בוקר
טוב - יום רביעי

Jen74

New member
בוקר טוב../images/Emo42.gif מה עושים היום?

היום אלמוג בבית. אחרי ביקור שלי אצלה אתמול בערב בפנימיה, הוחלט אחרי שיחות עם גורמים שונים בפנימיה, שהיא תהיה בינתיים עד סופ"ש בבית ומחר בבוקר אנחנו חוזרות לשם רק כדי להיפגש עם כל מיני גורמים מבית הספר והכפר כדי לראות איך פותרים את הבעיות של לאמוג להשתלב במסגרת הכל כך חדשה ושונה לה. דקל כרגיל כמו כל בוקר מתעוררת בקושי. קר לה, היא עייפה, אין לה כוח. בסוף היא הולכת בזמן לבית הספר, מוכנה ומסודרת. אבל למה זה חייב להיות אחרי מריבות וויכוחים? עדן כרגיל מחליפה עשרות חולצות עד שמוצאת את מה שמוצא חן בעיניה. זה בסך הכל חולצת בית ספר! אבל בסוף היא מוכנה ומסודרת.
לשחף עדיין כואב הראש מאותה מכה שחטפה ביום חמישי שעבר. היום שוב נלך לרופאה ואני אדרוש בדיקות. אחרי זה נלך לבית הספר ונדרוש הסברים ברורים לגבי מה מתכוונים לעשות עם הילדה התוקפת. וזהו... זה הבוקר שלי. חוצמזה צריכה להגיע להורים לקחת מסמכים להקלדה. אחרי זה בצהריים עבודה בצהרון עד הערב ובערב שוב פגישה עם המטפלת באומנויות ודרמה לי, לדקל ולאלמוג. יום שגרתי שכזה
 

נעללה

New member
וקודם לא הערכת??

ראשית זה רע להיות טרול, זה מגעיל כי זו מסיכה והתבדות. לראות את אמא שלך מגדלת 15 ילדים, כיום כשאתה בוגר זה לא מעורר אצלך הערצה? האם אתם חסידים או מתנגדים, או ברסלבים? סתם מעניין.
 
נעללה. . את חופרת. . . ./tapuzforum/images/emo8.gif

לא. וגם היום אני לא מעריך כ``כ. . . ואני יהודי. . . המשפחה שלי לטאים. או מתנגדים. . . את מראה בקיאות יתירה. . . . .
 
איזה פחד, גיל ההתבגרות...

מה קורה לאלמוג בפנימיה? אולי הפנימיה לא היתה רעיון כזה טוב... ואת חייבת לבדוק את כאבי הראש של שחף... מה קרה בבית הספר אתמול? (מה אמרו, מה השגת...?)
 

little baker

New member
בוקר טוב

אתמול הייתי משקיפה בקלפי (התנדבתי עבור השכן שלי) מה שקצת הכניס אותי לפוליטיקה המקומית. נחמד- אבל לא בשבילי.
 
למעלה