ביטוח שיניים לתלמידים במערכת החינוך

  • פותח הנושא ptrh
  • פורסם בתאריך

ptrh

New member
ביטוח שיניים לתלמידים במערכת החינוך

שלום לכולם אני מנסה לברר עניין עקרוני אליו נחשפתי באחרונה. בני הקטן לומד במערכת החינוך העירונית זו השנה השניה. לפני שנה בדיוק התנגש בילד אחר במגלשה וקיבל מכה בשן. לא אאריך את הסיפור אבל התוצאה היתה, אחרי מעקבים וצילומים וסבל לא מבוטל מצידו של הילד - עקירת השן. בשלב זה הופנינו לחברה למשק וכלכלה לצורך הגשת תביעה לפיצוי בגין ההוצאות שנגרמו לנו. אחרי התכתבות שנמשכה כמעט חצי שנה קיבלנו תשובה מחברת כלל, שהיא חברת הביטוח שנבחרה על ידי החברה למשק וכלכלה לצורך ביטוח התלמידים במערכת החינוך, והתשובה היא - בקיצור - שהפוליסה איננה כוללת ביטוח שיני חלב. במילים אחרות - כל שיני החלב שחולפות במערכת החינוך העירונית/ממשלתית במדינה - לא מבוטחות. שאלותי: 1. הידעתם? (כאשר, למשל, נדרשתם לשלם את עלות ביטוח התלמידים?) 2. מקובל עליכם? 3. מה עושים?
 

harhanegev

New member
מסקנה:

בפעם הבאה שמכניסים לכם לתשלומי ה"חובה" בתחיחלת השנה את ה"עז" הזאת של ביטוח כזה וכזה, להתארגן יחד כל ההורים שלא משלמים לביטוח הזה אגורה אחת לפני שמקבלים עותק של הפוליסה. ושימו לב שלא יהיה שם שום סעיף בסגנון: "במקרה של סתירה בין הנוסח הרשום כאן לבין הנוסח הרשום ב....., הנוסח הרשום ב...... הוא הקובע", או:"חברת ... יכולה לשנות את תנאי הפוליסה בכל עת " וכד'. אם אחד מכם עו"ד, אולי הוא יוכל לעזור לכם לגבי עוד סעיפים מכשילים ובעייתיים.
 

immama

New member
השיטה הזאת אף פעם לא עובדת

גם בגלל שלאנשים שדורשים ממך את התשלום אין את הפוליסה, גם בגלל שאתה לא נכנס למו"מ אישי עם העיריה וגם בגלל שלא מדובר בעיריה אחת אלא במרכז השלטון המקומי שרכש פוליסה אחידה לכל העיריות בארץ. זה עניין עקרוני שצריך לדעתי להפנות למשרד החינוך.
 

harhanegev

New member
אם מתעקשים,

ואף הורה לא ישלם גרוש בלי פוליסה המקובלת על אירגון מאוחד וחזק של ההורים, לא תהיה להם ברירה. מה גם שזאת חובתם החוקית לתת פוליסה לכל משלם.
 
למעלה