בחירות בפתח אפרופו הבחירות שנכפו עלינו, כדא

בחירות בפתח אפרופו הבחירות שנכפו עלינו, כדא

בחירות בפתח

אפרופו הבחירות שנכפו עלינו, כדאי לנצל את המצב, ולהחליף את הממשלה הרעה הזו.
הכל לא הולך. הכל לא מצליח.
בפוליטיקה הכל שואף לאפס, בתחום האוצר, הגענו כבר למינוס. גם תחום החינוך מדשדש שם מאחור.
אנחנו חייבים לבצע שינוי, והשינוי חייב להתחיל מהנוער. מרטין בובר, חוקר ופילוסוף שחי בשנים 1878- 1965 אמר: ""הנוער הוא הסיכוי הנצחי לאושר של האנושות".
כדי שנהיה חברה טובה יותר, עלינו לטפח את בני הנוער, וכאן נכנס לתמונה נינו של מרטין בובר, אבנר שטראוס, שחוץ מהיותו זמר, גיטריסט, מלחין, משורר וסופר, עומד גם בראש מיזם "סל תרבות שטראוס". לא אעסוק בעובדת היותו בוגר מכללת ברקלי למוסיקה בבוסטון, ובשאר התמחויותיו הרבות. אתמקד רק בתפקידו הנוכחי: הוא משמש כמנכ"ל "סל תרבות שטראוס" שבבעלותו, מה שאומר, שהוא פועל מול סל תרבות ארצי, למען העשרה בתחום אמנויות הבימה (מוסיקה, תיאטרון וריקוד), בסיפרות, קולנוע, תאטרון ואמנות פלסטית,
אבנר שטראוס מנהל בלוג מצליח מאוד בפייסבוק (ובשלושת דפי הפייסבוק שהוא מנהל, צבר למעלה מ+, 10,000 חברים).
אני גאה להיות בין חבריו הרבים, ועקב הכרותי באישיותו ובאיכויותיו, "החלטתי" שהוא חייב להיות שר החינוך הבא של מדינת ישראל. גם התחלתי להפיץ את חלומי זה, וזה "תפס" את תשומת ליבו של עיתונאי בעיתון מקומי של תל-אביב (העיתונאי איתי עילנאי). עיתונאי זה ערך כתבה (על סבך ראיון עם אבנר שטראוס).
הכתבה במלואה, נמצאת בכתובת הזו: http://www.avnerstrauss.com/archives/225-old-article-taun.html
בכתבה הוא מבכה את מצב התרבות בישראל, והוא לא מסתפק, כמו כולנו, בלבכות. יש לו גם הצעות ורעיונות מעשיים כדי לשנות את המציאות האפורה והמדכאת.
אי לכך, אני ממשיכה עם ההלצה שלי, אבל הפעם הפכתי אותה לרצינית.
חברים,
אבנר שטראוס חייב להוביל את החינוך בישראל. באמת איכפת לו ממה שקורה בתחום הזה. אני מציעה לכם לקרוא שוב את הכתבה לעומקה. בסוף הכתבה נאמר כך:"כרגע הוא לא רואה את עצמו רץ למשרה רמת הדרג, אך שטראוס, המוזיקאי הפרוע שהפך ליוצר לילדים, בהחלט רואה את עצמו כאיש חינוך:.
וכך הוא אומר: 'מורה אני בנשמה. יש לי רצון לתת, להעביר הלאה זה משהו שקיים אצלי". ומההכרות העמוקה שיש לי איתו, אני נשבעת שאכן כך הוא...
 
למעלה