בחירות בעידן החדש

בחירות בעידן החדש

אני בוחר את עצמי, אני בוחר באהבה

קמפיין בחירות אלטרנטיבי שיגלה לכם את האמת על איך עושים שינוי וישחרר אתכם מן התלות, הקורבנות והאשלייה שיש מישהו שיעשה את העבודה במקומכם.

הגיעה העת לשחרר את השלטון ממערכת הציפיות הלא ריאליות שלנו, לא כמחאה ולא משום שהוא אינו עושה את מלאכתו, אלא משום שעצם מהותו מוגבלת לחוקי משחק שאינם משקפים את האמת על מהותנו האמיתית. הציפיות שלנו ממנו שקועות עמוק בתוך אשליה, ולכן דרמת השלטון היא מקור אינסופי לאכזבות. צאו מן המשחק. שחקניו מסתובבים ברוטציה כבר שנים ואינם נותנים מענה. סלחו להם משום שזה יעזור לכם לסלוח לעצמכם, זהו מעגל סגור שבו יש אחריות שווה על הבוחרים והנבחרים כאחד.

הדרך היחידה לשינוי, לאיכות חיים טובה, לשיפור מצב כלכלי, לריפוי מערכות יחסים אישיות, חברתיות ולאומיות, עוברת דרך פתיחת הלב שלנו ולקיחת אחריות אישית על איך שחיינו נראים. אנחנו אלו שיצרנו את ההווה ואנחנו היחידם שיש בכוחם ליצור עתיד חדש.

קמפיין הבחירות הפוליטי מבוסס על הפרדה, על הפחדה, ועל אשלייה של תלות ושליטה. כל מפלגה מגדירה את עצמה כשונה ונפרדת מאחרת, היא משווקת פחד כדי לגרום לנו להצביע עבורה, והיא מבטיחה לנו הבטחות שהיא לא תוכל לקיים אבל ישמרו על יחסי תלות ושליטה.

אנחנו איננו נפרדים מדבר. אנחנו יכולים לבנות גבולות וגדרות מפני פליטים, ערבים, הומואים, לסביות, מזרחים, רוסים, נשים, גברים, זקנים, מוגבלים וכל גבול כזה לעד ישעבד אותנו. אין אדם אחד על הפלנטה שהוא לא אנחנו. וכל עוד יחיו לצידינו אנשים רעבים, אנחנו לא נוכל לנוח, משום שאף על פי שפיזית נחוש שובע, נפשית, מנטלית ורוחנית אנו משועבדים לרעב, לעוני ולאלימות שסביבנו. הדרך היחידה לפרוץ גבולות אלו היא להבין שכולנו אחד, אנחנו אפילו אחד עם הפוליטיקאים, שאנחנו נהנים לשנוא אבל בוחרים בהם שוב ושוב. הפוליטיקאים הללו הם הפוליטיקאים שבתוכנו. שעדיין מנסים לנהל משא ומתן בינוני ועקר עם הפחדים והקורבנות שבתוכנו.

אני בוחר את עצמי אני בוחר באהבה, הוא קמפיין המקדם אחריות אישית.

כאשר המועמדים לבחירות הציבוריות יהיו אנשים בעלי מודעות עצמית,
אנשים המבינים שכל מה שהם רואים מחוץ להם הוא שיקוף של עולמם הפנימי,
כאשר הם יבינו שהאוייב היחיד הוא האוייב שבפנים ויפסיקו להשליך את הפחדים שלהם על המציאות ולהלחם בה ובמקום זאת יתחילו לטפל בעצמם באהבה,
כאשר ילמדו המועמדים לבחירות להפסיק להגיב באחריות למציאות הקשה ולהתחיל לברוא מציאות חדשה,
כאשר המועמדים לבחירות יחיו אורח חיים מאוזן הכולל תזונה בריאה, שינה מספקת, פעילות גופנית ומדיטציה,
כאשר המועמדים לבחירות ילמדו להקשיב לפחות פי חמש ממה שהם מדברים,
כאשר המועמדים לבחירות יתחייסו בכבוד לאדמה המזינה, ולאחינו בעלי החיים, העצים, האבנים, הנחלים, היערות, ויתר גרמי השמים והארץ
כאשר המועמדים לבחירות יצליחו לחוש הכרת תודה אמיתית על הבחירה שלנו בהם
אז אני מאמינה שאמצא בתוכם אדם שאוכל להזדהות עם השקפותיו ולבחור בו להנהיג את החברה שלנו למחוזות טובים ומוארים.
עד אז אני בוחרת בעצמי להיות האדם הזה, ומכילה על עצמי את התנאים אותם אני מבקשת שמועמדי הבחירות יכילו על עצמם

אני בוחרת את עצמי
אני בוחרת באהבה

בקמפיין זה לא אבקש תרומות, ולא אבקש תמורה, לא אקח לעצמי מכם דבר, ולא אזהם את הסביבה בפוסטירים הנושאים את תמונתי. במקום זאת אגלה לכם את האמת שהיא המפתח לשינוי המיוחל ואציע פרסומות לצרכנות אלטרנטיבית

והנה הפרסומת הראשונה

אני כבר חייכתי הבוקר לעצמי ואמרתי לעצמי שאני טובה
ואת?
ואתה?
 
למעלה