בוקר טוב
אז טולדנו הצטרף לזמרי הגמר

מי שאומר שרוחמה מלאך

אין לו אינטילגנציה רגשית ולא אינטואיציה היא פשוט נחשששש מתלקק איכס היא מגעילה אותי
 
../images/Emo203.gif../images/Emo42.gifגוד מורנינג ישראל

המורנינג שלך התחיל מוקדם מדי אני שמה לב או שבעצם לא היה נייט בכלל.
 
../images/Emo256.gif../images/Emo153.gif../images/Emo156.gifאני לא כתבתי אישה רעה

זה ההבדל ביננו. את קולטלת, רומסת, מכפישה ומבישה ואני לא. רוחמה טובה בדיוק כמו כל אחד אחר בהיכל. זה שהיא נחשושית, רכלנית וחתרנית הלכלוכית הזאת עדיין לא הופך אותה לרעה מבחינתי, יש? אני בוחנת את כשרונה המוסיקלי ולצערי כמה שניסיתי לאורך העונה לא הצלחתי למצוא כזה אצלה. תפסיקי לגרום למלחמות ולמתיחות בפורום בכוח. מאז שהגעתן קווין ואת הפורום קיבל צביון חדש ולא לחיוב.
 
התכוונתי שאת רעה למה היא נחש

כי היא לא כמוך למה לקרוא לה לכלוכית את רומזת שהיא מלוכלכת
 
../images/Emo256.gifהבנתי שהתכוונת אליי אלא למי?../images/Emo9.gif

לא היה לי ספק בכך. הראתי לך שבניגוד אלייך אני לא יורדת על רוחית בצורה בלתי עניינית בעוד שאת נוהגת לעשות זאת לא רק כלפי ברג'י אלא מגדילה ועוברת גם אליי (שאני בכלל לא מתמודדת). לקבוע שאני רעה בגלל שאני לא רוצה שהיא תנצח או לחלופין בגלל שאני אוהבת את בריג'י זה דבר מגעיל ומרושע ורע בבסיסו. אז מי יוצאת רעה?!
את תפסיקי לקרוא לי בשמות גנאי, תשמרי על פיך המלוכלך ותכבדי אותי ואת כל הנוכחים בפורום. כמו כן - תפסיקי לערוך לי מבחני אישיות ולהחליט אם אני טובה/רעה, ערסית, זולה וזנותית כי את לא קצינת המבחן הממונה עליי - שכן אם לא, אני אראה לך את נחת זרועי. מהרגע הראשון שנתקלת בי ועוד מהתגובה ה-1 שלך אליי היית בלתי נסבלת ומלאת ארס בלתי מוסבר וכזכור אני בכלל לא הגבתי כלפייך (או כלפי רוחית) לעולם בצורה נבזית כשלך. אם את לא יכולה לעמוד בזה וזה גדול עלייך להתנהג כמו גולשת נורמאלית אז פשוט אל תפני אליי. הייתי נחמדה איתך עד עכשיו וזה גם היה יותר מדי, אבל נו מור. עד כאן.
לכלוכית - על שם מה ומדוע?< על שם זה שרוחי מתבכיינת כמה שהיא סובלת שהיא עושה את כל מטלות הבית ושכולם לא נוקפים אצבע. כל הזמן היא נואמת נאומים לאומה שהיא עושה כביסות, מקפלת, תולה, מבשלת, מנקה ועוד ועוד. מקרבנת את עצמה בלי סוף כאשר אף אחד לא חייב אותה לעשות כלום. אם את עושה תעשי מכל הלב. אל תתבכייני ותשלחי אנשים אחרים במקומך למסור מסרים ופקודות לאנשים שאת למעשה מתלוננת עליהם שלא עושים כלום. תהיי אישה-אישה ודברי דוך עם האנשים עצמם. כל הסיטואציה מזכירה לי את סיפור לכלוכית המסכנה זאת שכולם מנצלים. רק שאני מאוד מקווה שהסוף של רוחי בהיכל יהיה שונה מהסוף של לכלוכית מהאגדה.
 

nemeshim1966

New member
למצביעי רוחמה -הצביעו והשפיעו 44444444444

כמו שהצלחנו לשים בצד את הפרחה בובליל ולתת מקום לשפרה -זוכרים ? כמו שהצלחנו עם מרינה מקסימליאן מול שאר הזמרות ריקות מתוכן וכמו שהצלחנו עם אינה מול סמדי הברברית נכון ,גם הצלחנו להעיף את דנה המעפנה והבאנו למודעות את האיכות של פרידה הכט , יאללה אנחנו גם כאן נצליח עם האיכות של ר ו ח מ ה כי כבר העפנו את בריג'יטה אבוטבולה לנתניה יאללה האיכות מנצחת תודה לך קב"ה רוחי מנצחת ביום א' זה ברור ??????????????????????????????????????????
 
לא ראיתי האח הגדול אבל שמעתי על פרידה

שאמרה אני אפרגן לפלשתינאים שיבואו עכשיו ויתפוצצו מולי ... בטח אתה שמאלני
 
זה ממש לא משנה מי מדבר נגד רוחמה, עשרות אלפי

אם לא מאורת אלפי אוהבים את רוחמה ומסמסים לה, ורוחמה בגמר. זה מה שקובע. לא כולם חייבים לאהוב את רוחמה, זה לגיטימי, אני מסכימה. אבל אני אחת ממאות אלפי אנשים שאוהבים מאוד את רוחמה , ובישבילם רוחמה הזמרת הכי טובה בארץ
 
../images/Emo39.gif../images/Emo221.gifהם לא אוהבים את רוחי כמו

שהם שונאים את אילנה יש הבדל!!! העם תמיד היה מטומטם וקרוב לוודאי ישאר גם כזה. בדיוק כמו במקרה כוכב נולד עם רוני דלומי שלא זכתה למחמאות מצד השופטים, בדיוק כמו רוני השברירית והעדינה יפת הנפש שלא החמיאו לה מקצועית - כך גם רוחמה במראה התמים והמטעה שלה הצליחה לגרום לכם להריץ אותה הלאה רק בשביל לעשות דווקא לשופטים. העם אוהב ללכת נגד אנשים מוכשרים, חזקים ובעלי בטחון כדוגמת אילנה. לאילנה הייתה קריירה הרבה יותר מפוארת מאשר לרוחמה והיא הייתה תמיד קיימת בתודעה הציבורית אם לא בשירה אז במשחק בטלויזיה ובתיאטרון. לאילנה אין מה לקנא ברוחמה. השתיים פשוט לא נפשות תאומות, שונות לחלוטין זו מזו - ואת יודעת מה?! זה בהחלט בסדר. לא כולם חייבים להסתדר עם כולם. נכון להיום, אני ממש לא אתפלא אם רוחית תזכה. אהיה נבוכה שהמקצועיות לא זכתה, אבל ממש לא אתפלא.
 
ממש לא נכון, אני אהבתי את שירתה של רוחמה בעבר

וגם כיום, יש לרוחמה קהל מאוד רחב של אוהדים, בקיבוץ שלנו בקיבוצים הסמוכים לנו מאוד אוהבים את שירתה של רוחמה, שירת הארץ ישראל היפה,זה פשוט שאלה של טעם, ורוחמה נוגעת ללב בשירתה היפה, אין ספק ההיכל עזר לרוחמה רבות, הקהל בבית שלא כל כך הכיר אותה אהב את האישיות שלה, פשוט נוספו לה עוד ועוד אוהבים, אין שום קשר לזה שהקהל שונא את אילנה, הקהל אף פעם לא אהב את אילנה, למרות שיש לה קול משגע, אם היתה לה אישיות אחרת, הקהל היה אוהב אותה, אילנה מאז ומתמיד התנהגה באופן פרובוקטבי, לבשה וקיבלה תואר שוק פעם אחר פעם, הקהל לא מתחבר אליה, אפילו אתמול בשעה חמש בהיכל, איגי ואילנה ריכלו על רוחמה, ושוב מתוך קינאה, גם להפקה אילנה אמרה שהיא הזמרת הכי טובה ושהיא תנצח את ההיכל, בושה וחרפה, אפילו גלגל היא לא לקחה, לוזרית פשוט לוזרית. רוחמה שיחקה אותה בענק, אין ספק שכל אחד יודע היום מי זאת רוחמה רז, בראבו רוחמה, כל הכבוד לך, שיחקת אותה. הראת לכולם מאיפה משתין הדג.
 
../images/Emo203.gifברור שיש לה מעריצים שאוהבים אותה

רוחמה היא זמרת בעלת יכולת צרה של סגנונות, היא לא מתפתחת לאורך השנים ונותרת מיושנת וארכאית. להיטיה הבודדים נשארו לבדם במערכה והיא לא יצרה שירים חדשים ויצאה עם חומרים חדשים. הופעות פה ושם בקיבוץ זה או אחר עדיין לא הופך אותה לזמרת גדולה שהופיעה על במות שהיו מרכז ההוויה הישראלית. מי שמע על רוחמה במדיה מאז יצאה עם השיר "בארץ אהבתי" ועד לכניסתה להיכל? מקסימום מי שהיה מאזין לרשת ג' בשעות הערביים לפני כניסת השבת היה יכול לשמוע אותה פעם באף פעם. בעוד שאילנה חרשה על כל הארץ, הופיעה וטיפחה את הקריירה שלה בפסטיבלים ובפסטיגלים למכביר, במשחק בטלויזיה, במחזות זמר בתיאטרון - רוחמה הייתה עסוקה במשפחה מבחירה חופשית. מכאן וליצור לה קריירה של שירה לאורך עשרות שנים כאשר היא בעצמה אמרה בתכנית שהיא בחרה להתפנות ולהתמקד במשפחה ובגידול בנותיה ולעסוק בשירה באופן משני. ממש הפכת אותה למינימום פאברוטי המופיע בקונצרטים המופלאים של אופרה האיטלקית.
 
למעלה