בטח שאלו כבר מלא פעמים אבל בכ"ז..

McFLy AnNuShKa

New member
בטח שאלו כבר מלא פעמים אבל בכ"ז..

חיילת שלא קיבלה בעבר גלולות ותבקש מרופא נשים צבאי גלולות למניעת הריון (ותציין שזו מטרתן) מה הסיכוי שתקבל מענה חיובי לבקשתה מבלי להמציא בעיות רפואיות?!?!
 
למה לא?

כל מה שאת צריכה לעשות זה לקבל הפנייה לבדיקת דם, ואחר כך לקבוע תור לרופא נשים. תגידי לו שאת מעוניינת להתחיל לקחת גלולות למניעת הריון. אפילו אין צורך בבדיקה גניקולוגית לפני כן. את החפיסה הראשונה את מקבלת ממנו בחינם + מרשם ל 6 חפיסות נוספות - זאת אומרת לחצי שנה. על כל חפיסה את צריכה לשלם בסביבות 30 שקל (ניתן להשגה בסופר פארם).
 

kill tslil

New member
בצבא לפעמים צריך להגזים

תגידי שלא קיבלת מחזור כבר שלושה חודשים ותקבלי מרשם לחצי שנה בחינם. אם אפשר להוציא מהצבא משהו תעשי את זה , זה הכי כיף.
 

McFLy AnNuShKa

New member
הבעיה שגלולות שמתאימות להסדרת מחזור

יותר, אולי פחות מתאימות לדברים אחרים וכו'.. הרי יש סיבה לזה שיש סוגים שונים של גלולות.. בכל אחת המינון של ההורמונים הוא שונה ולא בא לי לקחת משהו שלא מתאים לי ולצורך שלי.. אבל מה שכתוב בהודעה הראשונה הוא נכון!?
 
לא רק

הבדיקות דם זה בעיקר בשביל לראות אם את מתאימה לקחת גלולות מבחינה רפואית.
 

ChilD SouL

New member
../images/Emo12.gif

ממתי מקבלים גלולות בצבא כשאומרים שזה על מנת למנוע הריון
פעם ראשונה אני שומעת על דבר כזה. בדר"כ צריך להגיד שזה בשביל... מאה ואחד דברים אחרים.
 
אני אמרתי פשוט מאוד-

"אני צריכה מרשם לגלולות,מליאן" וזהו, שאל אותי אם כבר לקחתי בעבר-אמרתי שכן וזהו
 
לא נכון, חברה שלי שלא לקחה בעבר

גם קיבלה בלי בעיות...ועוד הרבה חברות שלי ככה, אולי זה משתנה בין חר"פ לחר"פ
 
אם יורשה לי לומר משהו ,

אפילו אין צורך בבדיקה גניקולוגית לפני כן - זה ואם את אומרת לרופא הנשים שאת בתולה, באם את לא בתולה- חובה על הרופא לבצע בדיקה.
 
את טועה

בדיקה גניקולוגית אמנם מומלצת לביצוע כל חצי שנה, אבל אף אחד לא ממש מכריח אותך לבצע אותה
לעומת זאת, כן צריך לבצע בדיקה בין הזמן שנגמר המרשם הראשון לחצי שנה לבין קבלת המרשם הבא. זאת אומרת שמרגע התחלת לקיחת הגלולות יש צורך בביצוע בדיקה גניקולוגית אחת לחצי שנה.
 
אני לא יודעת איך זה הולך בצבא,

בדיקה גניקולוגית, אבל אני יודעת איך זה הולך באזרחות: ילדה קטנה בת 17 הולכת פעם ראשונה עם אמא\חבר\חברה לרופא הנשים ואומרת לו "אני רוצה גלולות". רופא הנשים שואל אותה "את בתולה?" במידה והילדה נענית בשלילה, הרופא מחויב לבצע בדיקה גניקולוגית (!) לראות שהכל בסדר בסביבת הנרתיק וכל השמות המפוצצים האלה
במידה והילדה קיבלה כבר הוראות מהחברות הקודמות, ואומרת שהיא בתולה-למרות שהיא לא בתולה, אין הרופא מבצע עליה בדיקה שכן מה כבר יכול להתחולל שם... וסתרת את עצמך בהודעה...או שלא ממש הבנתי אותך "מומלצת בדיקה כל חצי שנה, אף אחד לא מכריח" "כל חצי שנה מקבלים מרשם וחייבים בדיקה" ו...כבר הייתי אצל הרופא לחידוש מרשם [חצי שנה] והוא לא ביצע שום בדיקה עלי. אני חושבת שזה רק כשמישהי מתחילה גלולות לפעם הראשונה,בעודה לא בתולה, חובה בבדיקה.
 

SMG2

New member
אממ

אני לא חושבת שאי פעם מישהו יחייב אותך לעשות בדיקה.. זה משהו שלך עם עצמך את צריכה לשמור על עצמך ולבקש בדיקה.
 

ChilD SouL

New member
אהמ....

רצוי לבצע בדיקה גניקולוגית אחת לחצי שנה, לבדוק שהכל תקין וכו'. [במידה ואת לא בתולה]
 
לא הבנת נכון

לפני שאת מתחילה לקחת גלולות אף אחד לא באמת יגיד לך שאת חייבת לעשות בדיקה גניקולוגית אחת לתקופה או בכלל. זה נתון לשיקול דעתך בלבד. בקשר למה שאמרת... לא יודעת איך זה הולך באזרחות, אבל כשאני התחלתי לקחת גלולות הייתי כבר בצבא. הפרוצדורה שאני עברתי הייתה כזאת: 1. הפנייה מרופא יחידה לבדיקות דם. 2. חזרה לרופא יחידה עם התוצאות. 3. הפנייה לרופא נשים עם התוצאות. כשהגעתי לרופא נשים הסברתי לו שהגעתי אליו במטרה להתחיל לקחת גלולות למניעת הריון. הוא לא שאל אם אני בתולה או לא. אחרי שעיין בתצאות בדיקת הדם וראה שהכל תיקן, הוא הסביר שלמטרה זו אין צורך בבדיקה גניקולוגית, נתן לי חפיסה אחת של גלולות + מרשם לעוד 5 חפיסות (סך הכל חצי שנה). הוא הסביר לי שבמידה ואני אהיה מעוניינת להמשיך לקחת את הגלולות יש צורך בבדיקה גניקולוגית לפני שאקבל מרשם לעוד חצי שנה. אני בטוחה שאם זה באמת כזה נחוץ לבצע בדיקה גניקולוגית לפני שאני מתחילה לקחת גלולות הגניקולוג היה אומר לי, או לפחות מזכיר את זה או שואל אם זה בכלל רלוונטי לגביי.
 

SMG2

New member
תקשיבי..

תגידי לרופא שפעם היו לך בעיות במחזור וזה מה שהיה עוזר לך.. ועכשיו שוב חזרו לך הבעיות והופלה קיבלת לך גלולות בחינם ברגע שאת אומרת שזה לא בשביל בעיה רפואית את משלמת על הגלולות מקבלת מרשם בלי בעיה אבל את צריכה לשלם.. לא חבל? את יודעת מה זה 40 ש"ח בחודש מהמשכורת הצבאית? חבל.. :)
 
למעלה