ביקורת על צימרים "בקתות זוהרי" במגדל

rakefet33

New member
ביקורת על צימרים "בקתות זוהרי" במגדל

שלום לכולם !! הזמנו מבעוד מועד חופשת קיץ שהייתה אמורה להיות מפנקת ונחמדה - 4 צימרים במקום שנקרא "בקתות זוהרי" במגדל. מרחוק זה נראה ונשמע מבטיח - האתר יפה, הבריכה נראית מזמינה ומפתה, והחצר נראית ענקית. כאשר התקשרנו ושאלנו האם הצימרים מתאימים למשפחות עם ילדים (לכל אחת מהמשפחות יש 2 ילדים) נענינו ש"בוודאי". כמו כן, הדגשנו כי לכולנו יש ילדים קטנטנים בעלי מרץ רב ואנו מחפשים צימרים עם חצר גדולה. בעלת הצימר, יפה, הבטיחה כי החצר "ענקית" מה רבה הייתה אכזבתנו כאשר הגענו לצימרים - החצר הענקית הייתה בגודל של 3 * 3 מ"ר - חצר פצפונת !!! בטח שלא גדולה ובוודאי שלא ענקית !!!כאמור, החצר נחמדה למרות גודלה המזערי א=ב=ל אין שם טיפת צל - אפילו לא גזיבו/שמשיה והחל מהשעה 10 בבוקר - אי אפשר לשהות שם כי חום אימים בחוץ. כל הבקרים היינו מחוץ לצימרים וחזרנו רק לקראת ערב ! חיפשנו כל יום לעשות אטרקציות עם הילדים כי אין טיפת צל . אבסורד לא ? משלמים טונות של כסף כדי לשהות בצימר ובסוף שילמנו גם טונות של כסף בחיפוש אחר אטרקציות !!!
הצימרים - אומנם יפים אך קטנים מאוד ובטח לא מתאימים למשפחות עם ילדים. כאשר ביקשנו מזרונים לילדים, הגב' יפה כעסה עלינו ואמרה שלא אמרנו לה שיש ילדים - שקר וכזב !!!!! אמרנו לה את גילאי הילדים עד רזולוציה של גיל כל ילד ומס' החודשים (לדוגמא: שלוש ו-9 חודשים וכו').עשתה פרצוף והביאה לנו מזרונים..ממש "יחס אישי"... הצימרים צמודים אחד לשני - כמו בניין רכבת !! אין בניהם שום מרווח. מזלנו היה שבאנו ארבעה משפחות אחרת אוי ואבוי.. הבריכה - מה שהם לא מראים זה שצריך לעלות במדרגות בכדי להגיע לבריכה. השטח הסובב את הבריכה הוא ממש קטן ובטח ילדים לא יכולים ללכת שם לבד בחופשיות - אלא אם כן לא אכפת להם ליפול תוך כדי הליכה למים עמוקים !! הנוף שנראה המשקיף מהבריכה הוא פשוט העתקה של נוף מאתר של צימר אחר - כאילו דא ?????? למה לשקר למה ???
משפחת זוהרי באופן כללי היא משפחה נחמדה א-ב-ל הנחמדות נגמרת כשעוד ביום הראשון בשיא החוצפה התבקשו לשלם עבור כל ימי החופשה (4 לילות) כשבקושי התחילה החופשה. חוצפה כשכזו. הבעלים טוען ש"יש חוק כזה" ח...(אני די בטוחה שהחוק נקרא "חוק משפחת זוהרי") ארוחת הבוקר - הדבר היחיד שטוב שם. טובה ומפנקת . בקיצור - תחפשו מקום אחר שיתן לכם תמורה הוגנת בעד הכסף שלכם כי חוץ מארוחת הבוקר שום דבר לא היה מלהיב בלשון המעטה. פשוט הונאה לשמה.
 
אני לא רוצה לדבר על ההנאה שלכם כן או לו אבל..

לבקש תשלום ביום הראשון זה לא לפגום בהנאה.גם בבית מלון משלמים מיד בכניסה (למרות שאני יודע שרבים לא מחשיבים צימרים כמהו שמתקרב למלון,ושאפשר לזלזל בו ולהחשיב אותו כעוד מקום של חקלאים שהפסיקו לעבוד בחקלאות וגוזלים כספם של עירונים)
 

rakefet33

New member
נראה לי שפספסת פה (בגדול) את הפואנטה..!!!!

ההונאה הייתה כאן בדבר הצימרים שכלל וכלל לא מתאימים לאירוח זוג עם ילדים בבריכה שלא מתאימה לילדים, לנוף שהודבק !! והועתק ! מאתר אחר ומהחצר הפצפונת שלא התאימה לאירוח ילדים ולא כללה כלל צל (אפילו לא הייתה שם שמשיה !) להתייחס מכל דברי שנאמרו בפרוטרוט אך ורק לנושא התשלום מראש לטעמי היא לא התייחסות עניינית ובוודאי שלא מקצועית ! האמן לי שאם רק בנושא התשלום מראש היה מדובר - לא הייתי טורחת לכתוב הודעה ! דרך ואגב - אני ובעלי היינו כבר בעשרות צימרים ו מעולם לא נתבקשנו לשלם מראש על כל השהייה !
אז...לתשומת ליבך.
 
נראה לי שפגעת בול בפונטה

דבר שאני טוען הרבה זמן,כאשר אורחים לא מרוצים מדבר אחד,הם מחפשים ומפרטים המון בעיות,שאילו לא הייתה הדבר האחד ההוא,לא היה כלום,נניח שאורחים מסויימים לא היו מרוצים מכך שבעל הבית נראה זועף ולא בדיוק איש נחמד,כבר אפשר יהיה לראות למוחרת ביקורת,שהצימרים צפופים,והברז דלף,ושקע החשמל היה בחוץ, ואם הבעיה היא בעיית פיצוי אפשר יהיה למצוא תלונות שהיו ג'וקים,וכורי עכביש,ומלוכלך מאד.לחדרים קטנים היא קוראת הונאה,אצלי למשל כאשר אמרתי למשפחה שיש לי יחידה שמתאימה לזוגות בלבד הם אמרו אנחנו באים לחופש לא לעשות סקס,שים לנו מזרונים.הכל עניין של ציפיות,אם באים להנות אז נהנים,אם באים להתלונן,תאמין לי שתמיד ימצאו על מה להתלונן,הריי בצימרים האלה היו קודם אנשים אחרים,הם לא התלוננו,(אחרת היינו רואים חלק מהם כאן או במקום אחר)סימן שלא כל כך נורא
 

rakefet33

New member
כאן קבור הכלב ../images/Emo140.gif ../images/Emo9.gif

כמו שכתבתי כבר קודם לכן (ולפי תוכן דבריך נראה לי שבכלל לא טרחת לקרוא מה כתבתי !! ) אם היה מדובר רק בנושא התשלום - לא הייתי טורחת לכתוב את ההודעה. אבל, כנראה בגלל השעמום שלך והצורך המוגבר שלך להתלהם ולהתפרסם (במקרה בדיוק יש לך "צימר חלומי"..נכון ??) והחלטת לכתוב תגובה בלי לקרוא בכלל את תוכן הודעתי. . נכון שאם באים להינות אז נהנים אבל אם משקרים במצח נחושה ומבטיחים "חצר ענקית" ובמקום נוף אמיתי מעתיקים נוף מצימר/אתר אחר ואם במקום בריכה מותאמת לילדים שמים בריכה אחרת...אז.. לא יודעת.. במקום בו אני גדלה וממנו אני באה (כן, ניחשת...מקום עם ערכים) אני מצפה לקבל צימר כמו שהבטיחו לי ולא שישקרו לי בו במצח נחושה רק בכדי להכניס עוד בוחלטות לכיס הפרטי !!
לא חיפשנו פיצוי - חיפשנו מקום עם סטנדרטים בסיסיים שבעל הצימר הבטיח שהם עומדים בו. ולידיעתך הרבה - בעל הצימר הנכבד אמר שהוא ממש מתנצל שאשתו קיבלה את ההזמנה ואם הוא היה מראש יודע שבאים משפחת עם ילדים הוא לא היה מקבל את ההזמנה. נו.........אתה עדיין מחזיק בדעתך הזחוחה ש"אם באים להנות אז נהנים" ? נ.ב. אם עדיין מתגאה בכך שאתה דופק אחרים ומשכן זוג עם מס' ילדים ביחידה אז..לא בדיוק צריך לצפות שתעמוד סטנדרטים של כנות ויושר - כנראה שתכונות כאלה הן לא בדיוק ה"צד החזק שלך" אם אתה רגיל לשקר ולדפוק אחרים (כנראה) אז זוהי בהחלט הבעיה שלך - רק אל תצפה שזוהי תהיה תגובת הכלל. ולא, אני בהחלט לא מצפה שתענה לי - אני מראש מנחשת את תגובתך. התהלמות והתפרסמות - נא לחפש בפורום אחר - כאן זוהי לא הכתובת. יאללה בי !!!
 
המשך לגופו של ענין ולא לגופו של כותב../images/Emo18.gif

לתשומת ליבכם,ירידות הדדיות ושפה בוטה לא תיהיה פה
 

nofaritrit

New member
אני לא מחפשת שצימר יהייה לא נורא כל כך

הצימר האחרון שהיינו היה מאוד נחמד ויש לו פוטמציאל גדול והמארחים היו נעימים.. אבל הניקיון היה לא משהו וזה הרס לי את המצב רוח ואיבדתי את התאבון לגמרי שם. אמנם כל השאר היה טוב אבל קשה לי היה להתעלם מהמיקרוגל המלוכלך והכלים המלוכלים והג'אנקיה ליד הבריכה והליכלוך מתחת לספות שנראה שאף פעם לא הזיזו אותם. לבעלי זה לא הזיז בכלל. אולי הייתי צריכה להעיר להם על מנת שישפרו אבל הרגשתי לא נעים.
 

nofaritrit

New member
נשמע רע..

תודה על האזהרה.מקווה שתהנו יותר בחופשה הבאה שלכם.
 
למעלה