ביבי חושב שהוא יכול לעבוד על כולם

ATAF151

New member
ביבי חושב שהוא יכול לעבוד על כולם

ושוב התבטאויות שמתאימות לביבי ולפיהן הוא בעצם אומר שהוא ימצא דרך לעבוד על העולם וכן לבנות בהתנחלויות. על לבני הוא לא הצליח לעבוד, נראה אם יצליח לעבוד על ארה"ב.
 
בסופו של דבר הכול "מוקפא " והתוצאות ידועות

הסכם זנבה יבוצע עיי נתניהו והליכוד ,המתנחלים טוענים שבזמן קדימה היתה בנייה ,והיום אין בנייה ! במילים אחרות נתניהו הפך להיות שמאלני קיצוני . אבל זה לא פלא ,תמיד המפלגות ההגיוניות כמו מערך קדימה מרץ התוו את הדרך ,והליכוד ביצע !מה שאומר שאין להם אידיאולוגיה ,אין להם כיוון ,והם צריכים" מתווי דרך "
 

ATAF151

New member
אל תאמין למתנחלים

יש להם תכונה תמיד לילל שאין בניה ובכלל מייבשים אותם ותמיד הם טוענים שהממשלה הקודמת דווקא התירה להם לבנות. בפועל מה שקורה הוא שגם כשממשלות מנסות להקפיא את הבניה, המתנחלים כל כך נחושים כך שהם מוצאים כל פירצה כדי לבנות חוקית או לא חוקית.
 
תראה הפעם יש רוח חדשה ,הפעם להערכתי זה רציני

לדעתי קרה לנו נס ,בדמותו של אובאמה ,עד כדי כך שנתניהו הפך לשמאלן מקורי ,וזו רק ההתחלה .
 

ATAF151

New member
עדיין אין נס

כרגע המצב הוא שנתניהו מבטיח עולם ומלואו לכל מי שהוא נפגש איתו. לאובמה ולאירופה הוא מבטיח הקפאה, למתנחלים הוא מבטיח קומבינה, למורדי הליכוד הוא מבטיח שזה רק איזושהי הקפאה בכאילו ורק לחצי שנה.
 
הנס הוא שלמזלינו השקרן הפתולוגי הזה לא קובע

כלום !אובמה מכתיב לו מה לאמר מה לעשות ! קומבינה ?לא אצל אובמה ,עוד קצת סבלנות ותשמע דברים מענינים מאוד ,במיוחד כשהוא יגיע לאמריקה .
 
הוא לא לבד יש לו "בלי עין הרע , יועצים

שמכירים אותנו כל כך טוב ,במיוחד את הלחיץ והמזיע ,שנכנע לשוק בנוגע "למעם "אז סמוך עליהם ,הוןא גם בעל נסיון הוא נהפך כך סתם לנשיא ,ואגב זה אדם שיודע בדיוק מה הור רוצה .בניגוד לשקרן שאין לא דרך וכיוון ,ולכן מכתיבים לו עכשיו מה לעשות למזלינו . עכשיו תאר לך שציפי ליבני היתה מודיע על הקפאת התנחלויות ?המדינה היתה בוערת !!!!!!!!! ולתראה מה קורה עכשיו ?הם מתפתלים ומחרטטים ומקללים את מי שמגלה את ערוותם ,העיקר השילטון !
 
למעלה