בחייאתתתתתת-- אפשר כבר לשמוע רשמים משוני?????

smart one

New member
רשמים מההופעה בשוני - גרסה מלאה יותר

טוב, אז כמו שאמרתי בהודעה קודמת - הי חם ולח. האמפי בתפוסה מלאה של מבוגרים וצעירים כאחד. עשרות שוטרים וסרנים כיוונו את הבאים ולאחר שמצאנו מקום חניה, צעדנו לא מעט אל האמפי ובסוף גם התמקמנו. לאחר המתנה לא קצרה ושבע מאות פרסומות של "בגיר" על המסכים - הגיע הזמן להתחיל. ראשונים עלו הנגנים בתלבושת האחידה, שחור לבן עם כתפיות שחורות. אחריהם עלה מתי שהודיע מיד בהתחלה שהוא לא מתכוון לספר בדיחות כי הוא בא לשיר, אפילו לא את הבדיחה על הקיבוצניק ש... וכו'. כרגיל, מתחילים עם "זה מכבר" ולאחר מכן - "שלום עליכם" בביצוע קצת מהיר לטעמי. לא נורא. לאחר מכן התברר שהפלייליסט הרגיל קצת משתנה כש"מרוב אהבה" בא כשיר השלישי במקום הרבה לאחר מכן, בדרך כלל. מתי באמת היה במצב רוח מצויין הרבה לצחוק ולספר בדיחות, המוכרות והקבועות וגם כמה חדשות שלא אספר כדי לא להרוס .... המשפחה תמכה מצדי הבמה ו/או מהמדרגות המובילות אל אחורי הקלעים והכל היה שמח ונחמד. אבל היה באמת חם. בהופעה, זכינו לשמוע בין היתר את השירים האלה (מלבד אלה שהזכרתי): יום שישי חזר, אין שלווה, ימי בצורת, מישהו, ימי בנימינה, שיר מספר 6, לא ידעתי שתלכי ממני (אם אני זוכר נכון), הייתי אומרת ואולי עוד כמה ששכחתי. כמובן היה את המחזרוזת הידועה של : הנה זה בא, בלילות הקיץ החמים, נח. הפתעה נעימה באה בתחילת ההופעה יחסית, כשמתי סיפר מעט על קורותיו כשופט "כוכב נולד" בעבר ועל התכנית שהוקדשה לשיריו לא מזמן. אחד המתמודדים בתכנית לא עלה לגמר, סיפר מתי, אבל לדעתו הוא זמר מצויין ולאחר שהודח מהתכנית אמר לו מתי, כך הוא סיפר, שהוא עוד יגיע רחוק ואילו אלה שעלו לגמר "יגיעו קרוב". מתי סיפר שהוא היה שופט אחרת כמובן. ובכן, קבלו את חן אהרוני. אני קצת הופתעתי כי הייתי בטוח שאם כבר - אז אדיר אוחיון אבל מי אני שאתווכח. בצעדים קלילים עלה חן לבמה וביצע את "סליחה" כשסו יאן כספי מלווה בפסנתר ומתי לוקח פיקוד על המפוחית מאחוריהם. חן, בביצוע נחמד ודומה לזה שבתכנית סחט תשואות מהקהל, אמר "היי" מבויש והחל לשיר. בסיום השיר נפרדו מתי וחן בחיבוק. קצת לאחר מכן החל פרק ריקי גל בהופעה. האמת, התרשמתי כבר בהתחלה שרבים רבים מחכים לריקי ואכן מיד כשהחלה לשיר החלו צעירים יותר וצעירים פחות לצעוד אל צדי ואל מעלה היציעים ולרקוד. אני לא רקדתי כי אני לא יודע וגם אם אני יודע אני לא מגלה אבל אולי פעם עוד אלמד לגלות. ריקי, בשמלה לבנה, חגורה רחבה, חזיה שחורה ושיער בלונדיני אסוף לאחור פצחה בביצוע מלהיב ותזזיתי ל"נערת הרוק" כשעוד לפני כן היא מברכת את כולם לשלום ומודיעה לקהל: "רק שתדעו שמתי רשע גדול". מתי השיב: "נכון, אבל אני לא מראה את זה". השניים ביצעו יחד את: נערת הרוק, ילד אסור ילד מותר, הנה פתחתי חלון, אילו יכולתי (אמא), היא שלו והוא שלה, ומערבה מכאן בביצוע מ-ע-ו-ל-ה. ריקי סיפרה שבחזרות היא ביקשה שיבצעו את מערבה מכאן בעיבוד מודרני כי לדעתה, מבחינת העיבוד "זה זקן". מתי השיב "זה זלא" במבטא צרפתי ועד כאן הבדיחה, למי שהבין. זהו, לאחר כמה שירים אחרים שנזכרו לעיל סיים מתי עם שורת הדרנים: מישהו, ילדותי השניה,ברית עולם וחבל שהוא פסח על "ואותך" אבל אין לי תלונות. זהו.
 

סאביבית

New member
באגף הרכילות ב YNET

כתבו על ההופעה, על העובדה שמתי סיפר את הסיפור על היותו שופט בכוכב נולד וגם שהוא העלה לבמה את חן אהרוני
 

trilliane

Well-known member
מנהל
חן אהרוני זה פק"ל עכשיו בכל הופעה? ../images/Emo5.gif

 

marsala

New member
אשתי ואני, בביקור מולדת הגענו לשוני-היה מדהים

אז קודם כל- שלום לכולם, בביקו בן שבועיים בארץ (אנחנו חיים באנגליה) ציינתי באזניי אחותי ובעלה שפעם בחיים ארצה לראות את מתי כספי בהופעה. עכשיו,אם לוקחים בחשבון שאנחנו בארץ פעם בשנתיים בממוצע,מה הסיכויים לתפוס הופעה חיה? אז יומיים אחרי,נחו עיניי על מודעה בעיתון, מתי מארח את ריקי בשוני. אשתי אנגליה ובמשך 13 שנות חיינו המשותפים שמעה את מתי וריקי בדיסקים, אך ההופעה הייתה משהו אחר,ערב מופלא ונהדר. אשתי זמרת אופרה בעבר ומורה לפיתוח קול ושירה קלאסית בהווה,פשוט נדהמה(כמוני) מאיכות הקול וההופעה. עכשיו נשארו זכרונות טובים למישהוא יש מושג אם יש DVD עם הופעה חיה של מתי? המון תודה,ושוב,היה נפלא! משה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אין כזה DVD

אבל יש דיסק כפול של ההופעה בערד, והוא שווה למדי.
שמחה לשמוע חוויות חיוביות מהמופע. ידיד טוב ואני רצינו ללכת, אבל שנינו סטודנטים, כך שמחיר של 130 ש"ח לכרטיס היה מעל לכוחותינו. אין לי ספק שגם במחיר כזה מצליחים למלא שם את המקום (עובדה) אז ברור לי שאין להם טעם לדרוש פחות, אבל מבאס שזו הופעה ל"עשירים" בלבד.
 

marsala

New member
טרילי,גם אני סטודנט עני אבל לא

יכולתי להתעלם מההזדמנות הנדירה. לדעתי האישית, המחיר לא מוגזם, ברור שבמחיר זול יותר היינו כולנו מאושרים,אבל מה לעשות? סתם קוראים לו מר כספי?
משה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כל אחד והתקציב שלו...

אתה היית מוכן לשלם כיוון שזו הזדמנות נדירה, ואתה לא חי בארץ. גם אני הייתי מוכנה לשלם כזה מחיר, ושילמתי אפילו קצת יותר, על הופעה חד פעמית של אמן מחו"ל (וגם זה משהו שאני מרשה לעצמי לעתים נדירות, וזו היתה מתנה שקניתי לעצמי מכסף שקיבלתי ליום הולדתי). אבל זו בדיוק הנקודה: 130 ש"ח להופעה זה כבר סדר גודל של אמנים מחו"ל. אפילו על כרטיסים למחזות זמר בתיאטרון (עם הרבה שחקנים ותזמורת שלמה) שילמתי פחות. יש לי הערכה מלאה למתי כספי (אחרת לא הייתי כאן) ועדיין, בעיני זה מחיר גבוה מאד, ובהחלט גבוה מדי עבורי.
 
למעלה