בישול חסכוני כשאין גז בדירה

בישול חסכוני כשאין גז בדירה

במקרה שבו אין תשתית או אפשרות לבשל על גז בדירה השכורה מה הדרך הכי חסכונית לבשל בכל זאת? אני יודעת שיש כיריים חשמליות יחסית חסכוניות, יש כירה קרמית שנטען עליה שהיא חסכונית בחשמל ויש כיריים אינדוקציה שאולי הם טובים אבל ממה שראיתי הם גם מאוד יקרים.
אם יש כאן אנשים שאין להם גז בדירה, מה אתם עושים?
 
אני יודעת אבל לא בטוחה שזה נכון

אצלי הבעיה היא בזה שאני גרה בדירה מחולקת שבה יש בלון גז משותף עם השכנים באחת הדירות, והשכנים לא משלמים את החלק שלהם, לכן יוצא שאם אני מזמינה בלון גז הם בעצם גונבים לי גז. לכן חשבתי לעבור לחשמל, הבעיה היא שחשמל כנראה בכל זאת יותר יקר. בשבוע האחרון אני בלי גז, יש לי כירה חשמלית די בזבזנית, לוקח לה המון זמן להתחמם. תבשילים שעל גז הייתי עושה תוך שניות, בכירה הזאת לוקח לי רבע שעה עד 20 דקות להכין. אבל אולי יש כיריים חסכוניות יותר מזאת שיש לי. לכן, אני מנסה לברר מה יכולה להיות הדרך הכי חסכונית לבשל על חשמל.
 
נכון

אני לא מכירה כיריים חשמליות מוצלחות שהן לא כיריים בילט טין או חלק מתנור שלם. הכיריים הסטודנטיאליות הפשוטות בדרך כלל מתחממות לאט, וגם לא שווה, ואז כל העסק הופך לבזבזני. השאלה אם בכלל יש לך מקום לשים או להתקים משהו בגודל מלא שנותן עבודה. תשאלי בפורום צרנות בטח יהיו להם המלצות לכיריים.
 
האם כירה כזאת מתאימה גם למשטח עץ?

אין לי כל כך מקום על השיש אבל אם אחליט לעבור באופן קבוע לכירה חשמלית במקום גז, אוכל לשים את הכירה החשמלית על משטח העץ שעליו עומדים כרגע הכיריים של הגז. השאלה היא האם יש כירה חשמלית שאפשר לשים אותה על משטח עץ.
 
למעלה