בחירה בליכוד ובנתניהו - בחירה בביטחון המדינה

Ram Kol

New member
בחירה בליכוד ובנתניהו - בחירה בביטחון המדינה

1. בחירה בביטחון אל מול בחירה בוויתורים - הליכוד ביתנו קורא למשא ומתן ולשלום עם הפלסטינים. הליכוד עשו זאת בתחילת הקדנציה בנאום בר אילן ולאורכה. בניגוד לשלי, ציפי ויאיר, הליכוד אינו מקדש את המשא ומתן אלא קודם את ביטחון ישראל. העמדה המוצהרת היא כי יהיה משא ומתן ויהיה הסדר מדיני רק אם יהיה פרטנר אמיתי בצד השני שיכיר בזכותה של המדינה היהודית להתקיים פה. את דרך הוויתורים ניסינו. ניסינו באוסלו שהובילה העבודה וקיבלנו אינתיפאדה, ניסינו בהתנתקות מעזה שהובילה ליבני וקדימה וקיבלנו השתלטות חמאס, חטיפת חיילים וטילים על יישובי הדרום ועל גוש דן. כאשר יושבים מנהיגי החמאס ומצהירים (אך לפני שבועיים) שלא יסתפקו בשטחים, אלא ימשיכו את הטרור עד שיקבלו את כל ארץ ישראל – חשוב לא לבצע וויתורים נוספים על שטחים אסטרטגיים תמורת הבטחות שווא ולקבל בסוף בסיס טרור נוסף. הליכוד ישמור על עמדה נחושה מול הפלסטינים ומול לחצי העולם – רק כאשר הטרור ייפסק, יהיה על מה לדבר!
2. ניהול הביטחון – מי הייתם רוצים שירכיב את הקבינט הבטחוני-מדיני? אתם באמת יכולים לדמיין את סתיו שפיר, שלי, מירב מיכאלי, מיקי רוזנטל ויאיר לפיד מקבלים את ההחלטות הביטחוניות המשמעותיות ביותר? זה נשמע כמו פאנל פגוש את העיתונות. רשימת הליכוד ביתנו כוללת אנשים בכירים בתעשיית הביטחון ומנוסים אף במשרדים ביטחוניים ובקבינט. בעיני, נתניהו, בוגי יעלון, יאיר שמיר, עוזי לנדאו, סילבן שלום – כל אלה כשירים הרבה יותר.
3. הישגים בביטחון – בעוד שאנשים שוכחים שממשלות שעברו הביאו עלינו חטיפות חיילים בכל גזרה, חרם ותביעות בינלאומיות ומלחמות שהסתבכנו בהן בלבנון ובעזה, ממשלת הליכוד לעומת זאת, הציגה הישגים מעולים בביטחון: החזרת גלעד שליט הביתה, בניית גדר בדרום שעצרה את המסתננים, מבצע עמוד ענן שהשיג את מטרותיו, עצר את הטילים והכה בארגוני הטרור בלי להסתבך ובלי ביקורת בינלאומית, הקמת מטה הסייבר הלאומי ו... 0 מלחמות מיותרות! זאת התוצאה של ניהול ביטחון אחראי.
 

shaycohen2

New member
הייתי מעדיף

הייתי מעדיף שהקבינט יורכב ע״י לבני, מצנע ואלעזר שטרן מאשר שיורכב ע״י ביבי, ליברמן ובנט.
 
למעלה