ביקורת על UTIS ממעריב לנוער

WhiteShadows

New member
ביקורת על UTIS ממעריב לנוער

היום בבוקר פתחתי את העיתון על מדור המוסיקה ושמחתי לגלות ביקורת על האלבום החדש...ארי שקראתי אותה קצת פחות שמחתי =/ הם נתנו לאלבום 3 כוכבים..אבל זה לא מה שצרם לי.. מכיוון שאין לי סורק אני לא יכולה לסרוק את הכתבה.. הייתי מעתיקה אותה לכאן אבל אני לא בטוחה שזה חוקי.. בכל אופן למי שיש וראה מוזמן להעלות לכאן, אני אנסה גם איכשהו להעלות את זה..
 
../images/Emo46.gif

נמאס לי ממבקרים פלצנים
את יכולה לשמור את זה בינתיים
 

WhiteShadows

New member
בטח...זה שמור אצלי!

המ נראה לכם שזה בסדר להעתיק את זה לפה? כי זה ממש קצר אני פשוט לא בטוחה שזה חוקי
 

WhiteShadows

New member
המ טוב את אמרת...הנה זה:

זה מצוטט מילה במילה כולל כותרות [וכולל הערות ביניים מצידי בסוגריים מרובעים] בשיר הזה כבר היינו האלבום החדש של Keane [נו..לפחות הם לא מנסים לעוות את השם בעברית וכותבים באנגלית] לא ממש מרתק, וסובל ממחלת הדמיון המוגזם לשירים שכבר שמענו [אני לא שמעתי על מחלה כזאתOO הסבירי את עצמך גברת] קצת יותר משנתיים עברו מאז ש-keane הצליחו לשכנע חמישה מליון אנשים לקנות את אלבום הבכורה שלהם, 'hopes and fears' [טוב זה לא קשה במיוחד שהתחשב בכך שזה אלבום מושלם!] שזכור לטובה (תלוי את מי שואלים) [לא אותך זה בטוח
] בזכות הלהיט חובק הרדיו והפרסומות, .somewhere only we know מאז ובמהלך העבודה על האלבום החדש והשני שלהם, Under the iron sea, שלושת חברי הלהקה (שהם גם חברי ילדות קרובים) כמעט החזירו ציוד לאחר שיחסיהם האישיים הדרדרו כל כך, עד שלחייו הורדרדות והשמנמנות של טום צ'פלין, הסולן, איבדו ממשקלן ומצבען, כפי שתוכלו לראות בתמונה פה לייד. [היי היי גברת! רק לנו מותר לרדת על טום זה מובן?!
] היחסים העכורים בין חברי הלהקה ואווירת ה"אוי-אוי-אוי" מורגשים היטב באלבום החדש שלהם, שחציו הראשון מרגש וחציו השני מייבש. [פה היא מתחילה דווקא בטוב] האלבום נפתח עם 'Atlantic' הרדיוהדי והיפה, וממשיך באותו קו עם ארבעה שירים נוספים, מקסימים, ועמוסי פסנתרים, [רק IIAW ממש לא קשור למה שכתבת עכשיו אבל לאנורא..] מתוכם הכי אהבתי את leaving so soon? [דווקא אותו? שלפי מה ששמעתי נחשב לאחת הנפילות באלבום]. אבל החצי השני של האלבום, כאמור, מרגיש נוסחתי מדיי ובעיקר נפוח, תפל ומלא בעצמו, ממש כמו שאריות ביסקוויט שנשכחו בתוך ספל התה של ארבע אחר הצהריים. [התחלת טוב...מה קרה פתאום??] הפתיחה המייגעת (שנמשכת למעלה משתיי דקות מורטות עצבים!) של Crystal ball, הדמיון המחשיד של try again ל fix you של קולדפליי [היי היי! בלי השוואות לקולדפליי שלי בבקשה!] והאווירה הכללית של "לא היינו כבר בשיר הזה?" ששולטת לקראת הסוף. בקיצור, under the iron sea לא נופל במבחן האלבום השני, אבל אם טום צ'פלין לא רוצה לגמור בתור חקיין של פרדי מרקורי בערבי קריוקי באיזה פאב נידח בדרום בריטניה [זה היה אמור להצחיק? אחח השנינות -.-], כדאי מאוד שהוא וחבריו ללהקה יפתחו עמוד שדרה וכיוון מעניין יותר לאלבום הבא שלהם.
 

בסטיאן

New member
איזה מטומטמת אלוהים ../images/Emo5.gif

לא נכנס עכשיו לזה שאני לא מסכים איתה על שום דבר שהיא אמרה, זה ניחא. אבל הסתומה הזו חושבת שהקטע האינסטרומנטלי The Iron Sea הוא ההתחלה של Crystal Ball מה שמחזק את הטענה שהיא סתם טיפשה ולא צריך לקחת את הביקורת הזו ברצינות
 
חח אני כל כך מסכימה עם הערותייך!!

מה הקשר בין טריי אגיין לפיקס יו!?!?!?!!?
וואי איזה כתבים מעצבנים!!! חייבים להיות מקוריים בשקל. עוד יבוא יומם
 
למעלה