בייי, היה נעים להכיר

מצב
הנושא נעול.

NNN747

New member
בייי, היה נעים להכיר

בייי, היה נעים להכיר
אני עוזב, אני מבין שאני לא רצוי בפורום הזה!! יש פה אנשים מאוד נחמדים ורציניים, אבל יש גם ההפך המביו יבין {אביתר}!!! היה נעים להכיר, ולהיות בפורום הזה חודשיים {בערך} ולקיים שיחות עם אנשים מדהימים!!! להתראות, NNN747
 
למה אתה עוזב עיוני ? ../images/Emo66.gif אנא

בייי, היה נעים להכיר
אני עוזב, אני מבין שאני לא רצוי בפורום הזה!! יש פה אנשים מאוד נחמדים ורציניים, אבל יש גם ההפך המביו יבין {אביתר}!!! היה נעים להכיר, ולהיות בפורום הזה חודשיים {בערך} ולקיים שיחות עם אנשים מדהימים!!! להתראות, NNN747
למה אתה עוזב עיוני ?
אנא
הישאר איתנו ! רוצה שאשלח לך גלידה פונש-בננה במייל ? אל תדאג: אני לא אשים בה כדור הרדמה...
הנה קבל ממני תמונה של מלחה: צולם ביום 31.02.2006.
 
לא ידעתי שאפשר לצלם שנה מראש.

למה אתה עוזב עיוני ?
אנא
הישאר איתנו ! רוצה שאשלח לך גלידה פונש-בננה במייל ? אל תדאג: אני לא אשים בה כדור הרדמה...
הנה קבל ממני תמונה של מלחה: צולם ביום 31.02.2006.
לא ידעתי שאפשר לצלם שנה מראש.
 
אביתר בתור איש אגד וותיק

למה אתה עוזב עיוני ?
אנא
הישאר איתנו ! רוצה שאשלח לך גלידה פונש-בננה במייל ? אל תדאג: אני לא אשים בה כדור הרדמה...
הנה קבל ממני תמונה של מלחה: צולם ביום 31.02.2006.
אביתר בתור איש אגד וותיק
הייתי שמח לתגובה שלך על מה שכתבתי על קווים,אגד יושנים בעמידה כאילו שהם עדיין מונופול היחיד.
 
סליחה: אתה מוכן לחזור על הדברים

אביתר בתור איש אגד וותיק
הייתי שמח לתגובה שלך על מה שכתבתי על קווים,אגד יושנים בעמידה כאילו שהם עדיין מונופול היחיד.
סליחה: אתה מוכן לחזור על הדברים
בבקשה ? השבוע לא כל-כך הייתי מעורה... תודה.
 
קווים הם הקבלן משנה של מטרודן

סליחה: אתה מוכן לחזור על הדברים
בבקשה ? השבוע לא כל-כך הייתי מעורה... תודה.
קווים הם הקבלן משנה של מטרודן
לאחר שזכו במכרז,ואני אומר איפה אגד או דן.המכרז הוא עד לתום השביתה ולאחריה יהיהה כנראה עוד מכרז אם הבנתי נכון.
 
המכרז הוא מכרז של מטרודן

קווים הם הקבלן משנה של מטרודן
לאחר שזכו במכרז,ואני אומר איפה אגד או דן.המכרז הוא עד לתום השביתה ולאחריה יהיהה כנראה עוד מכרז אם הבנתי נכון.
המכרז הוא מכרז של מטרודן
לאחר ששטרית אמר שהוא יעשה פתרון יצירתי,גם כן פתרון לשבור את הנהגים.
 
הוא בור ועם הארץ. הוא השר הגרוע

המכרז הוא מכרז של מטרודן
לאחר ששטרית אמר שהוא יעשה פתרון יצירתי,גם כן פתרון לשבור את הנהגים.
הוא בור ועם הארץ. הוא השר הגרוע
ביותר מאז ימי אברהם אבינו. הוא מאוד מסוכן לתח"צ. הנהגים השובתים אינם הפקרות ואני מאחל ומייחל לכך שהשביתה הצודקת הזו תתפשט כמו אש בשדה קוצים רווי בנזין לכל הארץ ! הגיע הזמן לשתק את כל התח"צ כדי לשבור את מי שהגה את הרפורמה וגרם לנהגים באר-שבעים לרעוב ללחם. בושה וחרפה !!!!
 
עד שבאגד יתעוררו אני

הוא בור ועם הארץ. הוא השר הגרוע
ביותר מאז ימי אברהם אבינו. הוא מאוד מסוכן לתח"צ. הנהגים השובתים אינם הפקרות ואני מאחל ומייחל לכך שהשביתה הצודקת הזו תתפשט כמו אש בשדה קוצים רווי בנזין לכל הארץ ! הגיע הזמן לשתק את כל התח"צ כדי לשבור את מי שהגה את הרפורמה וגרם לנהגים באר-שבעים לרעוב ללחם. בושה וחרפה !!!!
עד שבאגד יתעוררו אני
מקווה שהם לא יאבדו את קווי חולון בת ים.
 
אני מניח שאגד או דן לא יקבלו את

קווים הם הקבלן משנה של מטרודן
לאחר שזכו במכרז,ואני אומר איפה אגד או דן.המכרז הוא עד לתום השביתה ולאחריה יהיהה כנראה עוד מכרז אם הבנתי נכון.
אני מניח שאגד או דן לא יקבלו את
המכרז הנ"ל לצערי. מה שעושה שיטרית הוא בכייה לדורות. כל הרפורמה עומדת לפני קריסה לדעתי. המצב של התח"צ זהה בדיוק לזה שהתרחש בשנות ה- 30. אח"כ נאלצה ממשלת המנדאט לאחד חברות בצו של הנציב העליון כדי למנוע שפיכות דמים. איכות השרות ירדה בכל הארץ. איכות האוטובוסים יורדת, גילם עולה, תחזוקתם ירודה והתוצאה של כל זה תהא אחת: מחירי הנסיעה בכל החברות המוזרות האלה יאמיר מאוד והשרות ירד !!! רפורמה זה דבר טוב לטלפונים, לחשמל ולשוקולדה. רפורמה זה אסון בתח"צ כי זה תחום שמטבע הדברים לא מתאים לרפורמות משום סוג. אל תדאג: גדעון ידידי: הרי אתה ואני יודעים גם יחד שהכל חארטה-בונה. האמת היא שמישהוא שם למעלה רוצה לחסל את אגד ודן וזו האמת האחת והיחידה. כל השאר זה בולשיט. לאותו דרעק בכלל לא איכפת מהנוסעים.
 
סע לשלום ידיד הקטן תיגדל תחזור

בייי, היה נעים להכיר
אני עוזב, אני מבין שאני לא רצוי בפורום הזה!! יש פה אנשים מאוד נחמדים ורציניים, אבל יש גם ההפך המביו יבין {אביתר}!!! היה נעים להכיר, ולהיות בפורום הזה חודשיים {בערך} ולקיים שיחות עם אנשים מדהימים!!! להתראות, NNN747
סע לשלום ידיד הקטן תיגדל תחזור
 
הכי טוב לאחד את אגד עם דן ולחסל

לא אני מדן הכי טוב דן
הכי טוב לאחד את אגד עם דן ולחסל
את כל השאר עד האחרון שבהם ! במקרה של תח"צ: המונופול הוא חיובי ! המונופול הוא הנכון ! מונופול איננה מילה רעה באוטובוסים ! הרי אגד ודן רוצות להוריד את המחיר ולשבור את כל שאר המקקים. הממשלה לא נותנת להוריד מחיר ! למה ? כי היא רוצה שהקשישים של ב"ש ימותו ברעב וילכו ברגל !!! זו ממשלה ? זו אוייבת של כולנו !
 
אני לא בעד מונופול אלא בעד המצב

הכי טוב לאחד את אגד עם דן ולחסל
את כל השאר עד האחרון שבהם ! במקרה של תח"צ: המונופול הוא חיובי ! המונופול הוא הנכון ! מונופול איננה מילה רעה באוטובוסים ! הרי אגד ודן רוצות להוריד את המחיר ולשבור את כל שאר המקקים. הממשלה לא נותנת להוריד מחיר ! למה ? כי היא רוצה שהקשישים של ב"ש ימותו ברעב וילכו ברגל !!! זו ממשלה ? זו אוייבת של כולנו !
אני לא בעד מונופול אלא בעד המצב
הקודם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה