בושה וחרפה שאם בישראל צריכה לאיים בהתאבדות

S h a y D u

New member
עצם העובדה שכתבת ההודעה,

אומרת שאתה מתפלא - אחרת לא היית טורח לכתוב אותה כאן
.
 
מצטער להגיד לך זאת, אך ההיגיון שלך דבילי

אף אחד לא מגיב רק כשהוא מתפלא על מה שהוא מגיב לו. בטח לא אני, שאיני מהסס לאמר את דעתי, הן כשאני מסכים ואין כשאני לא מסכים עם כותב ההודה או התגובה. ולגבי ניאמנד: לא מפליא שום דבר שהבן אדם הזה יאמר או יעשה...
 

n i e m a n d

New member
סינגפור היא דיקטטורה - מה לעשות שלעומת אנשים

כמו ממתיק שהינם חסרי יכולת ניתוח ואבחנה, אני מסוגל לומר בפה מלא כי יש תרבויות אשר הדיקטטורה עדיפה להן בהרבה. סינגפור - המקום הטוב ביותר כיום לעשות בו עסקים, ולדור בו, הוכיחה זאת גם ללא ליקוקי ישבן מאסיביים למיני טפילים מערביים.
 
אז למה שלא תלך לחיות בכזאת תרבות?

"יש תרבויות אשר הדיקטטורה עדיפה להן בהרבה"? בו נראה אותך חי בכזאת תרבות ואחרי זה חוזר על המשפט הזה... קל מאוד לקבוע כזאת "עובדה" מרחוק כשאתה לא זה שצריך לחוות זאת על בשרך. בדיוק כמו אסון ויסקונסין ובדיוק כמו כל עוול חברתי אחר שאתה מצדיק מבלי לחוות אותו על בשרך.
 

timeless1

New member
ממתיק.

קח לעצמך קצת זמן ותהיה כן עם עצמך ככל שתוכל. האם באמת כל תרבות בעולם בנויה למשטר דמוקרטי?
 

S h a y D u

New member
1. אסון ויסקונסין הציל אותנו מקריסת המשק.

(קרי מאסון גדול עוד יותר...) 2. בדיקטטורה מתפקד ראש-הממשלה כמנכ"ל של חברה, דהיינו הוא כל יכול. זו הדרך היחידה לנהל כל פרויקט ובוודאי פרויקט גדול כדוגמאת מדינה. לכן אין מקום למשאל-עם כיוון שאחרי שבוחרים מנהיג - עושים את מה שהוא אומר, ורק הדירקטוריון, קרי הממשלה, צריך/ה לאשר או לדחות את תוכניותיו. ראש-הממשלה יכול להתייעץ, כפי שמנכ"ל חברה מתייעץ עם הרבה גורמים, אך אחרי שהחליט - חובה על כולם לציית, כמו שקורה בכל חברה מסחרית. כיום, לדאבונינו, יש לראש-הממשלה המון אחריות, אך מעט מאוד סמכות.
 
בולשיט

אסון ויסקונסין לא הציל אותנו משום דבר. אם כבר, הוא התגלה כשחיתות וניצול ופגיעה בזכויות אדם ואזרח, מהגרועים ביותר שהתרחשו בישראל מאז הקמתה, אם לא הגרוע ביותר. ואת זה קבע מבקר המדינה מיכה לינדרשטראוס, לא אני. אגב, אפילו נתיהו אבי ויסקונסין בכבודו ובעצמו, הודה שויסקונסין היתה טעות, והיה מוכן להיות בין הראשונים שקוראים לביטולו או שינויו. ולגבי זה ש"בדיקטטורה מתפקד ראש-הממשלה כמנכ"ל של חברה": מדינה זה לא חברה, למרות שאתם הקפיטליסטים מתייחסים אליה כאל חברה, רק פתאום כשאתם אלה שנפגעים, אתם נזכרים שמדובר בעצם במדינה ואז גם זועקים חמאס ומבקשים את המדינה לעזור לכם, למרות שכאשר מדובר באזרחים אחרים מלבדכם, אתם שוכחים שמדובר במדינה ומתעקשים לשלול מהם את זכויותיהם. תאמין לי שרק בגלל זה לבד, היה אסור למדינה לעזור לתעשיינים וליצואנים, שהפסידו הון תועפות כתוצאה מירידת הדולר. שהרי כל הזמן אתם טוענים שאסור למדינה להתערב בשוק החופשי, אך מאידך מתי שזה לא מסתדר לכם, פתאום לא רק שמותר לה, כי אם הכרחי שתתערב...
 

n i e m a n d

New member
אני אשמח לחלוטין לחיות בסינגפור

עובדה שרבים המערביים שקונים שם דירות וחיים שם בנוחות רבה מאוד, כשהם זוכים לחינוך הטוב ביותר באזור ההוא של העולם, נהנים מהיעילות הכלכלית הגבוהה ביותר בעולם ובאופן כללי - ממש מחבבים את המקום.אלמלא הייתי נאמן למכורתי ההיסטורית, הייתי עובר לשם בשמחה. אה, גם מאוד זול שם יחסית בגלל התחרות המטורפת בין התאגידים - קפיטליזם במיטבו.
 
ומי מונע ממך לעבור לגור שם?

מצידי תעבור לגור אפילו באיראן, גם שם כידוע לך מונהגת דיקטטורה כלבבך.
 

chaimsasson

New member
בלתי יאומן

4 מיליון חיים בשטח של 690 ק"מ. תרבויות שונות שפות שונות. ובכל זאת כולם מסתדרים בזכות ממשלה חרוצה ויעילה.
 

omerlich

New member
../images/Emo128.gif די כבר!

זוהי אזהרה אחרונה! הודעות יתחילו להמחק.
 
למעלה