בוקר
טוב - יום שלישי

Jen74

New member
../images/Emo29.gifלילה טוב../images/Emo178.gif

אני מותשת! השגרה הזאת תמוטט אותי בסוף.
היום הייתי עם אלמוג בקפלן במעקב אצל אנדוקרינולוג. התור נקבע כבר לפני חודשיים אבל היה בלגן שלם עם טופס 17, עם ההמתנה בתור ובסוף לא נכנסנו לרופא. הספיקו לשקול את אלמוג ולמדוד גובה אבל בגלל בעיות אדמינסטרטיביות של המזכירות היה בלגן עם התור לרופא ויצאנו בלי שהרופא יראה אותה. ביום שלישי יש לה תור במרפאת שיניים. אני מקווה שהפעם כן יטפלו ולא ישלחו אותנו הביתה בלי להתאמץ יותר מדי.
 

Jen74

New member
בוקר נעים../images/Emo140.gif

על הבוקר שוב ה"שטויות" של שחף שמסיבותיה שלה מוצאת תירוצים לא ללכת בזמן לבית הספר. אז עכשיו היא כועסת עליי שהכרחתי אותה ללכת לבית הספר שעה לפני מה שהיא תכננה. לא יודעת מה היא רוצה לעשות, היא כבר נכנסה לשגרה של ללכת לבית הספר בזמן כל יום ופתאום עוד פעם חוזרת להרגלים הישנים שלה. אני מודעת לזה שהרגלים קשה לשנות אז אני משתדלת להכניס אותה למעגל השגרה שקשה לה ומעצבן אותה בלי ליצור יותר מדי אנטיגוניזם מצידה. מן הסתם זה לא ממש מצליח לי ואני הופכת להיות "האיש הרע" בסיפור הזה של בית ספר כי אני מכריחה אותה ללכת כל יום בשעה הנכונה ולחזור בשעה שנגמר ולא מתי שמתחשק לה.
 
אולי אם יתנו לה עונש מבית הספר

היא תבין שבית הספר הוא בין השעות 8 ל-14 ולא בין 10-12 המשמעת (הזו) צריכה להתחיל בבית הספר. נסי לדבר עם המורה שלה.
 

Jen74

New member
נראה לי שאין כל כך עם מי לדבר שם../images/Emo4.gif

יועצת בית הספר כבר כמה ימים לא מגיעה כי היא צריכה ללדת ואולי כבר ילדה ואין להם כרגע מחליפה. המחנכת כל הזמן אומרת לשחף שהיא (שחף) מיוחדת בשבילה (המורה) ושהיא מאוד חשובה לה אבל מצד שני לא מחמירה איתה מספיקה לדעתי ואמרתי למורה שאי אפשר לוותר לשחף כל הזמן ואולי בגלל שהיא ילדה שקטה שלא מתפרעת היא מתפספת. כל צוות בית הספר הבכיר התחלף בתחילת השנה או מתחלף בימים אלו. אין כמעט עם מי לדבר כי כולם עסוקים בלבנות את הצוות מחדש. אתמול היא חזרה מחוייכת מבית הספר ולא הבריזה מהשעתיים האחרונות. אני לא יודעת מה יש לה. אולי הכל סתם דאווין אחד גדול בשביל הויכוח עצמו. סוג של תשומת לב.
 

Jen74

New member
../images/Emo20.gifבוקר טוב../images/Emo20.gif המשך שבוע נעים../images/Emo140.gif

היום הייתי צריכה להיות עם אלמוג במרפאת שיניים אבל אני מרגישה לא טוב, עדיין. בשעה טובה, הערב תור לאף-אוזן-גרון ואולי סוף סוף אקבל טיפול מתאים למה שיש לי, מה שזה לא יהיה.
 
למעלה