ביקשתם- אח"כ אל תתלוננו...

  • פותח הנושא az17
  • פורסם בתאריך

az17

New member
ביקשתם- אח"כ אל תתלוננו...

נורא!!! מילא לא היו בעיות בעבודה, אבל... אני לבד פה!!! אני ממתין לגיוסי בעוד אחרים כבר במסגרת... קשה להם לתקשר איתי אז אולי רק בסופ"שים (וגם לא בכל סופ"ש). הבדידות הזאת מקשה על היצירה שלי- המוסיקה. נעשיתי יוצר דפוק. מה שאני כותב חסר טעם והלחנים בנאלים ולא מעניינים. גם ההפקות המוסיקליות שלי כבר לא מעניינות. אני נרדם מעצמי. ומילא זה- אני משועמם מעצמי. נלקחה ממני האישיות שלי. אני לא יודע איפה למצוא אותה. אולי תעזרו לי קצת? בעיטה פה ושם. אני מבטיח שבמקרה הפוך תמיד אהיה שם בשבילכם...
 

resputin

New member
מלש"ב יקר,

תראה, החיים הם קשים (לרובנו, אני אישית מגלגל משכורת של חמש ספרות) ולפעמים פשוט אין ברירה אלא להעסיק את עצמו בדרכים אוויליות כאלה או אחרות; אתה יודע, לצאת, לבלות, להכיר אנשים חדשים, לשתות, לשתות, לשתות, להתעורר בבית של גבר זר בצהרי היום מבלי לדעת איפה התחתונים שלך וכו' - בקיצור, Fun stuff. אתה עובד, משמע מרוויח קצת כסף. אולי תצא לאיזה טיול? תנסה להתחיל ללמוד משהו? תקנה לך משהו נוצץ ויפה ותסתכל עליו קצת? לי זה עוזר. ואם אתה לא עובד, אז התשובה שלי ברורה מאליו - תזיז את הישבן שלך! איך אתה לא מתבייש להתעורר בצהריים?! מתי אתה מתגייס, לאן אתה מתגייס? אולי תנסה להתעמק קצת בנושא, אם ידוע לך? או סתם להרחיב אופקים - הן יצירתיים והן יותר סטנדרטים. ובאשר להפקה מוזיקאלית - אתה יודע מה ההבדל בין פיצה למוזיקאי? פיצה יכולה להאכיל משפחה.
 

az17

New member
דבר ראשון-

תודה על התגובה שלך. זה מאוד נחמד לדעת שמתייחסים. דבר שני- א. אני עובד. ומרוויח די נחמד (אמנם לא 5 ספרות. אבל מרוויח יפה ויש לי חברים שממש ירוקים מקנאה מהמשכורת שלי). לגבי לימודים- חרשתי עכשיו 12 שנה לקבל אחלה תעודת בגרות. אני בעד הפסקונת. ולגבי תעסוקה- אני אדם מאוד עסוק. אני מאוד אוהב אמנות שימושית, לקרוא, וגם- להפיק מוזיקלית. ולגבי הלצתך בעניין הפיצה- המוסיקה בשבילי היא רק תחביב, אבל כואב לי שלא יוצא לי טוב. ושוב תודה! (על התגובה אולי שתהיה בעתיד?! הואו נואוז?) AZ!& ומישהו ינסה לעצור אותי!
 
למעלה