במה אתם מתקשים בדרך ליצירת זוגיות

זה לא משנה

גם לחברים האחרים במסגרת שלי יש קשיים, בערך באותה מידה כמו לי. יש אנשים בכפר שלי שמוצאים בני זוג בתוך הכפר, ואני מתקשה בזמן האחרון למצוא בת זוג. יש לי אינטליגנציה טובה, ואפשר לשפר את יחסי האנוש שלי ע"י עבודה עצמית ולמידת דברים. בעבר היו לי חברות.
&nbsp
 
תשובה

לשפר יחסי אנוש ותקשורת עם אנשים, אפשר ע"י פסיכולוג, מייעץ וגם ע"י אינטראקציה עם אנשים. לכל אחד יש בעיה שונה, אבל ברור שאין לי יותר בעיה מלאנשים האחרים בכפר אלא אף פחות כי יש לי אינטליגנציה טובה.
&nbsp
 
התגובות שלי אנושיות

ומבוססות על אמונה באהבה ובנתינה רגשית, וגם ברוחניות. אני חושב שזה יפה. לפי התגובות שלכם נראה שלכם יש בעיה, למשל שלא מאמינים לי שאני אוהב את עובדת ההשמה ומדברים אליי לא יפה.

&nbsp
 
אנשים בפורומים בזמן האחרון

מציקים לי הרבה ומתבטאים לא יפה. הם אומרים שאני לא מוצלח, שאני לא מבין בקשרים, שאני כותב שטויות ושלא צריך להקשיב לי. לפי דרך דיבורך: "פנה לפסיכיאטר, הבעיה שלך לא קלה", גם אתה טרול ולא ראוי שיגיבו לך.
&nbsp
 
איך אפשר לא להיות תוקפני כשמתנהגים ככה?

אני מבקש לא לצעוק בלובי אז מישהי צורחת עליי שאני סותם פיות ומקללת מגעיל ומישהו רודף אחרי להכות אותי. חבר ותיק שלי מדבר בגסות על ידידותיי ומעליב ואומר שהוא מתבדח. עכשיו כמה פעמים התקשרתי אליו וניתק לי בפרצוף ואחר כך צעק עליי שהוא עסוק. חברים שלי מתחמקים ממני ולא עונים לי. ידידה שלי משחקת ברגשותיי, פעם יוצרת קשר ומחבקת ואוהבת ופעם צועקת שאני חוקר ונטפל ומנתקת קשר. עכשיו אמרתי לה שלום ליד חדר האוכל אז היא צעקה עליי כמה פעמים אתה צריך להגיד לי שלום. אחרי האוכל אמרתי לה שאם לא תפסיק לצעוק עליי אני לא אדבר אתה עוד. זאת ההוכחה שאנשים בכפר שלי בעיתיים וטיפשים ואני לא. אני יותר מוצלח מהם. ניסיתי להיות עדין וממשיכים לתקוף. כנראה, צריך להילחם.
 
אני לא צריך להתמודד

זאת הייתה שאלה רטורית. ההתנהגות של אנשים בכפר אליי מרגיזה ולא יפה גורמת לי להיות תוקפני. הם תוקפים אותי.
 
אני מקווה שאצליח בקרוב

בינתיים אני חלק מהמקום ונעזר בו. כשיהיה לי מקצוע אוכל לעבור למקום אחר. בינתיים, יש לי גם חברים.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
אתה לא יודע מה אתה מדבר

המון אנשים עם בעיה קלה מתגוררים בכפרים טיפוליים, מסתייעים במועדונים כמו ניצן ואנוש ובדיורים מוגנים, וזה שלמישהו יש בעיית תפקוד קלה שמונעת ממנו להשתלב כמו אחרים בחברה - לא מעיד שהוא מאד מוגבל. אין לי בעיה קשה והגיע הזמן שתכבדו את זה. יש לי קושי תפקודי ותקשורתי קל. אגב, בניגוד לחברים האחרים בכפר אני לומד באוניברסיטה ויש לי תואר ואולי אהיה מרצה. אני כותב ויוצר רעיונות מורכבים, ויש לי חיי חברה טובים.
 
מה ההבדל

בין אספרגר קשה לבעיה קשה? אספרגר סוג של בעיה. אולי אהיה מרצה, יש לי תואר ראשון בספרות עברית ואני לומד היטב ומצליח כבר שנים בלימודים. עוד מעט אולי אעשה תואר שני.
&nbsp
&nbsp
 
אפשרי מאד שאהיה מרצה

יש לי תואר ראשון ועוד מעט אני עושה תואר שני, ואחר כך אוכל לעבוד כמרצה לספרות.
&nbsp
&nbsp
 
אני מניחה שכשאתה כותב כפר אתה מתכוון לכפר טיפולי ולכן המקום

לברר סוגיות שאתה מעלה כדאי ואף חשוב לעלות מול אנשי הטיפול בכפר. בפורום נמצאים אנשים שאינם מכירים את ההסטוריה שלך, ואין זה לעניין לחשוף אותה. לשם כך בכפר בו אתה נמצא יש אנשי טיפול שזה תפקידם.
אני מבינה את הרצון העז שלך במענה אך זו לא הפלטפורמה. להיפך היא רק גורמת לאנשים שאינם מבינים את ההסטוריה וההתמודדות שלך לפגוע וחבל.
 
מה שבעיקר מקשה עליי

הוא שאני מנותק מהחברה ואינדיבידואלי ולכן אני מחוץ לחברה ומתקשה לשתף אתה פעולה, בדיבור ובקשרים. זה גרם לי הרבה צרות. אני אמן ויש לי חשיבה אמנותית רוחנית וזה שונה מהרבה אנשים, ולכן אני מתקשה להתקבל. אני אדם מאד רוחני עם אינטליגנציה מילולית חזקה מאד, אבל יש לי תסמונת אספרגר קלה אבל מיוחדת שמקשה עליי לתקשר בצורה תקינה עם אנשים.
 
יש לי שאלה

ייתכן שמרוב שאני רוחני ומדבר על תחביבים אני שוכח את החלק החומרי בחיים ואת קשריי החומריים עם אנשים?
&nbsp
 
במה אתם מתקשים בדרך ליצירת זוגיות

היי חברים, על מנת לעורר את הפורום,
מוזמנים ומוזמנות להגיב כאן או לכתוב לי בפרטי, כשאתם מחפשים זוגיות, מתחילים קשר, מה הדברים שאתם מרגישים בהם קושי?. מה הדברים שאתם לא מבינים, הייתם רוצים לדעת יותר?
אשמח לכתוב על כל דבר ודבר שתגיבו לתת עצה, כלי או כל מענה
 
עדכון מרגיז:

המשוגעת שמשחקת ברגשותיי כבר שנים, אמרה לי עכשיו שאני מתערב בפרטיותה בכך שאני שואל אם נסעה לעיר. אני בטוח שאין שום דבר אישי בשאלה אם נסעה לעיר, אולי בשאלות על תחביבים יש אישי. כששאלתי אותה למה היא חושבת שזה אישי, לא נתנה תשובה מספקת אלא אמרה: "כי מה זה עניינך אם נסעתי לעיר?". אני לא צריך משוגעת כזאת בחיים שלי. מספיק זמן נתתי לה להתעלל בי וקיבלתי את השיגעונות ואת הבעיות שלה כי חשבתי שהאהבה תנצח הכול. בצער רב, כנראה אצטרך לזרוק אותה.
 
תשובה

אני חושב שאני מתקשה בכך שנהייתי תוקפני וזה מפחיד בנות ולכן הן לא רוצות אותי, אחרי שרוב חיי הייתי אדם מאד עדין. אני גם לא טוב בתקשורת, אני לא מוצא את הדרך הנכונה לשלב בין נושאים אישיים ונושאים כלליים.
&nbsp
 
תוקפנות אינה קשור רק ליצירת זוגיות

תוקפנות מקשה עליך אני מניחה בלא מעט תחומים בחיים.
אם התוקפנות שלך מגיעה עד מצב בוא אתה מפחיד בנות אימון אינו הדבר שיכול לעזור. אני מאמנת. במקרים כאלה ליווי של מטפל, פסיכולוג או כל תחום אחר שעוסק בשליטה בכעסים יכול לסייע יותר. לברר מה מקפיץ אותך ואיך לנהל את זה.
 
למעלה