בוקר סביר לכולם

בוקר סביר לכולם../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

לפני שאענה על שאלת מיליון הדולר (והסכום, כמובן, הוא גדול יותר), אומר בוקר טוב לכל חברינו, ברוכים הבאים לכל המצטרפים החדשים מהימים האחרונים, ושמחה אני לגלות שנוצרת פה קבוצה של יוצעים-בפוטנציה שלא היתה מביישת את סוללת יועציו של רוה"מ (מה אנוכי מדברת, אתם הרבה יותר טובים) !!! הנוירומטר מעודכן להיום, יש צפי שהמדד יעלה ככל שהסיוט האנושי הקרוי החופש הגדול יתארך. מה היה לנו דורקה התחבט בשאלת "מי יותר חשוב, חברי השוביניסט או אשתו הסמרטוט?", גומי (ברוכה הבאה) אזרה עוז וסיפרה לנו על "האם לפגוש את ההוא מהאינטרנט או לעד להשאר בחששותיי" (ואין לי ספק שלאחר מבול הסיפורים השונים במהותם, עכשיו היא ממש יודעת מה לעשות. הסקס כמובן מככב (ומה?), חמסה לא מבינה מה הבעיה עם לעשות את זה באור, ואסנת למדה את לקח הסטוץ, וישר תפנה לסטוץ הבא. סיפור אחד חשוב אולי פספסנו, אבל שמחתי שהוא הועלה. הסקר שלנו מציב בפנינו מציאות כואבת: רובנו הימרנו שחברינו המיזנטרופים לא יוכלו לייצר אפילו חיוך עלוב למשמע ההודעה המשמחת שזכינו בלוטו. זה הזמן לבדק בית, זה הזמן לחשבון נפש, זה הזמן למלא לוטו ולהשתין עליהם בקשת !!! מחר יתפרסם סקר חדש, מהפכני ונועז, ראו הוזהרתם. מבדק האישיות הראשון בסדרה עדיין פעיל (היות ועמלתי עליו כחמישית משנות חיי, לא אמהר להמירו בחמישית אחרת). מי שטרם נבדק, זה הזמן, ומי שנבדק ותוצאותיו אינן מספקות אותו, you know what to do . ולסיום הערה לכל נעלבי-העדות למיניהם: בפעם הבאה שאעיז ללגלג על פולנים, ומישהו יצייץ ויאמר שאני גזענית - אנא הפנימו, אני פולניה גאה, אך דבר זה לא מונע ממני את האבחנה הצרופה שזאת לא מציאה גדולה. לפיכך, הבדיחות על הפולנים משוך יימשכו, ובא לציון גואל. ולשאלתה של גברת פריזל: עוד לא נמצא האדם שיוכל, תמורת סכום כלשהוא לשכור את נפשי, גופי, מוחי וריאותיי הקלוקלות. ותמהתי על שאלתך: מדוע לקנותי? הרי בפורום זה הינך מקבלת הרבה יותר (בלי שאשן אצלך בבית ואעשן אותו למוות) וכל זאת חינם אין כסף !
 

שרוניק

New member
כבר צהריים ../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

אבל אפשר עוד להגיד בוקר טוב למי שהתחבר רק עכשיו. קרה משהו מעניין בסוף השבוע שלא כתבתם עליו? אני ראיתי סרט לא מזיק "באד קומפאני" - מתים הם הרבה אנשים לאורך כל הסרט, מה שהופך אותו לסרט מצויין מבחינתי. כמובן שרצינו ללכת לראות את "ספיידר מן" ולא נשארו כרטיסים, מי היה מאמין?
 

jahnon

New member
אני ראיתי ואני ראיתי

קיבלתי כרטיסים חינם לסרט ביום שישי. סרט גדול חבל על הזמן והאפקטים מדהימים. כמובן שהכוונה לספיידרמן. אם היית אומרת הייתי מזמין אותך
היו לי זוג כרטיסים בסוף לקחתי את אחי הקטן (15 ממש קטן!!).
 
למעלה