בחירות בפתח ולמה אורי אהד הנה התשובה.

בחירות בפתח ולמה אורי אהד הנה התשובה.

לפניכם קישור שנשאלה כאן השאלה מה אורי עשה למען פ"ת שימו לב בבקשה למכתב הבא שנשלח לראש העיר מר איציק אוחיון. וזו רק דוגמא.
 
לא הצלחתי להלעות לכם אותו לכאן.

אנא רשמו בגוגל סיעת שיא. ושם ניתן לראות מסמך על כפר גנים.
 

Cell313

New member
לא מצאתי את המכתב

אשמח אם תוכל לשלוח לי אותו במייל(שלחתי לך מסר) ואני אעלה אותו לכאן
 
לפניכם המכתב

סיעת שיא לפתח – תקווה לשכת יו"ר הסיעה רחוב ההסתדרות 19 פתח תקווה טלפון: 03-9316090 פקס: 03-9318030 ‏ כ"ה/אדר א/תשס"ח ‏02/03/2008 שלנו:2099.08 לכבוד מר יצחק אוחיון ראש העיר פתח-תקוה א.נ הנדון: מחדל פתיחת דרך רבין וחיבורה לכביש 471 בנושא בנדון ובהתאם לסעיף 26 (ג') לתוספת השנייה לפקודת העיריות יעלה הח"מ לדיון במועצת העיר הקרובה, הצעת החלטה לפתיחת החיבור בין דרך רבין לכביש 471. להלן, בקליפת אגוז, עיקרי העניין: 1. סלילתה של דרך רבין הסתיימה לפני למעלה מ- 4 שנים. 2. לפני כחצי שנה לערך, נפתח כביש 471 (מכבית) באופן חלקי בלבד ולמעשה פתיחתו כלל לא הקלה את פקקי התנועה העצומים ברחובות זרובבל, העצמאות, הנשיאים ,פינס, והסביבה. 3. לא זו אף זו, הירידה מדרך רבין לכיוון כביש 471 אשר נדמה כי אין כל בעיה לפותחה נשארה , מסיבה עלומה ומסתורית, סגורה ומסוגרת. 4. אם לא די בכך הרי נידמה כי הדבר היחיד המעסיק אותך ואת עמיתך, ראשי הערים גבעת שמואל וקרית אונו הינם חילופי האשמות הדדיות אשר מעבר להיותם מגוחכים לא תורמים דבר לפתרון. נדמה כי אין בעל בית בעיר. 5. מצב זה ייתכן והיה מתקבל בהבנה , אולם לאור שרשרת הכשלים בקבלת החלטות אשר בוצעו לאחרונה בעיריית פתח- תקוה, הרי שאין מנוס מלהעביר נושא זה לאחריות מועצת העיר אשר תדון בו ותקבל החלטות אשר יחייבו אותך ואת הצוות העירוני. 6. בכוונתי לשמוע אחת ולתמיד סקירה מקיפה ואמיתות של המהלכים עד כה ושל אלו המבוצעים היום. סיעת שיא לפתח – תקווה לשכת יו"ר הסיעה רחוב ההסתדרות 19 פתח תקווה טלפון: 03-9316090 פקס: 03-9318030 7. יש לזמן לדיון המועצה בנושא את הגורמים הבאים: נציג מע"צ. נציג משרד התחבורה. נציג מינהל ההנדסה נציג אגף התנועה נציגי ועד שכונת כפר גנים ג' 8. לאור האמור לעיל בכוונת הח"מ להציע לחברי המועצה לקבל החלטה על פתיחת החיבור בין דרך רבין לכביש מכבית, לדרך המובילה לכיוון חיפה ות"א (לא לקרית אונו) באופן חד צדדי, תוך קביעת לוחות זמנים בנושא. 9. אין לי כל ספק כי בקבלת החלטה כאמור יצומצמו במידה ניכרת פקקי התנועה באזור אשר הופכים את חיי התושבים לבלתי נסבלים. בכבוד רב, עו"ד אורי אהד יו"ר סיעת שיא לפ"ת העתקים: חברי מועצת העיר עוה"ד חנה פאר-היועצת המשפטית מדלן אונגיל-מהנדסת העיר לילי מאלישב-מנהלת אגף התנועה לוי פומרנץ-מתאם הנהלה ומועצה
 

NYMets Man

New member
נו ו...?

זה למה לבחור באורי אוהד? כי הוא מתלונן על אי פתיחת מחלף רבין? כי הוא שולח מכתב זועם לעירייה? אם ככה אני מכיר 500 אנשים שהיו צריכים להיות נשיאי ארה"ב עכשיו תעשה לי טובה
 
במקרה הזה מדובר רק במחלף רבין.

אך יחד עם זאת הוא מטפל במאות מקאים ביום כמו למשל מקרה נווה עוז, כמו למשל מקרה השוק, לכן הוא צריך להיות ראש העיר הבא. האם מנדל וחיים כהן שלחו מכתבים דומים לעיריית פתח תקווה? האם מנדל וחיים כהן אכפת מפתח תקווה או רק מהכסא? כאן אתם עונים על התשובות. האם באמת ליצחק אוחיון אכפת מה עובר עליכם ברחובות העיר? אני כבר הבנתי שלא.
 

SoulEater

New member
ולמה את חושבת

שאחרי שאורי אוהד השמנמן יבחר הוא יזיז תתחת שלו בשבילנו ? אולי זה כי את אכלת את כל החרא שהוא מוכר לכולם והאמנת לו ? לא יהיה פ הראש עיר מתאים ועד אז שלפחות אוחיון ישאר... רוצה למחות על זה ? תעשי הפגנות\גרפיטי\רצח פוליטי... יש הרבה בנידון, צאי לרחוב אם יש לך את האומץ.
 
אז ככה דבר ראשון אני בן

דבר שני... רואים שאת לא מכירה את אורי אהד ובכנס שקיים 2400 איש הגיעו אז זה אומר ש...2400 טועים??? את א חושבת שאת טועה??? אורי יעשה ההבדל בין איציק לאורי שאיציק איבד את הבושה שלו. דבר שלא יקרה לאורי גם אם את תרצי בכך חייבים להחליף את ראש העיר הזה. איציק חייב ללכת הבייתה במיוחד כאשר ישנו חשד בהטרדה מינית. במיוחד שיש ראיות כי החינוך בעיר כושל. במיוחד כאשר הראש מסריח ולאחר מכן הזנב. מי שלא מעורב לא יודע בכלל על מה אני מדבר אינכם ראיתם דברים שאני ראיתי לצערי מי שמצביע לאוחיון נשאר במסגרת מרובעת ולא מגדיל את המסגרת למשהו יותר גדול וחבל. לעיר יש פונטיציאל אדיר להצליח ובזכות ראש העיר איציק אוחיון אוסם עזבה את פתח תקוה. ראש עיריית רמת גן מר צבי בר הרבה דברים בחכמה לכן הוא ראש עיר ונשאר ראש עיר.
 

SoulEater

New member
דבר שני אני גם בן.

דבר שלישי, כולם יודעים שהסיפור על אוחיון מסריח מעצם הוצאתו עכשיו, פתאום עכשיו היא נזכרה שהוא נישק אותה? עשו טובה כולם יודעים שזה הקקי הפוליטי שנוצר מהמשחקים הפוליטיים...! בקשר לאוסם, אם אוחיון היה מתערב להשאיר את אוסם פה היו עוד 10 שנים עושים כתבה עם כותרת ענק של מחדל ושואלים איך זה קרה שנתנתו פריווילגיות למפעל א ולב' לא אז חדל דיבורי סרק. בקשר לרמת-גן,מה שאמרת על ראש העיר המצויין שלהם, כמו שיאיר לפיד ציטט השבת:"שאלו אותי למה אני כותב על זונות יהודיות ושקרים יהודיים, עניתי מדוע לכתוב על זונות ספרדיות ושקרים ספרדיים אני כותב על הזונות היהודיות והשקרים היהודיים שלי"
 
אתה טועה, טועה וטועה

1. מערכת החינוך בפ"ת מצויינת וזה ידוע לכל. אתה רוצה נתונים שמוכיחים זאת אין לי בעיה לתת לך קישורים. 2. פ"ת רוצה את אסם בחוץ. בפ"ת אזורי התעשייה הגדולים בארץ שעושים מעבר מתעשייה מסורתית להייטק ומשרדים. עד כה אני חושב שזה נעשה בהצלחה מרובה ואני לא אתפלא אם בפ"ת עובדים אנשי הייטק יותר מאשר בכל עיר אחרת. לכן להוציא את אסם לטובת בנייני הייטק ומשרדים זו מעלה ולא חסרון. 3. חשד להטרדה מינית זה כלום. 90% מהחשדות להטרדה מינית נגמרים עם כותרת בעיתון ותו לא. ולגבי אורי אהד, מדובר באדם כוחני ותחמן, פוליטקאי מקומי שמגובה ע"י אימו ולא יותר מזה. פ"ת מעניינת אותו כקליפת השום, הוא רוצה לנצל אותה בשביל לפתח עוד ועוד קשרים במטרה להגיע למוסדות השלטון בי"ם ולא בחיים עוזר. צירפתי קישור למאמר על אורי אהד ובעיקר על אמו שמראה בדיוק איזה אנשים אלה http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=414887&contrassID=2&subContrassID=13&sbSubContrassID=0
 
הבטחות אוחיון ההבטחות שלא קוימו

שימו לב לזה כאשר הוקם פארק אבנת: הובטחו: 1. בריכת שחייה חינם לכל תושבי העיר. 2. אמפי ענק שבו יערכו הופעות. 3. מזרקה בפתח הפארק. 4. עצים רבים יותר. 5. פארק רחב ידיים לילדים כולל מתקני שעשועים. בפועל קויימו: 1. פארק לילדים לא רחב ידיים כפי שהובטחובו מספר מתקנים. 2. בריכת שחייה חינם לכל תושבי העיר לא נבנתה. 3. עצים לא התווספו. 4. אמפי אין בפארק מי שיודע שאמפי כמו ברעננה או במקומות אחרים נראים יותר טוב מאשר כאן. 5. מזרקה בפתח הפארק לא נבנתה. הבטחה נוספת: גשר בלינסון. 1. נפתח לאחר תקופת הזמן שהוקצב עקב בנייה לא חוקית במקום פרטי לאחר משפט נפתח הגשר. 2. לטקס פתיחה לא הגיע מי שתכנן ועיצב את הגשר הוא ביקש שימתינו עם הפתיחה ואיציק אוחיון לא עמד בהבטחתו. 3. לא נבדק הגשר לתקינוטתו רק לאחר שנשלח מכתב לארץ מחו"ל לבדיקת מעמסה. מה שגרם לעיקוב פתיחת גשר בלינסון. 4. הובטחו 2 מעליות לנכים בפועל קיימת רק אחת. עוד הבטחה באיחור רב. מגרש הכדורגל החדש שמתעקב בבנייתו לאחר מספר בקשות להעלאת תקציב הבנייה מכ 20 מליון ל 90 מיליון שקל. עדיין לא ברור מדוע העיקוב חל. והפעם לדובדבן שבקצפת: קללת איציק אוחיון את אורי אהד : "שמן מסריח" וזאת על מה שאויר אמר על היכל התרבות. איציק אמר לאורי שההיכל הוא בשבילו וכאשר אורי אמר שההיכל נבנה עבור תושבי פתח תקוה. נאמרה האימרה מאיציק "שמן מסריח" . וכמובן שאורי הגיב ואמר שקרן. האם זה ארמור להיות ראש העיר שלנו? יותר מזה פרשת בורושובסקי שעוד לא נגמרה. מדוע בית ספר גורדון שהיה אמור להסגר לא נסגר? זאת התשובה: עקב שבורושובסקי קשור מאד לעירייה הוא החליט לפתוח חוגים שזה מצד אחד מאד יפה. אך חוגים אלה עולים כ 250 שקלים וגנאדי לא משלם לבית הספר חשמל, מים וכל ההוצאות הקשורות לכך. הכסף מועבר ישירות לגנאדי. כך שהרווח נקי. כאשר הוחלט לסגור את בית הספר גנאדי מייד התנגד לכך נחרצות ופעל למען אי סגירת בית הספר וזאת בניגוד למינהלת החינוך האזורית הוא ואיציק אוחיון לא פעלו לפי נהלים ראויים ופעלו בניגוד למנהלת החינוך ופלטו מדעת עצמם תלמידים מבתי ספר אחרים. וכאשר רובם דוברי רוסית. והחוגים מתקיימים כרגיל הדבר עלה לשרת החינוך גברת יולי תמיר וקראה שליחה עמו ועם עו"ד אורי אוהד. האם זה ראש העיר לא מספיק שיש שחיתות בממשלה צריך גם שחיתות בעירייה. יתרון של סיעת שיא מול איציק אוחיון שבסיעה לכולם יש עבודה. ואילו להיות בעירייה הם רואים בה כשליחות ולא כעבודה כמו שרואה את זה איציק אוחיון. יש אנשים ויש אנשים מספיק להיות תמימים. לפתח תקווה מגיע יותר והרבה יותר רק אורי יוןןביל שינוי עם הציערים אפילו העדה האתייופית הכריזו שיילכו עם אורי כי הוא האדם הראוי.
 
אתה אחד האנשים המגוחכים שיוצא לי לראות..

אני אשכרה תוהה אם משלמים לך את הוואנבי תעמולת בחירות שאתה עושה פה. אתה מדבר ומציג דברים בצורה מגוחכת בניסיון להשיג קולות לאורי אהד.. פחחח.. זה לא יקרה.. חבל לך על הזמן והמאמץ שאתה משקיע בהקלדה מרובה של דברים חסרי שחר ותוכן.. אוחיון ייבחר לעוד קדנציה [אמן אמן] ושום דבר לא יעזור לך ולא לאורי הדובון.. תפרוש אחשלו..
 

chos

New member
מי עוד מתמודד?

חוץ מאוחיון ואהד? מה עם פלהיימר? הוא לא מתמודד הפעם?
 
למעלה