בלי צנזורה על נושאים

  • פותח הנושא p019
  • פורסם בתאריך

p019

New member
בלי צנזורה על נושאים

במהלך השירשור הקודם מישהו כתב " טוב נו לא פורום מוזיקה..." זה מעלה אצלי את השאלה - למה לא? ואני לא מתכוונת רק למוזיקה (כי לי אין ארבה מה להגיד על הנושא) אבל באופן כללי, לדעתי הפורום דווקא כן צריך להכיל גם פאן חברתי בתוכו, אחרת, כמה כבר אפשר לדבר על א-מיניות (כמו שמידי פעם מציינים אנשים סקרנים). בקיצור, אני בעד כן לדון על כל דבר שבא לנו לדון בו ולא להרגיש שזה לא המקום המתעים לזה. מה דעתכם?
 

Limbonic Art

New member
אין שום בעיה

כל עוד זה לא מדבר רק ל- 3 אנשים מכאן
כדי שזה יהיה באמת יותר חברתי ויהיה שיתוף פעולה מציד יותר אנשים ויעורר עיניין
 

gabriel1349

New member
מישהו כתב?../images/Emo13.gif

בגדול בכלל לא התכוונתי שאסור לדבר על נושאים אחרים, פשוט נסחפתי , מתנצל
ובמילא זה היה מכוון רק לkorpiklaani- דבר לא הוגן כלפי האחרים כאן.. אולי באמת צריך לפתוח מעין "פינות" כמו שהיה כאן ניסיון לפתוח "פינת ספר" או כמו פינת "השירים התמימים" הרי לא חסר נושאים חברתיים
 

korpiklaani

New member
לא כזה איכפת לי מהסקרנים

איכפת לי יותר שיהיה נעים פה בפורום אז כמובן נושאים אחרים יהיה מגניב וכך לא יהיה פה "מידבר" בחודשים מסויימים וכן , לא צפיתי שיהיה לך או למישהו אחר מה להגיב על "הדיאלוג" שנפתח שם ולכן זה הפסיק ועבר לפרטי
 

p019

New member
אני שומעת מוזיקה

ומעוד אוהבת, אבל אני לא מבינה בזה כלום. כמו שאומרים - אפשר לנהוג ברכב בלי לדעת איך זה עובד או אפילו איזה סוג רכב זה. אני רק רוצה שיהיה לכולנו נוח לדבר על מה שעולה בלי לחשוב שזה לא נושא הפורום. כמו שאמרת - אחרת יהיה פה מידבר
 
אני חדשה בפורום הזה ובכלל

מעולם לא הצטרפתי לפורום כי ממה שראיתי רוב הפורומים הם זיוני שכל של אנשים שמשעמם להם בטירוף, בלי שום קשר לנושא הפורום, הם כותבים על כל נוד שקורה להם בחיים וחושבים שזה מעניין את חברי הפורום, בשביל זה יש בלוגים. ברור שמותר לסטות פה ושם, כולנו בני אדם, אבל באמת כדאי לדעת מתי לעבור לפרטי. אני מקווה שהפורום הזה לא יהפוך לברברת כי אז הוא יפסיק לעניין אותי וחבל. הנושא שמקשר בין האנשים פה הוא א מיניות ובניגוד לנושאים אחרים, כמו "היי פייב" למשל, הוא לא נטחן עד דק והוא מאוד לא מדובר. עבור כולנו זו חוויה חדשה לחלוק עם עוד אנשים את המחשבות והתחושות שלנו בנושא של א- מינות כי אין במות אחרות, ויש מספיק על מה לדבר בעניין הזה.
 

avi1283

New member
לא אמרתי לך

אז ברוכה הבאה :) כמו שכתבתי אני עם p019 בעניין הזה לדעתי אם באמת יפחדו לדבר על דברים אחרים אז הפורום יהיה ריק חצי מהזמן וחבל, אני לא חושב שאם מדברים גם על דברים אחרים זה מונע או מרתיע מישהו לפתוח נושא או לדבר על א-מיניות. אפשר גם וגם זה לא סותר, בהרבה פורמים שאני מכיר מדברים גם סתם על דברים ביום יום, זה לא אומר שמשועממים זה אומר שכבר התפתחה קהילה ונוח לה אחד עם השני ויכולים לדבר חופשי על כל מיני נושאים וכדאי לדעתי שזה יהיה גם כאן.
 
אוף טופיק ואון טופיק

כמו שאמרת, קשה לפורום להסתדר ולהפוך לחברה בלי אוף טופיק. בדרך כלל השרשורים בפורומים נפרדים לאוף טופיק ואון טופיק, ככה שלא-מיניות תמיד תהיה במה משלה. אם האוף טופיק ישתלט, אפשר לרכז בדיעבד כמה שרשורי אוף טופיק יחד, כך שלא-מיניות תהיה במה משלה, כיאה לפורום. לדעתי, כשנגיע לגשר של פורום פעיל ואוף טופיק מדי, נעבור אותו. מה את חושבת?
 
אני בעד

אנחנו לא פה בשביל לדבר על נושא אחד שהיחס שלנו אליו שלילי. אנחנו פה בשביל לשתף, להכיר, להתחבר עם דומים לנו. אוף טופיק זו בדיוק הדרך. מה אתם חושבים, צריך להפריד לגמרי שרשורים כלליים, כמו מוזיקה או ספרים, מדיוני א-מיניות, או לתת להם להתפתח גם בתוך דיוני א-מיניות?
 

מריונט

New member
לדעתי אין צורך להפריד

כי זה יהיה killer לזרימה הטבעית של הדברים. נניח שאני מגיב בשרשור און טופיק ומתחשק לי פתאום בסופנטיות להשחיל משפט אוף טופיק. במצב של הפרדה אני אחשוב פעמיים אם לרשום אותו. או יותר נכון לא ארשום אותו כלל. והרי לא אפתח שרשור נפרד רק בשביל לרשום משהו שהוא "דרך אגב". נוסף לזה, אם יתחילו להתנסח להם כאן כל מיני כללים, זה רק ירחיק אנשים חדשים מלהצטרף לפורום. אפילו אם לא מדובר בצנזורה אלא רק בהפרדת שרשורים, זה מספיק כדי ליצור רתיעה. אבל כמו שאמרת, נגיע לגשר...
 

p019

New member
במידה

אני חושבת שאין צורך להפריד כל הערה. אבל אם מתפתח דיון שלא קשור כלל, אולי כדי שתפרידי אותו לשירשור נפרד, כך שמי שרוצה להמשיך לדבר על הנושא המקורי - זה לא יפריע לו.
 
להפריד בדיעבד אני לא יכולה

אני צריכה לבקש במיוחד, אי אפשר לעשות את זה הרבה. אני רק יכולה לחבר שניים נפרדים. אם תהיה הפרדה, זה צריך להיות מלכתחילה, ביוזמת הכותבים בשרשור.
 
למעלה