בוקר טוב
אז טולדנו הצטרף לזמרי הגמר

מיק101

New member
יפה, אז האב הוא זה שעשה את המעשה../images/Emo70.gif

על אף שברור לכולם, כי לתמר לא היה קשר כלשהו להצבעות, תמר החליטה כי לאור האווירה שנוצרה סביבה ועגמת הנפש שנגרמה לה על לא עוול בכפה, אין עתה טעם וגם אין לה רצון להמשיך בהתמודדות השנה. ועל זה נאמר - אבות אכלו בוסר..... גועל נפש של אבא!!
 
../images/Emo26.gif זה אבא של תמר ../images/Emo156.gif

ותחשבי על זה שהיא מאוד צעירה ואין לה מספיק כלים להתמודד עם ידיעה כזאת שכל העם גם שותף לה. גם לאישה בגיל מבוגר יותר זה היה לבטח קשה אם היה מגיע דבר כזה מהאדם שאמור הכי הרבה להגן עליה אז אני מתארת לעצמי שאצלה בתור נערה צעירה שמוטרדת בקיצוניות ממה שהסביבה חושבת עליה ומושפעת מלחצים חברתיים כמו כל בני גילה המצב הנפשי יהיה הרבה הרבה יותר קשה. באמת אני מרחמת עליה. ועוד היא צריכה להמשיך להתגורר איתו באותו הבית לפחות בשנים הקרובות. לפחות אם הייתה מבוגרת ועצמאית הייתה בורחת לפינה רחוקה ממנו לפחות עד שהנושא ירגע אצלה בנפש.
 
לא חשבתי שיש לה קשר אישי לכך ולא היה לי צורך

בדברי צביקה. אכן אביה שגה בגדול,עפ"י חוקי המשחק ובכל זאת אני מאמינה שבתפיסה שלו כן ראה את טובת בתו מול עיניו(משהו בסגנון של:נקנה לילד את כל חנות הצעצועים..) רק שיצא בדיוק ההיפך וסה"כ תמר באמת יצאה פגועה מכל הסיפור. ושלרגע לא ישתמע שאני מצדיקה את מעשי האב.
 

מיק101

New member
אילנה, "נקנה לילד את כל החנות" - הולך

אך כאן היה "נגנוב לילד את כל החנות" יאקקקקקק מסכנה הילדה...
 
בולשיט

מדובר בחוסר יושר ורמייה גם כלפי בתו שהגיעה עוד 2 תכניות יותר מדי שבעצם הקהל חשב שלא מגיע לה. כל זאת כמובן אם באמת תמר לא ידעה מלכתחילה על התבשיל הגרוע שמבשל אביה ובהקשר הזה אני לא בטוחה שכל האופרציה הזאת נעשתה והיא לא ידעה כלום. גם כלפנו שסמסנו עבור אותם מתמודדים שהודחו במקומה ושמנו כספנו על קרן הצבי ומעל לכל כלפי אמות מידה ומוסר שקיימים בכל חברה. זה מזמזמן גלש מגבולות המשחק ההוגן. הדוג שלך אולי הייתה יכולה להיות נכונה אם היה מדובר במקרה של חיים ומוות אבל זה לא המקרה. האם לקדם את בתך במרמה בו בזמן שאתה יודע שלא הכשרון האמיתי שלה הוא זה שמקדם אותה בתחרות שזהו נושאה היא ראויה ומובנית אפילו טיפונת והתשובה חד משמעית שלא
 

איבונה3

Well-known member
לירון רמתי מעולה אבל דוד לביא

עובר את כולם ובגדול, זמר משכמו ומעלה, אני כבר מחכה שיוציא דיסק....
 
/tapuzforum/images/Emo3.gifאוח איזה מבטים יש ללירון

אני נמסה מהסקס אפיל שלו. שיהיה לו המון בהצלחה כפרעליו אני מתה
 
../images/Emo79.gif../images/Emo39.gif../images/Emo142.gifלפחות מה שמרגיע אותי במייקל

שלא נזכה לראות אותו מחרב וכותש שירים של זמרים מפורסמים. זהר ושרית חדד - אתם יכולים להירגע לעת עתה. לפי החזרות של מייקל הפדיחות המטומטמות והבחירות הלא הגיוניות לא יחזרו על עצמן. לפחות לא לאותו מקום נמוך כמו בביצועיו באל נבקש ובחום של תל אביב. הוא בחר ללכת על האנגלית וזה מה שיכול להצילו. בנוסף השיר שבחר מתוך האפשרויות שנתנה ההפקה דווקא יכול לשבת עליו טוב. כל עוד הוא לא יוציא לנו שפן בגמר ויחרבש כהרגלו.
 
גם לירון רמתי וגם אורטל דרעי טובים, הצמד

טוב אבל אפשר לוותר עליו, ומסכנה תמר יהלומי.
 
למעלה