בחיים לא חשבתי שניפול לידיים של ממשלה כזאת

צול1

New member
בחיים לא חשבתי שניפול לידיים של ממשלה כזאת

בחיים לא חשבתי שאמצא את עצמי מרגיש נרדף בידי בני עמי אשר הוביל אותנו לממשלת ימין קיצונית ולאבדון. אני פעיל שמאל רדיקל והצבעתי לחד"ש בבחירות האחרונות, אני לא יודע אפילו למה אני כותב כאן. אני רק יכול להגיד לכם שממקומי בשמאל הרדיקלי הישראלי אני ממש מעריך את ציפי לבני ומקווה לראות אותה בכס המלכות בבחירות הבאות. שבעזרת השם יבואו בקרוב.
 
גם אני מאמין בשלום

אבל בלי שלום עכשיו. אגב, יש בכלל תנועה כזאת ? היתכן שאיש אחד מפעיל אותה פיקטיבית מחו"ל ובתרומות שמטרתן אך ורק להזיק לישראל ברחבי העולם ? ולגבי ציפי, תרגיע. שלוש שנים היא רק נתנה ונתנה וכלום לא קיבלה. זהו השלום אליו אתה מתגעגע, כמה צפוי. למה היא לא עשתה שלום ? היה להכל הזמן שבעולם לעוד כמה נסיונות התאבדות לאומית, ובכ"ז עצרה. כי אפילו היא ומגלגל המעטפות הבינו שאין עם מי, והמחיר בשמיים. ראה מודל גוש קטיף כמשל.
 

ATAF151

New member
אתה כנראה לא מודע למשמעות הצבעתך

הצבעה לחד"ש משמעותה הצבעה בעד העדפת האינטרס הערבי על פני האינטרס היהודי. חד"ש מעוניינת לא רק בנסיגה ישראלית מוחלטת לקווי 1967 אלא גם בקבלת כל מיליוני הפליטים הערבים לתוך הקו הירוק וגם בשינוי ההמנון והדגל ובמילים אחרות הם בעד שתי מדינות אבל שבשתיהן יש רוב ושלטון ערבי. הם כמובן גם לא דורשים שום הגבלות על הנשק במדינה הפלשתינאית החדשה, ואתה בוודאי יודע מה עלול לקרות אם לא תהיה שום הגבלה. לא פעם מנהיגיהם נתפסו בהתבטאויות נוראיות נגד ישראל ובעד אויבי ישראל ולמשל בהתבטאויות של תמיכה בלתי מסויגת בשליט הדיקטטור מסוריה. לכן אתה צריך להתפכח ולא להצביע למי שלא יכול להשתתף בקואליציה ורק יכריח את ציפי לבני, גם אם יהיה לימין מיעוט בכנסת, לקחת מפלגות ימין לקואליציה. אתה צריך להצביע למי שבעד השלום תוך כדי תמיכה בפתרון שפוי אבל תוך כדי שמירה קנאית גם על האינטרס של היהודים.
 
למעלה