בייבי לאב ראשון לציון - אזהרה

בייבי לאב ראשון לציון - אזהרה

שלום לכן, רציתי לשתף אתכן בחווית קניייה גרועה במיוחד שהייתה לי - כאזהרה לכל מי שמחפשת ציוד לתינוק. אנחנו קנינו לפני שכשלושה חודשים ציוד לתינוק בחנות בייבי לאב בראשון לציון. המוכרת הייתה מקצועית מאוד ואימי הכירה את החנות מקניות קודמות לאחיינים שלי מה שגרם לנו לחזור לחנות לאחר סקר מחירים. לפני כשבועיים ילדתי את דניאל. בעלי הגיע לחנות לקחת את ההזמנה וגילה לתדהמתו, כשהגיע הביתה, כי העגלה אינה בצבע שהזמנו וחסר הסלקל שנלווה לעגלה. אולם זוהי הייתה רק תחילתה של הסאגה. הסתבר כי החנות מכרה לנו צבע של עגלה, שלטענת היבואן, לא קיים בארץ ואנו יום לאחר הלידה, היינו צריכים להחליט האם לקחת עגלה בצבע שממש לא רציתי, או האם לבטל את ההזמנה ולחפש עגלה חדשה. כשבעלי הגיע לחנות לקחת את הסלקל המוזמן (ומאחר ולא סמך עלהם בשלב הזה) הוא פתח את האריזה הוא גילה כי שוב קיבל סלקל לא נכון והפעם הוא הוחלף....אבל שכחו לתת לנו את המתאם של הסלקל עליו שילמנו... כשבעלי מבלה את ימי האישפוז שלי בחנות במקום איתי ועם דניאל (התינוק שלנו) הייתן מצפים שלאור כל הבעיות בקבלת ההזמנה (כ-9000 ש"ח) נציגי החנות יעשו מאמץ אמיתי לשפר את שביעות הרצון שלנו מהחנות אבל לא ממש הרגשנו במאמץ. החנות סברה כי מובייל בערך של 150 ש"ח יהיה פיצוי הולם לעוגמת הנפש...לא להאמין אבל המובייל אגב,לא עבד... אם אתן חושבות שבזה זה הסתיים....אתן טועות. לאחר יומיים הגיעו המיטה והשידה...שוב, מגירות השידה לא היו בצבעים שהוזמנו. בבדיקה של ההזמנה מול היצרן, הסתבר כי ההזמנה שלנו מול החנות לא הועברה נכון ליצרן ולאחר ניסיונות חוזרים ונשנים ליצור קשר עם החנות טלפונית משעת הצהריים (אז הגיע הריהוט) ועד הערב ושיחה עם הבעלים של החנות (שהיה מאוד נחמד ושיתף פעולה בקלות) הגיעה למחרת ההזמנה. היום היינו בחנות בניסיון להחליף את המובייל למשהו אחר שאנחנו רוצים...נציגי החנות לא הסכימו. אני רוצה להזכיר לכן שכל הסיפור קורה כשאני עם תינוק חדש ולאחר לידה... מקווה שמנעתי ממישהי אחרת את עוגמת הנפש שנגרמה לי
 
זה ממש מקומם שהיית צריכה להתפשר ולקחת

עגלה שאת לא רוצה. אני הייתי מבטלת את עיקר ההזמנה,והולכת לרשת אחרת ובינתיים מלווה ממישהו סל קל ועגלה לשבועיים.
 

MORAN919

New member
כל כך מוכר גם אנחנו נכווינו מהם

ובמקרה שלכם דווקא המנהל היה בסדר אצלנו הוא היה מתחמק מכל דבר ואחריות ממש עצוב אני לא מתקרבת לחנות הזו מאז
 

עליזקי

New member
מנצלשת-ירכא-


מישהי ערכה שם קניות פעם ויכולה לתת התרשמות?
 
קנינו שם לפני שבוע עגלה

יש מחירים מצוינים של עגלות- מלא דילים של עגלה כולל סלקל, אמבטיה וטיולון במחיר שבשילב מקבלים את זה ללא הסלקל... גם שאר המחירים של שאר הדברים היו באותה רמה של שילב או פחות... הביתה לקחנו דברים קטנים ואת העגלה ניקח עוד שבוע- שבועיים (לפני הלידה, לא רוצה לחכות). לגבי שידה ומיטה לא בדקנו שם ולא בשילב כי אין לנו צורך (יש יד 2), אבל המחירים נראו לי דומים או זולים יותר משילב...
 

ray1717

New member
איזה סיוט... אל תסתפקי בלפרסם את זה כאן רק

אני במקומך נכנסת בהם חזק.... אמא שלי ואני עשינו שם סיבוב והמוכרת היתה מאוד מקצועית ואמא שלי אפילו הכירה אותה מלפני, אבל בסופו של דבר החלטנו לעשות את הזמנת הלידה (המוצרים הגדולים - עגלה, סלקל, ריהוט...) בשילב. לא שבשילב לא יכול לקרות כזה סרט אבל הסיכויים הם קלושים. מסכן בעלך שהיה צריך לטרטר את עצמו בימים האלה בגללם, וכמובן שגם את שהיית צריכה להטריד את מוחך וליבך בדאגות האלה יום אחרי לידה. ההתנהלות של החנות אומללה וחצופה בעיני, אבל העיקר שדניאל מתוק ובריא ובעוד כמה זמן את לא תזכרי את הסרט הזה בכלל...
 

foofoo77

New member
בשילב קרה לנו סרט גרוע מאוד עם השידה

ורק לפני חודש זה תוקן הזמנו שידה עם 4 צבעים במגירות שינינו את הצבעים בהתאם לרצונות שלנו והלכנו הביתה השידה הגיעה הביתה מלאה בפאקים , עם הצבעים של התצוגה (שממש לא אהבנו) ואז התחילה הסאגה. התקשרתי אליהם , אמרו שיחליפו את הצבעים בא בחור לתקן את השידה , עם אותם הצבעים , סידר כמה דברים אבל חזיתות לא זהות בגודל אי אפשר לתקן צריך להחליף. כשדיברתי עם המפעל ננזפתי שנאי לא יודעת את המק"ט של הצבעים שהזמנתי. בסוף אחרי 3 חודשים התייאשתי ביקשתי שיבואו לקחת את השידה ויזכו אותי בכסף עליה והתחלנו לחפש שידה אחרת . הם ירדו מהעץ ויצרו לנו שידה חדשה מה שלא מנע מהמוביל של השידה לנסות לשכנע אותי שיחליפו לי רק את המגירות ויתר השידה תשאר כמו שהיא.
 

ray1717

New member
איזה סרט!

מבאס לאללה. לא מבינה את החברות הענקיות האלה שמפשלות בקטע השירותי.
 

foofoo77

New member
כשקיבלנו את השידה

כתבנו יפה עם המוביל שאלה לא הצבעים שהזמנו אחר כך ישבנו עם הגברת בטלפון ופירטנו לה אחד לאחד את הפאקים בשידה ועדיין לא הזיז כלום עד שלא הרמתי טלפון לשירות לקוחות והודעתי להם לקחת את הזבל שלהם מהבית שלי באלה המילים . כל הזמן היה לי נסורת בבגדים של הילד התעצבנו לגמרי מהשירות , בעלי אומר שקנינו כל כך יקר וקיבלנו שירות רע ואיכות בינונית.
 

עתודאית

New member
בייבי סתיו נתניה

מישהי עשתה שם הזמנה? היינו שם, נראה מקצועי ולא מאוד יקר.. המלצות? השמצות?
 

shipshipping

New member
דווקא אני מאוד הייתי מרוצה מהם

אומנם לפני שנתיים אבל הכל הגיע טיפ טופ
 
גם לאמא שלי הייתה חוויית קניה מצוינת בעבר,

עם האחיינים שלי, לכן סמכנו עליהם וחזרנו... משהו קרה שם בשנים האחרונות כנראה.
 

shipshipping

New member
לפני חודש הייתי צריכה תיקון לעגלה

הם שלחו לפופיק היא חזרה מתוקנת ואפילו יצאו אליי לרכב להעמיס לי אותה...זה באמת חבל מה שאת מספרת למרות שמתוך היכרות של כמה שנים בפורום הזה קראתי סיפורים דומים על כולם
 
למעלה