בלוגרים בשירות משרדי פרסום, האם זה יעבוד?

gesus

New member
בלוגרים בשירות משרדי פרסום, האם זה יעבוד?

משרדי הפרסום האינטראקטיביים מגלים את הבלוגרים אבל השימוש בבלוגרים עדיין לא יודע לעשות את העבודה. איפה זה נכשל והאם יש דרך לעשות את זה טוב. למאמר המלא ממאמרי פורום רשתות חברתיות לחצו כאן. זו גם ההזדמנות להזמין את אלו שיש להם בלוגים ומעוניינים לקבל עוד קישור לשלוח לי את כתובת הבלוג שלהם ופסקה קצרה עליו על מנת שאכניס אותו לקישורי הפורום.
 

פגעסוס

Well-known member
בלוגרים לא פונים למספיק קהל

לדעתי, כיום, הקהל אליו פונים הבלוגים בישראל הוא מאוד מאוד מצומצם. עוד לא קיים בלוג בארץ שפונה לקהל יעד רחב מספיק בשביל שלחברות פרסום (גם אם ישתמשו בכל השיטות הנכונות לגיוס בלוגרים) יהיה שווה להשקיע בשיתוף של הבלוגרים בקמפיין. אז מה שקורה שהם מנסים לשתף בלוגרים בקמפיינים עם מינימום השקעה וככה זה נראה (ואני לא מדבר על פיג'ו בלוג טור שניכרת בו הרבה יותר השקעה מאשר במקרים אחרים).
 

gesus

New member
זה בדיוק העניין עם המודל הישן שציינתי שם

בלוגרים בישראל הם זניחים לא רק באופן יחסי לפרסום באמצעות באנרים, אלא אפילו במספר אבסולוטיים. זו הסיבה מדוע צריך לעבור לשיטה של קמפיין שנעזר בבלוגרים שאינם בהכרח נחשבים פופולאריים כי דווקא פה יש מרכיב שכן יניע את הבלוגר להגדיל באופן אקטיבי את החשיפה לתכנים שלו. המרכיב הזה הוא המטבע החברתי שמקבל הבלוגר שאנשים חדשים נחשפים לפוסט שלו על המוצר או השירות. אגב, העלתי את הפוסט מחדש אצלי בבלוג למי שקריאה במערכת המאמרים של תפוז לא נעימה לו (כמו לי למשל). מצטער שנאלצתם לעבור את הסיוט הזה של קריאה שם.
 
למעלה