בכיר בקדימה ייחקר בחשד לזיופים

בכיר בקדימה ייחקר בחשד לזיופים

כזכור תהיות רבות נקשרו בנצחון מחנה לבני בפריימריס לרשימת קדימה לכנסת. עם סיום הקראת התוצאות בחגיגות צווחנית של ציפי לבני, פרצה מהומה ואף תגרת ידיים בין תומכי מופז לתומכי לבני במגזר הדרוזי. עכשיו מגיעה החקירה. היועה``מ לממשלה אישר לחקור אישיות בכירה בקדימה בחשד למעורבות בזיופים. למה לא שמעתם על זה? אתר `יאללה קדימה` עונה: לשכת יו``ר האופוזיציה מונעת מהתקשורת לדווח על כך. נס שיש ערוץ 7!
 

ATAF151

New member
שטויות

יתכן שכמו שבכל המפלגות תמיד יש זיופים במגזר הערבי והדרוזי, הדבר קרה גם בקדימה ויש לחקור את זה. אבל מפה ועד מה שאתה אומר המרחק גדול. ראשית מדובר על הבחירה של האדם במשבצת הדרוזית ולא על הבחירה בלבני מול מופז. שנית גם אם מזמנים מישהו בכיר לעדות, זה לא אומר שאותו בכיר פשע. ובקיצור אני מוכן להתערב שכלום לא יצא מהחקירה הזו וגם אם היה יוצא, היה מדובר באיזה דרוזי שרימה דרוזי אחר ולא קשור לבחירות של בכירי קדימה.
 
הנה היחצן הקבוע של לבני מיד קופץ להגן עליה

איכס על כל היחצנים האלה אם הפרסום היה על הליכוד אז מיד היה קופץ היחצן הזה ודורש שנתניהו יעזוב תתפקיד
 
אדון נכבד

מדובר בנבחר ציבור. היועה``מ לממשלה אינו נדרש לחקירות משטרה ואין צורך באישורו אם לא מדובר בנבחר ציבור. כנקי כפיים לבטח תפנה בקרוב לידידך במפלגה על מנת לחשוף את שמו למען השקיפות הציבורית. אני בטוח!!
 

ATAF151

New member
ממש לא

האם אתה יודע על מה נחקר נבחר הציבור? אולי סתם רוצים לשאול אותו כמה שאלות ואיש בכלל לא חושב שהוא אשם במשהו? בוא נחכה ואני בטוח שאם יהיו דברים דרמטיים הכל יתפרסם ואז נוכל לשפוט.
 

69הרצל69

New member
טעות

ציפי לבני ניצחה על חודו של קול את שאול מופז. ייתכן מאוד שהזיופים גרמו להטיה של הבחירות.
 

ATAF151

New member
פשוט לא נכון

אני חוזר ואומר שהציטוט בקישור הנ"ל מדבר אך ורק לגבי ריב בין שני דרוזים בנושא הפריימריס לרשימת קדימה ולא מוזכר שם שום כוונה לחקור משהו בנוגע לפריימריס לראשות המפלגה שנערכו בכלל בזמן אחר. בעניין הפריימריס לראשות קדימה, מי שקצת הוגן עם עצמו יודע שאם כבר היה חשד לדברים לא כשרים הם היו אך ורק בהקשר של מופז שאין ספק שחלק מתומכיו ארגנו מה שקרוי מפקדי ארגזים כלומר פקדו בדרך כזו או אחרת אנשים שלא התכוונו כלל להצביע לקדימה, אבל בסופו של דבר גם לא הוכח שמופז או מישהו מאנשיו עבר על החוק. זה נבע מהעובדה שכל ועדי העובדים והמקומות המאורגנים היו בעד מופז, וכל האנשים הפשוטים והלא מאורגנים היו בעד לבני.
 

69הרצל69

New member
ציפי לבני לא כל כך תמימה

בקדימה בניגוד למרצ לא צריך להיות חבר מפלגה שנה שלמה כדי להתפקד. סביר להניח שגם ציפי לבני עשתה מפקד ארגזים (להזכירך שנגד מופז ביינתיים לא הוכח דבר). המילה "אנשים פשוטים" היא מצחיקה. ציפי לבני מייצגת את העשירים, ועובדה שרוב העם הפשוט לא רצה אותה כראש ממשלה.
 

ATAF151

New member
אלו הן פשוט המצאות

אכן לא הוכח שום מעשה פלילי לגבי מופז או מישהו מתומכיו. אבל לשכנע אנשים שלא תומכים בקדימה להתפקד לקדימה זה לא מעשה פלילי אבל מעשה לא יפה. וכל מי שקצת מבין בנושא יודע שלא שלבני ממש לא עשתה שום מפקד ארגזים וכל הועדים והקבוצות המאורגנות שמסוגלים לארגן מפקד כזה תמכו במופז. בקיצור לא יתכן שאתה תאמר שסביר שלבני עשתה מפקד ארגזים כאשר היא לא עשתה זאת ולדעתי אפילו הגזימה בכמה היא לא התאמצה כדי להבטיח את נצחונה. מאיפה הבאת שציפי ליבני מייצגת את העשירים? מה היא עשתה כל כך מיוחד למען העשירים? נכון שהמשכילים יותר והעשירים יותר מצביעים למפלגות השמאל כולל לקדימה, לעבודה ולמרץ, והמשכילים פחות והעניים מצביעים לימין, אבל זה לא בגלל שהימין עוזר להם יותר אלא בגלל סיבות אחרות לגמרי שממש לא קשורות לקדימה או ללבני.
 

69הרצל69

New member
תמיד היא תומכת בחוקים שעוזרים לעשירים

תמיד היא תומכת בחוקים שעוזרים לעשירים מאז שהיא הייתה יו"ר החברות הממשלתיות. שאול מופז כמו ציפי לבני רחוק מלהיות בעיני איזשהו מודל לנקיון כפים או מנהיגות, ובכל זאת לא מקובל עלי שאנשים שהתמודדו בצורה דומה לא מקבלים אותו יחס בתקשורת.
 
ציפי לבני לא כל כך תמימה

אתר יאללה קדימה חשף שלמערכת ההצבעה הממוחשבת בפריימריס היה גישה לאנשים ממנגנון המפלגה. אמנם לא הוכח שהם עשו שימוש בנגישות שלהם, אך די בזה לעורר חשד כבד. הוסיפו את הארכת משך ההצבעה והרי לכם גברת לא תמימה במיוחד.
 
למעלה