בטי - קווים לדמותה

בטי - קווים לדמותה


(בגלל שאתם שקטים מדי)

הדמות האהובה עלי, ואני בטח בין היחידים בעולם.
הסיבה שאני כל כך אוהבת אותה זה שהיא מהר מאוד הפתיעה אותי כדמות. ציפיתי ממנה להיות משעממת, בנאלית וסתם מרשעת לא מעניינת, אבל כל טיפת אינפורמציה שנתנו עליה גרמו לי להסתכל עליה בעין אחרת לחלוטין ואפילו לרחם עליה רב הזמן.

בעונה האחרונה היא בינתיים מאוד חסרה לי ואני ממש מקווה שהיא תחזור בגדול בפרקים הבאים, כי אני מתה לדעת מה יקרה איתה ולאן עוד יקחו אותה.

אני משערת שהפנטזיה שלי של לראות שוב אותה ואת דון ביחד לא תקרה אלא בשידורים החוזרים, אבל אני יכולה לחלום.

יאללה דסקסו!
 

אליפסה

New member
בדיוק באתי לפתוח הודעה "איפה בטי?"

אני גם נורא אוהבת אותה והחסרון שלה ממש מורגש לי. אני חושבת שזאת אחת הסדרות היחידות שיש זוג שנפרד ואחרי הפרידה בקושי מתייחס אחד לשני.
אני לא רוצה שהם יתחתנו אבל אני כן אשמח לראות את דון בוגד במייגן איתה, חוזר רגע לאישה הקטנה שפעם הייתה לו. כרגע זה לא נראה באופק, זה כאילו דון באמת שכח אותה.
העניין הוא שמבחינתי דון לא ראוי למייגן, היא טובה מדי בשבילו והוא כבר לא רלוונטי לעולמה. אבל בטי, בטי לגמרי זקוקה לגבר כמו דון, הם היו אידיאה מושלמת של זיוף ואני מתגעגעת לזה. ועם כמה שלבטי היה רע עם דון אני בטוחה שעכשיו יותר רע לה עם הנרי. באמת עצוב לי עליה, אני לא חושבת שהיא אי פעם תהייה מאושרת.
 

אליפסה

New member
ומכעיס אותי כל העניין עם מתיו

אני לא יודעת אם זה שמועות או לא, אבל טוענים שהוא ממש לא מסתדר עם השחקנית ולכן הוא משניא אותה על הצופים ומראה אותה פחות ופחות. זה ממש מעצבן, מה אכפת לי שהוא לא אוהב אותה? זה לא אמור להיות שיקול לפיתוח דמות, במיוחד כשמדובר בדמות עם כל כך הרבה פוטנציאל כמו בטי.
 
לא ידעתי את זה

ובאמת באמת חבל

וגם אני לגמרי אשמח לראות איזה בגידה שתאחד אותם, גם אם לרגע :)
 

lollapalooza

New member
לא ממש אוהבת את בטי.

היא מאוד חיונית לסדרה, בעיני, והדמות שלה חשובה ומביאה איתה הרבה פעמים קווי עלילה טובים, אבל בגדול אני לא משתגעת עליה. היא מאוד לא בנאלית וכן רואים שיש בה הרבה יותר ממה שהיא מציגה כעקרת הבית המשועממת והמסכנה, אבל אני לא יודעת כמה זה עוד משנה עכשיו כשהיא לא בתמונה מבחינת דון.

כן, היא קצת חסרה בעונה הזו אבל מצד שני היא כבר די לא רלוונטית בעיני... ואני ממש לא רוצה לראות אותה חוזרת לדון. אני אוהבת את דון עם מייגן, ואני אוהבת את מייגן (למרות שאני חוששת שהיא תגמור כמו בטי בסוף).
 
מסכימה היא כבר לא רלוונטית

וממש ממש חבל ,כי זה הכל עניין של כתיבה, היו יכולים להשאיר אותה בתמונה הרבה יותר ולעשות

גם...ובטח יערפו לי את הראש על זה. אני לא אוהבת את דון עם מייגן. אני מרגישה שאנחנו רואים עכשיו את דון החדש והמאושר שמחייך כל הזמן וזה ממש מעצבן אותי. אני רוצה לחזור לראות אותו ובטי מתוסכלים ביחד.

(למרות שאחרי הפרק האחרון אני אוהבת את מייגן פי כמה יותר אני עדיין לא אוהבת אותם ביחד)
 

ניר4819

New member
אני התאהבתי בבטי רק בעונה הנוכחית

בפרק האחד והיחיד שהיה לה עד היום. היא הייתה אנושית ומקסימה ומרגשת ונוגעת ללב בפעם הראשונה, מבחינתי. הרגשתי שאני מזדהה איתה ומחבב אותה באמת. וכמובן שזה כל כך מד מני לא לתת לה עוד זמן מסך בדיוק אחרי שהיא הצליחה להקסים כך בפעם הראשונה...
 
מסכימה (לא באמת ספוילר)

בסוף הפרק, כשהיא לקחה את הגלידה של סאלי ואכלה אותה עם כזה חיוך זה היה רגע מקסים.
 
למעלה