בחרת פרץ קיבלת שרון?!

ZEEVS1970

New member
בחרת פרץ קיבלת שרון?!

אני מציע לכל מי שמתכוון לתמוך בעמיר פרץ בבחירות הקרובות שיקרא טוב טוב את דברי הפרשנים בעיתונים. על פי סקרי הבוקר זה כמעט בלתי נמנע ששרון יזדקק לפרץ כדי להקים ממשלה כי הוא זקוק למפלגה גדולה ורק עם תמיכת מפלגת העבודה הוא יוכל לבצע את יישום מפת הדרכים כפי שהוא מתכנן. יש שמועות שפרץ התחייב לא להיכנס לממשלה של שרון אך אני לא שמעתי התחייבות מפורשת לכך. מי שנותן את קולו לפרץ מתוך תקווה שפרץ יביא את המהפיכה החברתית המיוחלת מן הסתם לא היה רוצה למצוא אחרי הבחירות את פרץ וחבריו משמשים שוב עלה התאנה של ממשלת שרון. אילו אני הייתי שוקל היום לתמוך בפרץ הייתי ללא ספק מתנה זאת בהתחייבות חד משמעית מצידו לא להצטרף לממשלה בראשות שרון. זאת צריכה להיות התחייבות מפורשת עד כדי כך ששנשמע אותה לא רק מפי כתבים כבדרך אגב אלא אפילו לאורך תעמולת הבחירות של המפלגה כי אחרת אני פשוט לא אאמין לו ולא אקריב לשם כך את הפתק שלי בקלפי. אילו הייתי תומך של עמיר פרץ הייתי מעדיף לראות אותו בראשות אופוזיציה לוחמת לשרון אך מה שאנחנו שומעים בינתיים זה רק מסרים מגומגמים וספקלציות של פרשנים רבים שמסבירים לנו כמה קל לשרון להרכיב את הממשלה הבאה בראשותו וכמובן ביחד עם מפלגת העבודה של עמיר פרץ. אם באמת פרץ שוקל להצטרף לממשלה בראשות שרון כדי לבצע מהלך מדיני כזה או אחר הייתי מצפה ממנו לקצת הגינות כדי להודיע זאת לציבור כבר עכשיו מפורשות כי אחרת הוא יגלה מהר מאוד שכל הצלחה שתהיה לו בחיזוק מפלגת העבודה בבחירות הקרובות תהיה חד פעמית בהחלט!!!
 
האם באמת התרשמותך עד כה מפרץ

מובילה אותך למסקנה, כי הוא האדם שימכור עקרונותיו ויצטרף לאריאל שרון, האחראי בעיניו, בדיוק כמו נתניהו, לכך שמתבצעות גזירות על המעמד הבינוני והנמוך?
 

ZEEVS1970

New member
באמת אינני יודע!

אני לא שומע אותו מודיע באופן נחרץ מעל כל במה שלא יישב עם שרון באותה ממשלה. אם כל כך הרבה עיתונאים ופרשנים כבר מתכננים את ממשלת שרון-פרץ שתקום אחרי הבחירות זה אומר דרשני. אני בהחלט רואה תסריט שאריק שרון יאמץ את משנתו הכלכלית של פרץ, ייתן לו אפילו את תפקיד שר האוצר כדי לפתות אותו להצטרף אליו, ואז פרץ יגיד שבעצם כל הזמן הוא האשים את ביבי ולא את שרון אבל עכשיו הכל יהיה שונה מרגע שהוא שר האוצר. זה אינני תסריט דימיוני!
 

BoByBiRd

New member
אל תאמין לכל מה שכתוב בעיתון...

זוהי יכולה להיות פרשנות מטומטמת של אדם שלא מבין עניין, אך יש לו במה.
 

ZEEVS1970

New member
אמרתי פרשנים ולא פרשן

כשזה פרשן אחד אני מתעלם אבל כשמדובר במספר פרסומים באתרים שונים זה מתחיל להישמע מדאיג...
 
למעלה