בוקר טוב...מנפלאות העידן....

אשדודיה

New member
בוקר טוב...מנפלאות העידן....

שמתי מים להרתיח כדי להכין לי נס קפה והנט שאב אותי לשיחה של בוקר...ובכלל שכחתי מהנס..ומהקפה... פעם גם קרה לי ששמתי שניצל לטגן תוך כדי ציטוט וכשניגשתי לשנציל להפוך צד ראיתי שבכלל שכחתי להדליק את הגז... גם לכם קרו דברים מעניינים כאלה? יום קריר ושורק לכולם:) תכננתי ללכת ברגל לעבודה אבל הרוח השורקת ציננה לי את ההקפים:) קרן:)
 

אלמרה

New member
מה רע לנסות שילוב?

שניצל לא מטוגן וקפה ממים שרתחו והתאדו? בשיטה זו את יכולה גם ל"אפות" עוגה למשל...
 

אשדודיה

New member
פעם כשהייתי קטנה...

הכנתי לאמא שלי קפה ממים שהורתחו והתקררו מעט..והיא אמרה לי זה קר...עניתי לה ממילא את מחכה שיתקרר כדי לשתות את הקפה... :)
 

אלמרה

New member
חמודדדה...

ואני יום אחד הופתעתי כשבני הצעיר ננס לחדר השינה בה כבר הייתי עם חברה בשלבי הכנה לשינה ושאל אותי בסוד איך היא אוהבת את הקפה? הייתי מופתע מאוד, כאילו ילד בן שמונה מה אכפת לו איך היא שותה את הקפה... ולמה הוא שואל? הוא הסביר לי שבשבת, הוא מכין לאמא קפה בבוקר ורוצה כעת לפנק אותנו גם... מי חמוד של אבא מי? התברר לי שהוא יודע להכין את הקפה הכי טוב בעולם...
 

Gilliana

New member
זאת בהחלט תופעה מוכרת!

להדליק את הקומקום 8 פעמים לפני שיוצא מהפעולה הזו קפה בפועל - כי רגע אחד יש לך טלפון, וברגע השני מישהו קורא לך וברגע השלישי נשאבת לתוך המחשב ושקעת במשהו שכל כך ריתק אותך עד ששכחת מהקפה לגמרי... אני בכלל חושבת שעומס הפעולות היומיומיות בסופו של דבר גובר עלינו ואנחנו, בסך הכל בני-אדם, לא מצליחים להספיק הכל למרות שרוצים לעשות את הכל והרגע. ככלל - ריבוי המשימתיות הוא לדעתי מססמניו הקלאסיים של העידן. פעם היה לנו יותר זמן, היינו עושים הכל באיזי ולא כאחוזי תזזית וכן, גם התובענות שלנו מעצמנו גברה - אנחנו רוצים עוד ועוד מבלי להתחשב במגבלות שלנו. כמו שאומרים - עם האוכל בא התיאבון.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
לי יש בעייה אחרת עם הקומקום החשמלי

אתם מכירים את הקטע שהקומקום מתחיל לשחק ראש קטן ? אתה ממלא אותו מים ודוקא כשאתה נורא ממהר אתה שוכח ללחוץ על הכפתור. המניאק הקטן עושה עצמו שאין לו מושג לשם מה מלאת אותו במים, כאילו סתם כזה, יעני לא מבין שהוא צריך להרתיח אותם למרות שהוא עשה את זה כבר מאות פעמים. צודק זה שאמר שצריך להרוג את הקומקומים האלה כשהם עוד קטנים. לחליפין צריך אותם לחינוך מחדש בגולאג אחרת כלום לא ישתנה. וישא"ק.
 

אלמרה

New member
כבר שנים רבות אין לי קומקום בביתי..

משרכשתי לי מתקן מים קרים וחמים של מי צורים (כן כמו במדרשים) אני לא צריך יותר קומקום ולא ללחוץ על כפתורים והמים רותחים וקרים זמינים כל משך השנה... ואהה כן יש גם מקציף לחלב בצד... ואהה כן יותר אהה - מצלצלים לנג'ס כל חצי שנה להחליף לי את הפילטרים...
 
למעלה