בוקר טוב צוהל הרחוב,לאן לאן...

קוקולה25

New member
בוקר טוב צוהל הרחוב,לאן לאן...

לעבודה:S שבוע טוב לכל משתתפי הפורום הנעלמים שמתחבאים להם מתחת לפוך, לותיקים שמידי פעם צצים להם,ואפילו למתחזים(המשעשעים)באשר הם.. הרגשתי צורך לכתוב פה היום מכיון ש.. וואללה אין לי שמץ.. מה שכן ברור לי זה שברגע שהשעון(המעפן)התלוי על הקיר מול המכתבה שלי מתקרב רק לשעה ארבע..אני טסה, איך שאני ככה ג´יפה מהעבודה(אפשר לחשוב איזו עבודה פיזית אני עושה) לאן?! ליםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!! אתמול בלילה אחרי שחזרתי מדיסקוס רציני עם חברתי הטובה שתחיה אמן סלע(על בנים כמובן,נו איך לא?!)..ואחרי שהעברתי שבת שלמה בקריאת ספר(מרקס/מאה שנים של בדידות) ורביצה מיתחת לפוך ישבתי לראות סרט, משהו בערוץ 2(לא ידעתי שהם מקרינים בכלל סרטים אחרי חצות)עכשיו,כל הסרט סבב סביב הרצון של הגברת להחזיק את הבית ולמנוע מכירה וחלום שהיה משותף לה ולבעלה המנוח,לראות את הים!!! סרט מקסים רגיש עם המון תובנות על החיים(חבל שלא ראיתי מה שמו)שיאו של הסרט היה,כשהיא הגיע סוף סוף אל הים והכריזה "טדי עשיתי את זה!" בכיתי יחד איתה והתגעגעתי... התגעגעתי לים... הם צילמו בזמן שקיעה והשמש היתה גדולה אדומה צהובה ויפה,כל כך יפה. כשגרתי ליד חוף הים,עשיתי לי מינהג.. אחרי הדלקת נרות שבת לובשת בגד ים והולכת לים לצפות בשקיעה כשאני בתוך המים,זאת החוויה הכי עצומה..השמש מתחילה לרדת המים עוטפים את הגוף השמש קופחת על הראש,אתה לבד ושקט שקט מסביב(הים מתרוקן בשעות האלה)רק אני והים. לא יודעת כמה זה מותר,מבחינת השבת וכו´ אבל זה דבר שעשיתי בלי נקיפות מצפון על מותר/אסור.. פשוט הייתי שם כי זה הרגיש לי נכון. תחושה של שיחרור וחופש,משהו שמנקה אותך מכל השבוע שחלף ומשאיר אותך רגוע רגוע רגוע.. בקיצור, אם מישהו רוצה לאתר אותי(כולל המטרידים שלי פה לאחרונה)חפשו אותי בים!!! שיהיה יום ניפלא שקט רגוע עם המון אהבה נשיקות לכולם קוקולה.
 

ניהיל

New member
כל הכבוד באמת../images/Emo187.gif

שיהיה לך יום יפה עם הרבה שקיעות אדומות
 

קווארק

New member
קרני השמש והירח.

יש המתמוגגים רומטינקנית מול השקיעה בים. ויש שאורו של הירח הקסום הצובע בכסף את גלי הים עושה להם את זה. וישנם שזריחת האש האדמדמה מעבר להרים במדבר. האמת קראתי מאמר שאומר שהשקיעה הרומנטית היא בסך הכל מעבר קרני השמש בדרך ארוכה יותר דרך אויר האטמוספירה וחדירת החלקיקים והצבעים אל העין והשפעתם על גלי המוח היא זאת שעושה לנו את זה. ויש החושבים שדוקא עם כניסת השבת נתנה לשמש נשמה יתרה והיא מקרינה על כל מתבונניה באשר הם ובמיוחד אם הם עוטים לבן וטובלים במי הים. כל דרך להפקת הנאה מותרת כל עוד אינה פוגעת באחר. יש בעולם הרבה יותר מכפי שנראה לנו.
 

קוקולה25

New member
../images/Emo13.gif

אם נמצאים עם האדם הנכון,כל דבר יכול להראות רומנטי אפילו להסתכל על מחילה של נמלים...
 

rose1971

New member
אפרורפו שמש של כניסת השבת

אין כמו לראות אותה מהדירה שלי הדלקת נרות החמה עגולה שמנה בצבע חלמון כתום עמוק זורחת עדיין מאירה חמה אבל לא יותר מידי מציצה לה בן צמרות העצים כולם הולכים לבית הכנסת הקלה נגמרו ההכנות עם הכוס קפה ועוגת גמינה עטופה בעיתונים ריחות של תבשילים אלי אלי שלא יגמר לעולם עוד כמה ימים עד לסוף שבוע ?
 

rama69

New member
קוקולה החזרת אותי

לימי ילדותי בתל אביב הישנה כאשר בכל יום שישי בקיץ היינו הולכים בשעות אחר הצהריים המאוחרות לים להינות מהמזג אויר, המים, הנוף והשקיעה, כילדה לימדו אותי להתבונן בכל אלה, והיום לאחר הרבה מאוד שנים את מחזירה אותי לריחות המלוחים, לצבעים המיוחדים, למגע מלטף של אמא, ואני כל כך רחוקה מכל זה בדרום הרחוק, מתגעגעת, ובכל זאת תודה לך.
 

קוקולה25

New member
שמחה על התגובות..נעים לראות שיש פה

עדיין אנשים.. דרך אגב, באמת הלכתי לים באותו היום אבל ממש פיספסתי את השקיעה..כשהגעתי השמיים היו כתומים סגולים כחולים צהובים עם המון צבעים..כאילו מישהו לקח מברשת צבע עבה ועירבב את הצבעים בשמיים..משהו מדהים..ישבתי שם על מרצפות האבן קניתי צ´יפס ואכלתי שם מול הים..הגלים בכחול כסוף ריח של מלח באויר...ומתחיל להחשיך...היה נעים ורגוע כמו תמיד כשאני באה לים..רגוע סיימתי לאכול..(הים פותח לי את התאבון)..והתחלתי ללכת לאורכו של אלנבי..ו..חזרה למציאות... הגעתי עד לשנקין וישבתי שם על קפה עם חבר טוב שלי.. ואז היה הפיצוץ..שוב פיגועים..שוב בלאגן.. זה היה מאכזב ככה לחזור למציאות עם ה"בום" הזה.. אבל זאת המציאות בארצנו . בכל אופן אני שמחה שחווית הים שלי הזכירה פה לאנשים את הדברים הקטנים שעושים כל כך טוב בחיים.
 
למעלה