בטן נפוחה ולא משומן

בטן נפוחה ולא משומן

שלום לכם, יש לי בעיונת קטנה אולי אוכל להעזר בכם? אז ככה: יש לי בצדדים צמיגים והבטן שלי כל פעם שאני אוכלת משהו, אפילו הכי קטן הבטן מתנפחת. רק אם אני לא אכלתי בלילה אז בבוקר יש לי בטן שטוחה יחסית עד לארוחת בוקר [שזה רק דגנים] רציתי לדעתאם מישהו יודע איך אני יכולה לטפל בצדדים הנפוחים והבטן הנפוחה שיש לי -אני אומרת שזה נפוח לי לא כי יש לי בעיה על משקל חלילה אלא כי זה לא מתאים לפרופורציות של הגוף שלי, אני מאד מודעת לעצמי ואין לי בעיות עם עצמי לגבי משקל, כך שהכל בסדר איתי רק רציתי להכניס פרופורציות לגוף, זה כאילו ממתחת לחזה עד סוף הבטן זהו חלק שלא קשור לגוף שלי, שמן יחסית. לפעמים כשאני יודעת שאני צריכה להראות טוב אז או שאני לא אוכלת כמה שעות לפני או שאני מחפשת בגד שלא יבליט את הבטן. מישהו יודע אם תה טיבטי או כדורים כמו קרבוסילן או norit אם יש איתם בעיה בנוסף לכדורים שאנו לוקחים? תודה והרבה בריאות.
 

ש ר ו ן 74

New member
יש שתי אפשרויות

או להוריד בעודף המשקל היחסי או להיכנס לחגורת בטן. זה מה שהשכן החמוד שלי אמר לי כאשר היתה לי בעייה דומה. בחרתי כמובן באפשרות הראשונה וזה עזר. בהצלחה.
 
חגורת בטן זה סתם מאמי

לתפוס הכל שלא יהיה מדלדל זה לא באמת מורז אותך אני לא אחת שאוכלת הרבה אבל כשאני אוכלת ובאמת שלא משנה מה זה מנפח לי תבטן ובושה לצאת כך.. הכל רזה פתאום יש בטן...
 
למעלה