בוקר טוב יום נאה ונקווה לטוב.

בוקר טוב יום נאה ונקווה לטוב.

לפני שאלח לישון, לידית המתענינים, אני מארח את ח.כ. רן כהן. בהחלט אדם וחבר כנסת חריג. כמה מילים על חה"כ רן כהן: יליד 1939 בגדד עיראק, עלה ארצה בשנת 1950, נשוי ואב לארבעה. בוגר אוניברסיטת תל אביב בכלכלה ובפילוסופיה, אלוף משנה במילואים וחבר כנסת משנת 1984. בין התפקידים שמילא: שר המסחר והתעשייה, סגן שר השיכון והבינוי ויו"ר הוועדה לביקורת המדינה. יזם חוקים רבים ביניהם: חוק הדיור הציבורי, חוק שכר מינימום וחוק האוסר הקמת אנדרטאות לרוצחים.
 

bimbo.

New member
בוקר טוב כולם../images/Emo141.gif

אריה, באיזה פנל אתה מארח את רן כהן?
 

מלכה 5

New member
בוקר טוב, אריה בהצלחה

באירוח הח'כ, מבינה שזה בפורום שלך, בהחלט אכנס לשם.
 

אנימו

New member
בקשה: כל המעוניין לדעת פרטים

על האירוח של רן כהן, יואיל לפנות אל אריה במסר.
 
../images/Emo42.gifבקר טוב בקר אור, לא מוכרחים

עם הנכדים, אפשר גם לבד לטייל בגני הסיפור שבחולון. הייתי בחלקם והם פשוט מקסימים! באחרים עוד אבקר...
 
בוקרטוב לכולם, מבטיחים למה כמה

ימים חמים ונעימים, נצלו אותם, כי מי יודע מה ילד יום (או שבוע הבא?)
 

י מ י ת 2

New member
בקר טוב לכלם

הבקר נעים וחמים הים נרגע קמעה, מצפים לנו עוד כמה ימים כאלה, קחו אותם ונצלו אותם. מקסימה דפדפתי על יום אתמול, הצילומים שלך מקסימים, את יודעת לנצל כל הזדמנות , כל הכבוד לך. בענין כרתים, תרומה צנועה שלי. הייתי שם לפני כמה שנים טובות, זכורה לי לטוב, אם כי לא עד כדי כניסה לפרטים. אבל חודש... איש איש וטעמו עמו. אני, השנה , נוסעת למרוקו. ובינתיים שיהיה לכלם יום טוב ונעים, נצלו את השמש היא טובה ובחינם.
 
שים לב, מאיר, תתחיל לאוורר את

החומר שלך ..... אני אוהבת את התקופה המינואית. אולי משום שאני אוהבת היסטוריה עתיקה.
 
זה היתרון של הספר שלי

שמכעיוון שהוא על תקליטורים, הרי הוא מתעדכן כל העת. בשבוע שעבר סיימתי לכתוב פרק לטיולים בני יום למי שנוחת בקרוז ויש לו 4-7-12 שעות על החוף. כעת אני בעיצומו של פרק שסותר את ההנחנה שהלבירינט היה בקנוסוס, כיוון שלבירינט אמיתי נמצא בעמק המסארה שם נמצא התרשים המקורי של הלבירינט, אותו התרשים שנמצא על המטבעות בקנוסוס ולא ידעו מהיכן המקור. חוץ מזה לא מפחידים יונה ביין......
 

olvin

New member
ו...צפונה?

מאיר יקירי! שכחת את הצפון הירוק כל כך. כבר מזמן לא התראינו, הא? אפילו "רכבת העמק" כבר לא מגיעה... עפר לוין אתר נהריים - אשדות יעקב
 
אהלן

דווקא הייתי לפני פחות מחודש, ערכתי סיור פרטי לבחור שלקח על עצמו את תחנת כפר יהושע, בתקוה שהוא אמנם ירים את האתר , חוץ מזה כעת תקופה קצת חלשה.
 

cigalits

New member
יצירת קשר

מאיר שלום, איך ניתן להשיג אותך למתן הרצאה ?
 
למעלה