ביבי הורס את התעשייה הישראלית ..גם תדיראן

the new L

New member
ירידה זמנית?

המחירים נחתכים בעשרות אחוזים. אני מניח שאתה נגד השכבות החלשות באוכלוסיה, ואתה רוצה שהם ישלמו יותר? עד היום אוטובוס מנתניה לתל אביב עלה 15.5 ש"ח. היום הוא עולה 9 שקלים. אתה חושב שהעניים של נתניה מעדיפים את המצב הקיים או את המצב הקודם? ואני לא מבין את ההכפשות כלפי הנהגים. בינתיים הנהגים שפגשתי בהם היו מצויינים.
 

ATAF151

New member
אני דיברתי על הקווים העירוניים

שם ההוזלה היא של כחצי שקל. ואתה לא מתייחס בכלל ליחס לאלפי נהגים שמושפלים בתנאים מינימליים שלא קרובים בכלל למה שנהוג באגד ובדן. אני לא מתייחס כרגע לנהג ספיציפי מנתניה שאולי הוא מצויין, אבל בשורה התחתונה אין קסמים, אם אתה נותן תנאים גרועים, יהיו נהגים גרועים, ואפשר לראות את זה למשל בפתח תקווה. בנתניה החלו לפעול רק לפני כחצי שנה, והם הורידו מחירים כדי לזכות במכרז, במשך הזמן המחירים יעלו והשירות ידרדר.
 

ATAF151

New member
ודבר נוסף

הקריטריון העיקרי לזכיה במכרז הוא נכונות לקבל הכי פחות סובסידיות מהמדינה, ואיזה קריטריון לא מצוי בכלל במכרזים של ביבי? ניחשת נכון, הזכויות של הנהגים והעובדים. אין קריטריון של שכר מינימום גבוה משכר המינימום במשק. אין קריטריון של שכר ממוצע. אין קריטריון של מינימום נהגים מבוגרים. אין קריטריון של תנאים סוציאליים מלאים. ואין קריטריון שיגביל את הפיטורים.
 
אתה לא מבין שנהג שמקבל 23 שח לשעה לא יהיה

מקצוען ?מה כשאתה אוכל שוארמה בצלחת במסעדה ,ומלצרית משרתת אותך ,והכלים נקיים ,והמסעדה נקייה ,והמחיר קצת יותר גבוהה ,אתה חושב שתעדיף מקום בעמידה ,עם אוכל שנופל לריצפה ,עם הטחינה שנוזלת לך על החולצה ?וכו וכו וכו ? שירות טוב עולה כסף והציבור נהנה מכך ,הנה לך מוניות שירות לתא מנתניה ,חשבו שהם יחוסלו בעיקבות המחיר של 9 שח . אבל הם לוקחים 12 שח והם לא חוסלו ,ואנשים נוסעים איתם ,כך שלא הכול כסף בחיים .
 

69הרצל69

New member
אבל מפלגת קדימה תמכה בצעדים הללו

אתם לא יכולים לרמות כל הזמן את הציבור. תמכתם בתקציב נתניהו, וכאשר הייתם מפלגת שלטון קיצצתם בתקציבים של: החינוך, הרווחה והבריאות. בנוסף הקפאתם את העלאת שכר המנימום. אתם מפלגה של האלפיון העליון בקיצור ולעניין, ובעניינים הכלכלים אתם באותו ראש כמו נתניהו.
 

ATAF151

New member
ממש לא נכון

שכר המינימום עלה באופן דרמטי וחסר תקדים בזמן ממשלת אולמרט, מכ 3200 לכ 3850 בתוך שנה וחצי וזה עוד בזמן שהיו הוצאות כבדות בגלל הלחימה והתתחלה של המשבר הכלכלי והנפילה של הדולר. נכון שאז התעצם המשבר כלכלי וזה אילץ את הממשלה לדחות העלאות נוספות שתוכננו, אבל נגד זה לא היה מה לעשות. התמיכה בתקציב של נתניהו היתה לפני שקדימה הוקמה, ואני כבר לא זוכר מי תמך ומי התנגד, וגם אלו שתמכו עשו זאת בעקבות עסקאות לגיטימיות בין ביבי לשרון שלפיהן ביבי תמך בהתנתקות ושרון תמך בחלק מהצעדים הכלכליים של ביבי.
 

69הרצל69

New member
אז אני ארענן את זכרונך

בתקציב נתניהו תמכו כל אנשי קדימה: ציפי לבני, אהוד אולמרט, אברהם הירשזון, רוני בראון, רוחמה אברהם וכו'...
 

ATAF151

New member
זו היתה העסקה

תמיכה בהתנתקות תמורת תמיכה בחלק מרפורמות של ביבי.
 
לפני האוטובוסים ,הפרטת קופות הפנסיה והגמל !

איזה הפסדים רבאק !מהבחינה הזו הוא הפיל אותנו !ולגבי האוטובוסים ?מה אכפת לו ?הוא נוסע ?ולגבי הנהגים התחלופה גבוהה מאוד ,ולאחר שהם באים לעבוד ורואים את המשכורת הם בורחים . הדבר רע מאוד לנוסעים כי כל הזמן יש איחורים ,עד שהנהג תופס את העבודה והמסלול ,הוא כבר נעלם ובא חדש ,בקיצור מה שבזול עולה ביוקר. וקראתי לפני זמן מה שחברת אגד תיתן קביעות לנהגיה ,כמובן אם הם יהיו בסדר ,מה שאומר עתיד לנהג ,התקדמות בדרגות ובמשכורת וכו ,מה שאין כך בחברות ההפרטה.
 
למעלה