת אם אני בדרך להבנה אז זה טוב הגיע הזמן באמת..אבל אני סוחבת איתי רגשי אשם מהבית כנראה וכל כך חשוב לי להגן עליו ושידע שאני שם בשבילו שקשה לי לראות אותו ככה. תום ילד פשוט מקסים!! וגם ככה עברה עליו תקופה ארוכה לא קלה!! הוא היה נוכח למקרה אלימות של אבא שלו בבית שלנו (אבא שלו הרביץ לחבר שלי ואיים עליו ברצח) זה היה לפני שנתיים אבל האירוע עדיין צף ועולה לפעמים...שואל שאלות למה זה ככה וכו´ וגם אז הוא הביא דאגה לגבי..כי אני הפרדתי בין הניצים וצעקתי כמובן ונהייתי אדומה מהלחץ והצעקות ואח"כ בא הבכי...אין צורך להמשיך אני בטוחה שאתם תבינו לבד. בכלל יש קטע של קינאה אני חושבת בין תום לאחותו זה כאילו לא משנה כמה תשומת לב אני יתן לשניהם מישהו משם ירגיש שחסר.
 
הנה כבר יש לך עוד סיבה להתנהגות שלו

אחות גדולה יותר? אחות קטנה יותר? אחות אחות או 1/2 אחות? העיקר שיש במי לקנא
 
למעלה