בוקר טוב לכולם...

שירי ל

New member
בוקר טוב לכולם... ../images/Emo4.gif

חזרנו מבית החולים עכשיו, ההמוגלובין של טל הספיק לרדת בכמעט שבוע ל-9 מ-11.4. הרופאים לאט לאט משתכנעים שאכן זו המחלה וישבו קצת להסביר לי עליה. בינתיים אנחנו ממשיכים במעקב כרגיל, אני מקווה שקצב הירידה יתמתן קצת אחרת טל תצטרך ממש הרבה מנות דם.
 

שרון123

New member
אוי שירי

מצטערת לשמוע. אולי שרית תוכל לעזור בעיצות. האם יש מופעים שונים של המחלה, חמורים יותר וחמורים פחות? האם הסבירו לכם דברים חדשים שלא ידעתם קודם? מה שלום טל? בהמוגלובין 9 היא כבר מרגישה פחות טוב? מצטערת שאני מציפה אותך בשאלות...
 

שירי ל

New member
שרית אכן מספקת הרבה מידע

למרות שאצל כל חולה קצב הירידה הוא שונה, וכנראה שאצל טל המחלה מופיעה בצורה קשה במיוחד. נתנו עוד קצת אינפורמציה על המחלה, והסבירו שאם קצב הירידה כל כך מהיר ונזקקים להרבה מנות דם אז עושים את הניתוח בגיל יותר צעיר, אפילו 3-4. מה שעוד אמרו זה שברגע שיראו שאני מכירה את טל מספיק טוב כדי לזהות את רמות ההמוגלובין שלה (מה שכבר די קורה עכשיו) וגם הם יכירו אותה מספיק טוב, נוכל להגיע למעקב כש"טל לא נראית לנו" ולא באופן כל כך צמוד. טל מאוד חיוורת, וגם ישנה המון. אלו הסימנים שלי בד"כ שההמוגלובין יורד. אבל מעבר לזה אני חושבת שהיא מרגישה טוב. היא מחייכת המון.
 
שירי../images/Emo24.gif

מקוה שטל תרגיש טוב בקרוב. באמת כשיורד ההמוגלובין יש עייפות רבה.
 
למעלה