ביבי הורס את התעשייה הישראלית ..גם תדיראן

a n g e l o s

New member
ביבי הורס את התעשייה הישראלית ..גם תדיראן

גם תדיראן עוברת לסין
 

shy-1

New member
אחת היציאות האהבליות שיש: "אבל גם ..."

רק נביאים ובניהם, הרשומים אצל המרן, יכולים לומר כאלה משפטים, כל הטמבלים האחרים, מתבקשים לשתוק, עד שיקבלו תעודות נביא מוסמך. חג שמח.
 

69הרצל69

New member
תלמד קצת

ציפי לבני ובנימין נתניהו מחזיקים באותה השקפת עולם כלכלית לפיה יש לקצץ בהוצאות הממשלה, ולא להתערב במה שנעשה בשוק החופשי. לא כל הישראלים מטומטמים, ושוכחים מה מעשיה של חברי מפלגת קדימה ובראשם ציפי לבני היו.
 
אלו שרשומים אצל המר"ן

אין להם זמן צעוק. הם עסוקים בלרומם את שמו של הפרחח שלמה בניזרי שנפרד מאתנו ל 4 שנים בבפנסיון ע"ח המדינה . ואפילו המר"ן, כדרכו, הלך לביקור אצל הפושע הזה - אולי כדי לראות את המקום אליו יגיעו עוד בעתיד טובי חסידיו, לאחר שכבר היו שם בניזרי, חוגי, יאיר לוי,פועוד כמה מ"צדיקי הדור".
 
יש משהו שהוא לא הרס בכאילו מדינה הזו?קיצץ

במיוחד בחינוך בצבא בהכול !ובכלל המנטליות של הליכוד היא לא לכיוון החינוך ,הבסטות השוק הם המובילים אצלם ,אם אתם זוכרים ,תמיד לפני בחירות המנהיגים שלהם הסתובבו בשוק ,ותמיד אמרו" זה העם ". וכך העם נראה רציחות, דקירות ,פרוטקשין ,"פני הדור כפני הכלב "
 

69הרצל69

New member
שאלה לי אליך?

אם אתה באמת תומך באחת ממפלגות השמאל: מרצ, מורדי העבודה או אפילו חד"ש האנטי ישראלית אז אין בעיה אם דבריך. אם לעומת זאת אתה מייצג את קדימה אז אתה צבוע. קדימה תומכת בכלכלת שוק כמו נתניהו ללא שום התערבות, וחבריה אף הצביעו בעד התקציב כאשר נתניהו היה שר האוצר של שרון. לכן אין לך זכות להתלונן נגד הליכוד. זה בערך כמו שמרצ תבקר את נתניהו אם בעתיד הוא יוריד התנחלויות.
 
אני לא הצבעתי בבחירות ומה שטענתי הוא שהביבי

הרבה לפני קדימה אני חושב שב1996 והליכוד שעלה ב1977 שהוא התחיל בהרס המדינה ,ולדיעתך הביבי כבר לא תומך בכלכלת שוק ,התהפך הבחור עקב מה שקרה לכלכלה ,פתאום הממשלה החלה כן להתערב ,וקדימה לא היתה בממשלה . התלונות שלי נגד הליכוד הן מימיםפ ימימה כפי שכתבתי לך ולא אחזור על כך ,עוד שקדימה בכלל לא היתה בחיים ,תתמקד במה שכתבתי ,ואל תמהר להביע את דעתך .
 

a n g e l o s

New member
הונאת הציבור במחירי הדלך

מחיר ליטר 95 צריך לעמוד על 3.9 ש"ח אז למה לוקחים 6.3 גנבה אל דאגה בבחירות הבאות אני יעשה מיזה מטעמים ,,אני אדאג שביבי והחברים שלו לא יבחרו. אני יתחן לכולם תמוח בכל ערוצי הרדיו.
 

yigal1602

New member
איזה ענין ?

אתה מתחיל שירשור בנושא מסוים, ומסיים בנושא אחר לחלוטין.
 

ATAF151

New member
הדבר החמור יותר הוא בהפרטת האוטובוסים

ביבי החליט בזמנו וממשיך גם עכשיו להפריט את קווי האוטובוסים, ואז מה קורה? יש ירידה זמנית במחיר לצרכן של כחצי שקל לנסיעה וזה נחמד, אבל בתמורה יש אלפי נהגים שבמקום להרויח שכר הוגן ולקבל בטחון תעסוקתי סביר, הם מקבלים שכר מינימום ומפוטרים כמה שיותר מהר כדי למנוע קביעות, והנוסעים מקבלים נהגים ברמה נמוכה. למשל בקרוב, כל הקווים באיזור השרון יעברו מאגד ודן לחברת מטרופולין.
 
למעלה