בידנו אפשרות להבטיח למשקיע חדירה ל

גיטס

New member
בידנו אפשרות להבטיח למשקיע חדירה ל

לשוק עצום המוערך בכ1.7 מיליארד $ רק בארה"ב עם מוצר מהפכני אטרקטיבי "הטורף את הקלפים" בשוק העצום הנ"ל סימנו שנתיים של עבודת אפיון למידה ומחקר ופיתוח בימים אלה סימנו את התוכנית העסקית , ורגע לפני הפניה לקרנות הון סיכון אנו מעונינים לחפש משקיע או משקעים פרטים מספר נתונים מתוך התוכנית העסקית: ההשקעה הנחוצה היא 1.1 מיליון דולר בסה"כ. החל מהרבעון הרביעי של 2006 החברה תתאזן ברמת התזרים וכבר ב-2007 החברה תרשום רווחים בסך 1.4 מליון דולר. בהנחה של מכפיל רווח 10 כבר ב-2007 שווי החברה יעמוד על כ- 14 מיליון דולר. הצוות המוביל מורכב מאנשים מקצוע בעלי ניסיון בתחומם. [email protected]
 
מר גיטס אתה פונה לחברי הפורום

התפרניים הנימצאים בתחילת הדרך להשקיע כ 6 מיליון שקל ? אתה לא מגזים בבקשה הא?
 

TIC

New member
מר גיטס, טוב שאתה פונה לחברי הפורום

לפי ההודעות שאני מקבל במסרים מאנשים שלא ידעתי שמשוטטים בפורום ושמעולם לא השתתפו בדיונים, יש כאן לא מעט אנשים שמחפשים רעיונות ואנשים להשקיע בהם. בהצלחה, TIC.
 

arik2000

New member
אני מניח

שלמוצר שלך יש בלעדיות,לכן הייתי מציע שתפרט יותר ,לפחות תספר באיזה תחום מדובר? אולי בדרך זו תוכל למצוא יותר מתעניינים. בהצגתך את הנושא ישנם יותר מידיי הנחות שמקשות על החלטה ללא ידיעת התחום שבו אתה מתכוון לפעול.
 

יהושע 50

New member
קח 3 טיפים

1. משקיעים פוטנציאליים היו מרגישים יותר נוח עם ההצעה שלך אם המימון היה בא לא רק מהם. מבנה מימון אפשרי כדוגמה: חלק עיקרי מימון מוסדי (בנקאי/קרנות), סכום כלשהו הון עצמי של היזמים, השאר ממשקיעים פרטיים. זה היה מעיד שגם בקרנות מעריכים שיש למיזם פוטנציאל רווח משמעותי, ושהיזמים לא רק אומרים שהם מאמינים אלא גם מוכנים לסכן לשם כך מכספם. 2. זה לא נראה טוב שאתה מסתתר מאחורי כינוי ולא נותן ולו רמז אודות זהותך. 3. המקום להציע מיזם עם מספרים כמו שאתה מציג אינו פורום באינטרנט. זוהי דעתי.
 
למעלה