בוקר טוב לכולם!!!

מישל 27

New member
בוקר טוב לכולם!!!

קראתי את התגובות שלכם להודעה שלי...תודה לכם. כתבתם דברים שונים ונכונים אבל קשים לישום...הפחד מפגיעה מלווה אותי...ואני מכירה את הבעיה שלי ולא יודעת אך להפתר ממנה...במפגש לי עם אנשים שמנסים ליצור עימי קשרי ידידות (זה מתחיל בקשר עין) אני מתחמקת בורחת (אנשים לא מבינים יודעים ממה זה נובע) כתבתם לי להאמין בי...אני לא מעריכה את עצמי ולא מאמינה בעצמי...אני יודעת ממה זה נובע. מה עכשיו? אני עושה מדיטציות של לזריס ופעמים רבות תוך כדי המדיטציה אני מודה שאני לא מאמינה עד הסוף שהבעיה שאני עובדת עליה במדיטציה תגיע לסיומה (יש לי מדיטציה לפחד). אני רוצה שהשינוי המיוחל יגיע וכל יום אני חושבת על המציאות שאני יוצרת ומנתחת...המציאות שאני מייחלת לעצמי עדין לא קיימת. באהבה גדולה אני
 

heaven1

New member
נשמע לי מוכר... הפחד

אבל אמרו לי פעם שאני האויב של עצמי כנראה שגם שלך אם לא תרצי באמת בכל כוחו שיבוא השינוי הוא לא יגיע כמה מטופש שזה יישמע אתמול דיברתי עם חבר שלי ואמרתי לו שרע לי וכו`.. וברגע שהוא הפך את הכל לציני וניסה להראות לי את הדברים בצורה שאני מציגה אותם (איומים , שחורים ורעים) זה פתאום הצחיק אותי איך באמת אני נשמעת לפעמים צריכים לצאת מהבועה שלנו לעשות דברים אחרים שינסו לעורר אותנו להניע אותנו מהפחד של עצמנו זה קשה אבל הכרחי ואני מוכנה להקשיב מתי שתצטרכי (-:
 

מישל 27

New member
היי תודה...

כשאני חושבת על זה גם אני חושבת שזה מצחיק אבל...ברגע האמת כשהוא ניצב מולי...אני חסרת אונים...הוא משתק אותי...אומרים לי את נותנת לו את כל הכוח הקיים בך...הם צודקים אבל הם לא שם כשהוא צץ...רק אני
 

heaven1

New member
(-: יודעת על מה את מדברת

אבל בשביל זה באמת אסור להסגר אלא להפתח לדבר כי אז אנחנו שומעים את עצמנו מדברים מגחכים תוהים ולאט לאט מתרוממים, מרימים את הראש למעלה חייבים בשביל עצמנו וחייבים לנסות לא להיות לבד ואת לא לבד (את זה אני הבנתיא תמול)
 

heaven1

New member
אני לא חושבת (-:

שום דבר לא מגוכך זה שלך וזה חשוב לך ואין בזה שום דבר חריג (-: כל עוד את מודעת לכך שיש בעיה , את בחצי הדרך ככהא ני חושבת (-: כמובן שאת יכולה לחלוק עלי
 

מישל 27

New member
אני לא חולקת עליך לרגע יקירה

אבל מנסיון אישי אני יודעת שידיעת הבעיה לא מהווה חלק מהפיתרון...בחודשים האחרונים הגעתי למפגש נפלא עם אישה מדהימה שעוסקת בתחום הזה שנים רבות בצורה מעמיקה.דרכה אני מנסה להגיע אל עצמי. אני מאמינה בדרך שלה ובעזרה שהיא מעניקה לי (פעמים רבות היא מציבה מראה לפני ואומרת לי ``הביטי! זו את ואת יודעת זאת ) אני מקבלת את דבריה באהבה גם אם לפעמים הם לא נעימים עבורי לקבלם. אני יודעת שאני בדרך הנכונה.
 

heaven1

New member
אני מאוד שמחה בשבילך (-:

שיש לך מישהי שאת מאמינה בה והיא מצליחה לעזור לך זה חשוב (-: אני תקועה חודש בלבלול שקלטתי גם מאנשים אחרים כי אני כמו זיקית קולטת אנרגיות הבעיה לפעמים שזה לוקח זמן והתחושה היא שכאילו צועדים צעד אחד קדימה ושניים אחורה כמו טנגו (-:
 

yofiel

New member
תגחכי אליה בחזרה!

תצחקי עליה ותשימי אותה במקום הראוי לה. אל תתני לבעיה לשלוט בך , אל תשקיעי בה את כל האנרגיה שלך ממה באמת את מפחדת? מלהתקרב אל אנשים מחשש שיפגעו בך? הם יכולים לפגוע בך רק אם את נותנת לעצמך להפגע אם אני מתחיל עם מישהי והיא מתנהגת מגעיל ו``פוגעת`` בי אז יש לי שתי בחירות - להפגע ולרחם על עצמי , או להבין שהיא לא מתאימה לי ויש לה את הבעיות שלה שגורמות לה להתנהג בצורה מסויימת ואז כל מה שנשאר לי לעשות זה לאחל לה כל טוב ושתשאר לבד עם הבעיות שלה ואני אמשיך בדרכי עד שאמצא מישהי שתמשיך איתי. זה נשמע מוזר , אבל את באמת יכולה לבחור לא להפגע!
 

heaven1

New member
מה שאמרו לי אתמול , מצחיק

אני יודעת שהכל בידיים שלנו הבחירה תמיד עומדת מול הפנים (-: אנחנו לא תמיד חכמים בזמנים קשים בכדי לקלוט שיש לנו שליטה על החיים ועל הזרימה שלהם אתה כל כך צודק
 

מישל 27

New member
אני לא מאמינה B-p

הבעיה שלי (אחת מכמה...חחחחחח) אני מאמינה שאני לא מספיק טובה. אני לא מעריכה את עצמי (אוטמת את אוזני לנאמר לי מהסובבים אותי שלא מסכימים לדברי- אני לא מסכימה לדיברהם) אני מפחדת שהאדם שאני לא יהיה מספיק טובה עבור האדם שניצב מולי (תגיד שאני תחרותית?) אני חוששת מלדבר על עצמי (כאן באה הבעיה של יצירת קשר עם הסובבים אותי) במחשבותי אני עוברת על מצב דמיוני של מה יקרה לאחר ההכרות : 1. יש לו כבר חברה 2. הוא לא אדם אמין! 3. במידה ונהייה בקשר הוא יבגוד בי. 4 . אני ישאר נאמנה לעצמי? (בקשר האחרון שהייתי איבדתי אותי לתקופה ארוכה) ואלו חלק מהמחשבות שמטרידות אותי ... מה עכשיו?
 

yofiel

New member
בואי ננסה משהו

בואי נעשה תרגיל , תדמייני את עצמך שנה מהיום , ותראי את עצמך כמו שאת רוצה להיות. דוגמא: איך אני רואה את עצמי עוד שנה: יש לי מערכת יחסים בריאה ואהבה אמיתית כשכל אחד מאיתנו עוזר לשני להתפתח , יש לי קליניקה פרטית ובה אני מרפא אנשים , אני מצליח מאוד וכולם מרוצים מאוד מהטיפולים שלי , אני מרוויח הרבה כסף , אני מרפא מחלות קשות וחשוכות מרפא , אני יוצר ניסים במו ידיי. אל תתביישי לפרגן לעצמך , זה נראה מוזר , אולי גם מצחיק , אבל יש אנרגיה באויר סביבך , והיא שואלת אותך ``איך את רוצה לראות את החיים שלך?`` ומה את ענית לה? ``אני מאמינה שאני לא מספיק טובה. אני לא מעריכה את עצמי ...`` השינוי מתחיל במחשבה , אז גם אם את לא מרגישה ככה עכשיו תתחילי לחשוב איך את רוצה לחיות , וזה לא לרמות את עצמך , זה פשוט להנחות את החיים שלך לאיפה שאת רוצה שהם יהיו. בהתחלה תעשי את זה בתור משחק , ואחר כך תכנסי לדמות החדשה שיצרת לעצמך. בברכת אור ואהבה יופיאל המלאך
 

מישל 27

New member
היי יופיאל

חלק גדול ממה שכתבת מוכר לי במשך חודשים מספר התעוררתי כל בוקר ושיננתי משפטים חיובים שניים מהם היו ``אני אוהבת ומעריכה את עצמי כמו שאני כעת לחלוטין`` השני היה ``כסף זורם אל חיי ממקומות אקראים לחלוטין`` לאחר כמה חודשים נכנסתי למצב כספי קשה...בעקבות זאת הפסקתי לשנן כמוני אתה יודע שמצויות בתוכנו אמונות שיוצרות את המציאות שלנו. אני יודעת שיש בי אמונה שאומרת ``המציאות שאת רוצה לא תתרחש`` כל פעם שאני ממגנטת צצץ לו קול הספק בתוכי וצוחק על מעשי. אני לא יודעת אך לעבור את השלב הזה. אך לעקור את הספק מתוכי. קראתי את ההודעה שלך שבה אתה כותב על ``הגעה לא האור`` הייתי רוצה להיות שם לפקוח את עניי. הפחד שלי היא הסביבה שלי שלא מוכנה למה שאני כבר יודעת ולצורת החשיבה שלי.
 

yofiel

New member
לרדת לשורש הבעיה

כמובן , לא מספיק רק לחשוב חיובי , את צריכה לעשות עם זה משהו , אחרת הספק תמיד ישאר שם. את חייבת להלחם בו! תנסי למצוא את מקור הספק , תתחילי לנתח את עצמך ולשאול את עצמך למה את חושבת שאת לא יכולה לעשות את זה? מאיפה מגיעה האמונה הזאת? אולי הורים שלך לא תמכו בך כשהיית קטנה , אולי הסביבה שלך לא היתה תומכת. תגיעי לנקודה שבה זה התחיל ומשם תתחילי לתקן. וחוץ מזה , הקול שצץ לו ואמר לך שאת לא יכולה , הוא לא את אז אל תתני לו לנהל לך את החיים , תעמדי על שלך ותגידי לו מה את חושבת עליו!
 

מישל 27

New member
יופיאל אך אני אומרת לקול הזה להפסיק

הוא צץ כל בוקר ומלווה אותי במשך היום אני רוצה ליצור עבורי מציאות נהדרת כשאני מגיע למקום מסויים וממגנטת בבוקר ותוך כדי הוא מגיע בהמשך היום לוקח ממני את הכוח. נותן אותו לאנשים הסובבים אותי. מאשר לאנשים הסובבים אותי לקבוע עבורי את המציאות ואז אני קורבן... אך אני אומרת לו מה אני חושבת עליו?
 

yofiel

New member
את הקורבן של עצמך

אף אחד לא קובע לך כלום , את עושה את זה לעצמך אף אחד לא לוקח לך את הכח , את מוותרת עליו. אז כל עוד את אומרת דבר אחד ותכוונת לאחר , זה לא יעזור. תביני שהכל בידיים שלך , ושאר העולם זה רק אשלייה. את בסרט החיים שלך ולא רק שאת הגיבורה הראשית , את הבמאית , איש הסאונד , צלם...
 

מישל 27

New member
יופיאל אני ממשיכה בקו המחשבה.

אני יודעת שהחיים שלנו הוא סרט ואנחנו הבמאים. צברתי המון בשנה האחרונה והם מצויים אצלי כמחשבות ומחשבות וראיה של מצב וכו` אך אני מיישמת את המחשבות ודרך הראיה שלי במציאות אותה אני חווה? מתי מגיע השלב שבו אני אומרת O.K !
 

yofiel

New member
ההבדל בין ידע רוחני לרוחניות

הרבה פעמים , גם כשאנחנו יודעים מה הדרך הנכונה , אנחנו עדיין לא הולכים בה , ולפעמים אנחנו לא יודעים מהי הדרך הנכונה , אך כן הולכים בה. there is a difference between knowing the path , and walking the path החוכמה היא לקחת את מה שאת כבר יודעת וליישם את זה. זה לא קורה ביום אחד , את צריכה להתמיד ולהשקיע , ולוקח קצת זמן עד שרואים תוצאות , אבל התוצאות יגיעו אם תתמידי. אמונה אמונה ושוב אמונה. הייתי ממליץ לך גם ללמוד רייקי אם את רוצה לדבר תפני אליי במייל.
 

מישל 27

New member
היי יופיאל

קודם כל אני רוצה להודות לך על התמיכה הנפלאה. לפני שאני אפנה אליך במייל.אתה ממליץ לי ללמוד רייקי. תוכל להסביר לי בקצרה אך זה יעזור לי?
 

yofiel

New member
רייקי

לדעתי רייקי יכול לעזור לכל אחד לפתח את המודעות , כי ברגע שזורמת דרכך אנרגיה אלוהית , אוטומטית המודעות שלך מתפתחת וחייך משתנים. אני ראיתי את זה קורה להרבה אנשים כולל אותי. לי זה היה פריצת הדרך שלה חיכיתי. מומלץ לכל אחד , בכל שלב בחיים.
 
למעלה