בוקר טוב
אז טולדנו הצטרף לזמרי הגמר

BEAUTY האחת

New member
בוקר טוב../images/Emo20.gif אז טולדנו הצטרף לזמרי הגמר../images/Emo20.gif

ברכות לאבי . כל הדיעות ,עניינים ,קישקושים לכאן .
 
בוקר טוב לאוהבי רוחמה רז המהממת

אין יותר יפה מלקום על הבוקר ולדעת שרוחמה רז הזמרת היחידה שהגיעה לגמר ותתמודד עם 4 זמרים בערב שכולו שירה וזמר, שבקהל יושבוות כמה ממורמרות שלא אוכלות את זה שרוחמה הגיעה לגמר והן לא, העם אמר את דברו. אגב הגעתי למסקנה שבהדחה הראשונה נישארו אלונה ורוחמה ואלונה הודחה, ובהדחה האחרונה בדרך לגמר, נשארו רוחמה ואבי ואבי הודח, האם זה צירוף מקרים?
 
בוקר אור, בוקר טהור!

כמו צליליו המענגים של קול הפעמונים של רוחמה רז המדהימה והנעימה! סמסו 4 לרוחמה!!! תשיבו את המוזיקה האמיתית, הנעימה, הערכית לחיינו!!! כל מי שיוצא נגד רוחמה, אלו בטח מעריצים ממורמרים של בריז'יט, שנכשלה גם בגלגל ההצלה, אבל לפחות יש לה תפקיד ראשי בסרט שהיא חיה בו!
 

יוליקה

Member
מנהל
את צעירה מידי מכדי לזכור אותה

אני זוכרת את רוחמה רז בצוותי הווי בצבא... כבר אז היא הרדימה את שומעיה... זמרת בלי כריזמה...בלי יכולת ווקלית מעל למנעד הקצר שיש לה... אני לא הייתי בעד בריג'יט כפי שאת קוראת לה... אבל גם דפנה וגם אביבה עולות עליה ביכולות השירה... בין אבי טולדנו ואריק סיני בייתי מעדיפה את אריק... אבל אין ספק שאבי טולדנו יודע לשיר יודע להכין שיר ולתת הופעה מרשימה. כל שיר שרוחמה שרה נשמע אותו דבר...מלנכולי ומשעמם.
 
אם לא תהיה הפתעה אלה יהיו התוצאות בגמר

מייקל הרפז יזכה במקום הראשון בני אלבז יגיע למקום השני או למקום השלישי רוחמה רז תגיע למקום השני או למקום השלישי אבי טולדנו (הפייבוריט שלי) יגיע למקום הרביעי או למקום החמישי אדם יגיע למקום הרביעי או למקום החמישי
 
הלוואי שתיהיה הפתעה ורוחמה תזכה

אבל בעצם למה הפתעה? לרוחמה יש קול מהמם, כמו לכל זמר זמרת יש מעריצים שאוהבים את קולם, זאת שאלה של טעם, אבל בכל זאת, העיקר שרוחמה הגיעה לגמר, ולא ביישה את הפירמה, חמש זמרות הודחו ורוחמה כבשה את הקהל בבית,והקהל אמר את דברו. שיהיה בהצלחה לכולם בגמר. זה כבר לא משנה מי יזכה מקום ראשון.
 
../images/Emo203.gif../images/Emo40.gifלתמר כביכול יש קשר עקיף

אם תמר לא הייתה חלק מהתכנית ולא הייתה מתמודדת בשם תמר יהלומי אז ההצבעות הלא חוקיות לא היו מתרחשות בכלל, כי עובדה שזה קרה בהקשר אליה ולא בהקשר לזמר אחר. אם לא הייתה מתמודדת בשם תמר יהלומי היינו נמצאים במצב תקין, שבו ההצבעות הלא חוקיות לא היו מטות את התוצאות האמיתיות וכך כל הבלאגן לא היה קורה וחלק מהזמרים שהודחו (לפחות רמתי ואורטל לדעתי האישית) היו נשארים ולא היו צריכים עכשיו להתמודד שוב. בדיוק שכבר חשבתי שהכל בלוף ולא באמת מחשיבים את הסמסים של הציבור, בדיוק כשהשלמתי עם זה שעושים מאיתנו צחוק בדיוק אז באה ההפקה ויצאה לתקשורת עם העניין. עוד לא אבדה תקוותנו. התגלית הזאת גרמה בעיניי לציבור לשוב ולהרגיש איזשהם יחסים של אמון שבעבר לפני שנים רבות היו לו עם ההפקה. מסתבר שההפקה אכן מקפידה על טוהר ההצבעות והליך בחירה תקין וזה מה שחשוב. זה לא הוגן, אבל זה הצעד הכי הוגן לעשות במסגרת הנסיבות שהתגלו.
 

מיק101

New member
זה כבר קרה בעבר, למתמודד אין חלק בזה

זה תמיד קשור למסמסים!!!! ולמה חשבת שהכל בלוף?
 
למעלה