בישול עם ילדים

אורora

New member
בישול עם ילדים

בהמשך לשרשור המתוק של העוגות (שאחת מהן אהי הולכת לאפות בשבת) אני פותחת תת שרשור של עוגות. עוגיות ואוכל שמתאים לעשות עם ילדים. משהו קל שניתן לשתף אותם ולתת להם לעשות (ולא רק לראות).
 
../images/Emo212.gif../images/Emo84.gif../images/Emo78.gif../images/Emo209.gif../images/Emo21.gif../images/Emo71.gif

הפעם אחרוג ממנהגי ולא אתרום מידיעותיי הבשלניות הנרחבות אלא אלנקק טיפים יעילים במיוחד לכל נושא הבישול עם הילדים: על מה כדאי לחשוב לפני שמתחילים לבשל + מתכונים שכייף לבשל עם הילדים, ובסוף יש עוד תפריטים וטיפים.
 

אורora

New member
עוגיות לפיסול

עוגיות פשוטות אם בצק נוח לפיסול. אפשר אח"כ לעצב כל מיני צורות עם חותכנים למינהם. ( אני משתמשת באלה שקונים עם בצק משחק) לבצק: 2 כוסות קמח 200 גר חמאה 80 גר אבקת סוכר 50 גר שקדים טחונים קליפה מגוררת מחצי לימון הכנה : מערבבים הכל במעבד מזון ( אפשר לתת לילדים לשפוך את נמוצרים לקערה ) עוטפים בניילון ניצמד ומכניסים לשעה למקרר. מרדדים עם מערוך. קורצים צורות. אפשר לצפות בחלמון וסוכר או בסוכריות צבעוניות ( אצל הילדונת שלי זה הדבר החשוב מכל ) אוםפים כ 12 דקות בחום בינוני ( יש לחמם את התנור מראש)
 

דש1דש

New member
לדעתי?

כל מה שיש לו הרבה עבודה שאיננה ליד האש - טוב. עוגיות בצק פריך נהדרות - ללוש, לרדד, לעשות צורות, לסדר על התבנית, לפזר סוכר וניל, ולתת לה לעשות כמה שיותר - גם אם יוצא עקום וחתוך. טעים יהיה בכלח מקרה! עוגות שיש בהם הרבה שלבים של ערבוב. עוגות של פרי וג'לי - כי חותכים ומסדרים את הפרי - וזו עבודה אמנותית וכיפית - שלא לדבר על לשפוך את הג'לי (על הכל כולל העוגה) ולטעום גם. סלטים - אם יש הרבה ערבוב וחיתוך של דברים שהם יכולים עם סכין לא חד אני מאוד אוהבת ליהיות עם הגדולה במטבח!
 

נוRית

New member
בגדול - מסכימה עם מה שדשדש כתבה...

העוגה שנתתי בשרשור העוגות - עוגת הגבינה, בהחלט יכולה להתאים בגלל סידור העוגיות בתבנית... ובאמת - כל עוגה שיש בה בחישה יכולה להתאים (רק מנסיון - מומלץ להזיז קודם את כל הכלים הנקיים שמסביב, אחרת יהיו הרבה כלים לשטוף בסוף...
) מחכה כבר לרגעים של אפיה ובישול עם שתי היפות שלי...
 
למעלה