בלאק אנד בורגר - רשמים (והכרות
)

בלאק אנד בורגר - רשמים (והכרות ../images/Emo13.gif)

תגידו, קרניבורים אוכלים גם ב"בלאק אנד בורגר" או שזה נחשב לפושטי מדי?
כי הייתי שם ורציתי לחלוק את רשמיי... תמיד אהבתי את הבלאק. לפני כמה שנים, שהתחילה פה אופנת מסעדות ההמבורגר, הייתי מאוד חשדנית לגבי קציצת הבקר המפורסמת. אולי מכיוון שעד אז, ההמבורגר היחידי שהיה אפשר לאכול בארץ זה המבורגר של מקדונלדס, או קפוא של זוגלובק בבית. נכון, מסעדות היוקרה תמיד הציעו המבורגר ראוי יותר בתפריט (דיקסי למשל) אבל מסעדה שלמה, שכל הקונספט שלה הוא המבורגרים- זה משהו שחדר אלינו רק בשנים האחרונות וגרם לנו להתאהב מחדש במאכל הכל כך עממי הזה. מבין כל מסעדות ההמבוגרים האלו, אני הכי אוהבת את בלאק. נכון, להדסון ולדיקסי יש המבורגרים מבשר משובח שנמסים בפה. אבל אני לא מכלילה אותם ברשימה הזו, מכיוון שהן מגישות מנות נוספות מלבד המבורגר ומתמחות בתחומים אחרים. כשאני אומרת מסעדת המבורגר, אני מתכוונת למסעדות כמו בלאק, מוזס, אגאדיר, ובורגוס. וכאמור, מבין כל הרשומים למעלה- אני הכי אוהבת את הבלאק. צחי בוקששתר פתח סניף ברחובות, והיום כבר התרחב לסינמה סיטי, לרמת החייל ואף לחיפה. את תפריט חג האהבה החדש שלהם יצאתי לבדוק עם חברה לאחר יום שלם של עבודה ורעב. נסענו לסניף של סינמה סיטי (ממוקם הכי נוח) והתיישבנו לנו בתאים האהובים עלינו. למנה ראשונה הזמנו כנפיים ברוטב חריף מתוק. המנה היתה גדולה עד מאוד, וכשסיימנו לפרק את הצלחת אפילו הרגשנו די מלאות. למנה עיקרית הזמנו כל אחת המבורגר. אני את היוקוזונה האימתני, והיא את השוורצנגר הבינוני. האמת שמבחינתי, כרגיל - המנה הייתה מעדן לחיך - המבורגר עסיסי שעשוי באופן מדיום וול, כמו שאני אוהבת. לצערי, העיוותים על פניה של חברתי היקרה סימנו שהיא לא שותפה לדעתי. "ההמבורגר מאכזב הפעם", היא אמרה בפנים מכורכמות, וזאת כיוון שכמוני, גם חברתי היא מעריצה שרופה של הבלאק (עובדה שאנחנו נוטות לפקוד יחד את המקום השכם והערב, ולא רק כשאנחנו הולכות לסרט). לטענתה, הטעם של ההמבורגר הפעם היה פחות מוצלח, מה גם שהוא נראה ממש קטן יחסית לבד"כ (אולי זה היה קשור לעובדה שהיא ביקשה אותו וול וול דאן, מה שצימק אותו לגמרי. P:) גם הצ'יפס היה עשוי מעט יתר על המידה. ובכל זאת, אנחנו לא יכולות לקטול את המקום שבדרך כלל אנחנו גומרות עליו את ההלל, מה גם שבאופן כללי נהנינו, גם מהאווירה. לכן נציין את גם החיוב: השירות האדיב והמהיר, הניקיון וכמובן את העיצוב המדהים שאף פעם לא נמאס לנו ממנו. אחד הדברים הנחמדים במקום, הוא העיצוב האפלולי והמוקפד שמייצר אווירה יוקרתית, שמשדרגת את העובדה שהתפריט מבוסס על המבורגרים. (ע"ע תמונות מצורפות). עוד סיבה לא לקטול היא החוויה המתקנת שהייתה לנו מהמקום. הגענו לסניף החדש שנפתח בחוצות המפרץ והיה נהדר - בין אם בבשר עצמו (שהפעם לא היה מצומק בכלל, אלא עסיסי ביותר), הפירה הקטיפתי ובין אם במנה שיצא לי לטעום ראשונה - שעועית ירוקה עם אגוזים - מנה מדהימה שרק ליקקתי אחריה את האצבעות. גם הפרצופים שמולי נראו שבעי רצון להפליא. בקיצור - בעיקר אחרי החוויה המתקנת, ולמרות שמכל סוגי הבשר שם יצא לי לטעום רק את ההמבורגר הבסיסי - ממליצה.
 

סמד13

New member
אכלנו בבלאק ברחובות קרית המדע

ואח"כ לקחתי משכנתא לתשלום החשבון לדעתי קצת יקר מידי אבל טעים סמדי
 

sjarjar

New member
אין דבר כזה פושטי מידי

אכלתי שם. לא אוהב את הקטע של השחור בכל מקום. אוהב לראות את האוכל שלי בצבעים טבעיים. לטעמי המקום מעוצב וממוצב מידי.
 

Master Stav

New member
ברוכה הבאה

אכלתי בבלק פעמים ....ובשני הפעמים התאכזבתי המחיר אינו מצדיק את האיכות הירודה שקיבלנו יותר מידי שומן וצורת צליית הבשר השאריה אותו חרוך בקצוות ויורת מידי עשוי למרות שביקשתי ....ריר על כל מקרה תודה על אחלה של סקירה ..... שמחים שבחרת לבוא לפורום שלנו שבי עימנו....השכנים ....מטורפים
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אנחנו מדברים על הבורגריה של בוקשסטר?

בהנחה שכן אז באופן אישי אני מאוד אוהב את המקום הזה ובכל פעם שאח שלי מגיע לחופשה קצרה ממקום משכנו אי שם באוסטרליה אנחנו קופצים לשם לבליסה המבורגר. אישית אני אוהב את המקום למרות שיש טובים יותר
 
לא ביקרתי אף פעם בבלאק אנד בורגר.............

( וגם לא בפפאגיו ) אבל פעם ראשונה ( ויחידה עד כה ) שאכלתי במקום שמתמחה בבורגרים היה BP בורגר ( מקווה שמדייק בשם), ביציאה מהקריות ממש מול הכניסה הראשית לבתי הזיקוק. מאד אהבתי שם את האוירה והשרות אכלתי שם כחלק מדייט יש שם על הקיר הופעות רוק, הווליום טיפה חזק מידי אבל הרעיון של מסעדת המבורגרים מצא חן בעיניי.
 

bilbo baggins

New member
אכלתי המבורגר בבלאק פעמיים ולא טעים

יש לי סטיה. המבורגרים. אכלתי שם פעמיים כי אחרי הפעם הראשונה היה לי קשה להשלים עם זה שלא היה טוב ולכן החלפתי סניף. לא תהיה עוד פעם. אני עדיין מחפש אחרי ההמבוגר המושלם. המלצות ?
 

michal24

New member
כחובבי המבורגרים גדולים-התאכזבנו בבלאק...

אהבנו מאוד את המוזס ועדו יותר את הבורגוס, מהבלאק התאכזנו אגב, אומרים שבגזרה חיפה ההמבורגר הכי טוב הוא בסינטה בר, לא יצא לי עדיין אבל יצא לי באגאדיר - לא רע אבל עדיין הבורגוס לוקח בגדול. גם הכנפיים של הבורגוס מעולות, יש להם צ'ילי אבל יש גם טעם של צ'ילי תפוז שהוא פשוט מעולה !
 

photoface

New member
הסינטה בר טעים מאוד

לא יקר במיוחד.. ואם באים בצהריים עוד פחות יקר :) הייתי שם פעם ראשונה לא מזמן. בדרך כלל אני הולכת על הקניבר- שגם אצלם ההמבורגר מצויין.. אבל הופתעתי לגלות ששל הסינטה בר יותר טעים.. ותכלס- אצלם יש מקום נעים לשבת במסעדה- קניבר זה בעיקר משלוחים הערה אחת קטנה: הספשייל פרייז מאכזבים... סתם תפו"א אפוי עם קצת צ'ילי מתוק
 

bilbo baggins

New member
../images/Emo91.gifההמבורגר הכי קרוב למושלם הוא ב

בר בשר בצומת מחניים (צפון) מדובר באיטליז מדהים. בשר טרי מיושן על ידי אוטוריטה בתחום. נדמה לי שהוא היה יור ארגון מגדלי הבקר... לא זול, עד כמה שאני זוכר בסביבות 60 ש"ח לקילו אבל מכסה אנטריקוט צריך לעלות ככה. אני עומד מאחרי ההמלצה הזו.
 

Nazgul7

New member
בתכלס שני מקומות אחד בצפון ואחד במרכז

בצפון זה הקרניבר , ובמרכז מוזס. ואם גילוי נאות, אני אוהב יותר את ההמבורגרים שאני מכין.
 
למעלה