בידוד טרמי לגג שטוח

באדי

New member
בידוד טרמי לגג שטוח

הגג יציקת בטון עם איטום פוליגג שמחזיק מעמד כבר 15 שנים. היות ולגג אין כל בידוד טרמי, אנו סובלים מטמפ' גבוהות בתוך הבית במהלך חודשי הקיץ. אנו בתהליך שיפוץ והרחבה שבמסגרתו אנו מעונינים להשמיש את הגג כמרפסת מקורה (פרגולה) וכמובן ריצוף הגג. במסגרת השיפוץ הגג ירוצף כמובן, והשאלה איזה סוג של בידוד טרמי ניתן ליישם לפני הריצוף ?
 

BRONCO

New member
לא שולט כל כך בעניין בידוד טרמי אבל נראה לי

שביצוע בט-קל יכול להועיל בבידוד על זה יש חול וריצוף בטיט אתה מקבל בידוד לא רע בכלל
 

msvnk

New member
בידוד תרמי

קודם כל קשה לי להאמין שהפוליגג הוא מה שאוטם את הגג שלך. כנראה שיש יציקת בטון איכותית ושיפועים מוצלחים. בכל מקרה הדרך המומלצת היא איטום עם יריעות ביטומניות, במיוחד לפני ריצוף שכן אז אסור להסתכן בבעיות איטום מתחת לריצוף, שעלולות להוביל לפירוקו כדי לתקן כל בעיה קטנה. לכן, לפני ביצוע יריעות, מניחים רנדופן (סוג משוכלל של קלקר) על כל שטח הגג, עליו רשת ברזל, על כל זה יוצקים את הבטקל, על זה מבצעים את היריעות הביטומניות, עליהן את מילוי החול ועליו מרצפים כרגיל עם טיט. רעיון טוב, אבל לא הכרחי, יהיה לבצע את הפוגות בגג עם רובה אפוקסית שתהיה עמידה משמעותית, וזה מומלץ מאוד כי הגג חשוף לפגעי האקלים הרבה יותר מאשר הרצפה בבית. אבל זה די יקר. הבידוד התרמי שהבטקל לבדו יספר הוא זניח עד לא קיים.
 

BRONCO

New member
הוא דיבר על בידוד טרמי ואתה מדבר על איטום

שאין קשר בין שני הדברים יריעות ביטומניות או כל חומר איטום אחר אינו מספק בידוד טרמי הבט-קל הוא אוורירי ומבודד מצויין על זה יש חול וריצוף כך שמקבלים ביחד בידוד טרמי לא רע בכלל
 

msvnk

New member
הוא אמר שהוא רוצה להשמיש את השטח עם ריצוף

ומתחת לגג מרוצף לא משאירים בידוד איטום אקרילי אלא מבצעים יריעות כראוי. כחלק מביצוע איטום מבצעים גם את הבידוד התרמי בעזרת רנדופן. בטקל לבד לא עושה את העבודה. התייחסתי לעבודה כולה.
 

באדי

New member
אתה מתקשה להאמין אבל אתה מוזמן לבוא ולראות

יציקת הגג בוצעה בזמנו (לפני 15 שנה), כשהכוונה הייתה לבצע הליקופטר עם שיפועים לכיוון הניקוזים, ולאחר מכן לבצע שיכבת איטום מתאימה. בפועל קבלן ההליקופטר לא הופיע ביום היציקה, ונשארנו עם יציקת בטון ללא שיפועים וללא החלקה. היות ןהאירוע התרחש בסוף ספטמבר ממש לפני הגשמים, וכסף לביצוע בטקל, לא היה, ביצעתי בעצמי איטום פוליגג באופן הבא : פריימר פוליגג - פוליגג מדולל לרמת סופרקריל 2 שכבות פוליגג לא מדולל. 1 שיכבת רשת פיברגלאס לשיריון. 6 שכבות פוליגג. כמובן שלפני הכל ביצעתי רולקות כנדרש בכל הפינות וחיבורי קיר\גג. לפני כחמש שנים ביצעתי 2 שכבות פוליגג : ראשונה מדוללת ושניה ללא דילול, כדי לחדש את הצבע הלבן. בסה"כ עברו 15 שנה ואפס נזילות - אתה מוזמן לבוא ולראות את השלוליות שיש על הגג בחורף.
 
למעלה