בכניסה לכוכב יאיר י

בכניסה לכוכב יאיר י

יש אי תנועה ארוך.באי הזה שתולים צמחי המרוקליס כתום בגושים.בגלל השקייה מועטה מידיי בקיץ,מתו חלק מהצמחים.ומה עשו צוותי הגינון החאפרים במקום להשלים את הערוגות באותו צמח?שתלו אמנון ותמר! חאפרים עלובים שהמועצה משלמת להם כסף רב מאוד מהארנונה הגבוהה שמשלמים אנשים בצור יגאל וכוכב יאיר.הם חאפרים שלא איכפת להם כבר שנים שהוורדים במרכז המסחרי בכוכב יאיר נראים פשוט נורא ואיום.חצי מתו וחצי ימותו.
שותלים ורדים כאילו אחד מהחאפרים התורנים פה יודע לגזום נכון..

אפשר להעלות את רמת הגינון בארץ! אנחנו,מעצבי הגינות,הולכים ללמוד 3 שנים כדי להיות מוסמכים ואז הרשויות לוקחות חאפרים בזול.הנוי הסביבתי יכול להראות הרבה יותר טוב.די להעסקת חברות גננות מתחזות שעושות כאילו הם מטפלות אבל בעצם הכל נראה חארטה .
שתילה לא נכונה של צמחים בכיכר המרכזית בצור יגאל.שתלו שם החאפרים צמחים שצריכים גיזום בזמן(גאורה קיפחת 'ססיו פינק')שלא נגזמת בזמן ואז יש גוש של גועל נפש.מי החליט לשתול את הצמח הזה?החאפר?ומה עם הצמח דיאטס דו גוני?נראה גוש מלא עלים יבשים ולכן גזמו אותו לגמרי כדי שיתחדש לאחר זמן רב ועד אז הכל מכוער.אין מה לשתול את הצמח הזה בגינון הציבורי!!
יש לשתול את הצמח הנכון במקום הנכון.את אותו צמח לא ייצטרכו לגזום כל הזמן אלא יתאים לגינון ציבורי של פעם בשנה עד פעם בכמה שנים.יש המון צמחים כאלו והם יפים ופורחים.היום הרשויות מבזבזות כספים רבים בגלל שתילה לא נכונה ורעיונות גרועים של גננים בלתי מוסמכים.
תתקשרו למועצה ותגידו שמי שמשלם ארנונה גבוהה כמו בצור כוכב,ראוי לגינון ציבורי ברמה ולא את אוסף החאפרים שמסתובב כאן.

ולא אמרתי מילה עדין על הזוועות שעשו עכשיו בכניסה הדרומית להוד השרון. מלא זית פונפונים.מלא סיזיגיום מעוצב בסלאלום.חלקות דשא סנטטי בלי טעם.ורדים על גזע כאילו יש מי שייגזום.חלקות רבות של צמחים לא נכונים ברובם אשר דורשים טיפול ועוד מסביב יש דשא אלטורו בלי סוף.אלה הגננים החאפרים של עריית הוד השרון.התושבים רואים את הזוועות ומכירים את המאפיה החאפרית שיש בהוד השרון.יפוטר ראש עריית הוד השרון לאלתר.לוקחים כספי ציבור וזורקים לפח החאפרים.מעצבי הנוף לומדים 3 שנים ואז באים החאפרים ו"מעצבים" לנו את הנוף.מחדלים בלי סוף.אותו דבר קורה בכניסה המזרחית לרעננה.אוסף של חאפרים עם אהבה עזה לזית פונפונים ושתילות לא נכונות.לציבור בישראל מגיע שמתכנן נוף ייתכנן את הנוף ולא אוספים של חאפרים שהתחפשו לגננים מעצבי נוף.זוועות.
 
למעלה