בן אדם שיודע מה הוא רוצה

בן אדם שיודע מה הוא רוצה

אני רווקה, בת 33. יש לי קרובת משפחה שכל הזמן מנסה להכיר לי מישהו. היום היא התקשרה אליי ואמרה: "ראיתי עכשיו פוסט בפייסבוק של מישהו שמחפש להכיר." היא אומרת לי שיש בפוסט תמונה שלו ושלדעתה הוא נראה טוב, והיא מתחילה להקריא את מה שהוא כתב על עצמו (לא ממש זוכרת, גם לא רלוונטי) ואז את החלק של מה הוא מחפש (זוכרת, מצטטת): "מחפש מישהי עד גיל 37, יפה ורזה. לא מתנגד לגרושות, גם עם ילד."
מחשבות? דעות? רעיונות בנדון?
 
נשמע טבעי לגמרי

הוא רוצה בחורה יפה ונאה שיוכל ליהנות מלהסתכל עליה, וכיום גברים נמשכים לנשים רזות. אם הוא לא מתנגד לגרושות עם ילד, ודאי סימן שהוא יותר מוכן לאפשרויות שונות. השאלה החשובה היא אם הוא נחמד.
&nbsp
 
יופי הוא בעיני המתבונן

מה זה הקריטריון הזה "יפה ורזה"? זה כ"כ סובייקטיבי, שאיך מישהי יכולה לדעת, אם היא "מתאימה לקריטריון"? אלא אם כן היא דוגמנית או משהו, ואפילו אז - יש מספיק דוגמניות רזות שלא כולם בהכרח חושבים שהן יפות.
&nbsp
אתה טוען שזה טבעי לגמרי, ואני מסכימה שזה טבעי לגמרי להימשך למי שאתה נמשך אליו, אבל זה לא טבעי לגמרי לנסח את זה ככה.
תאר לעצמך שאישה הייתה מפרסמת מודעה כזו:
"מחפשת גבר עד גיל 37, יפה ורזה. אפשר גרוש עם ילד".
איך אתה יודע שאתה ה"יפה והרזה" שאני מחפשת? אולי אתה חושב שאתה יפה ורזה, ואני לא אחשוב ככה, ואולי אתה חושב שאתה לא יפה ורזה, ולא תפנה אליי, אבל אני חושבת שכן.
אתה מבין כמה חסר היגיון ה"קריטריון" הזה? שלא לדבר על כמה שזה רדוד ושטחי להדגיש שאתה מחפש מישהי יפה ורזה? ומה לגבי שאר התכונות של בנאדם? אני רואה כזו מודעה ומסיקה שהדבר היחיד שחשוב לו זה שהבחורה תהיה יפה ורזה (מה שזה לא יהיה מבחינתו). זה כ"כ חשוב לו שאפילו לא אכפת לו אם היא גרושה וכבר יש לה ילדים.
 
אני מסכים איתך אבל

מן הסתם הוא רצה בחורה שתיראה לו יפה, להעדפתו כדי שייהנה להסתכל עליה. אבל האופי יותר חשוב. גם תכונות טובות באופי הן בעיני המתבונן, ובמידה רבה גם משיכה. אבל אגב, אני חושב שבאמנות היופי פחות סובייקטיבי מאשר יופי בתחומים אחרים. יש ערכים אסתטיים שקשורים לביטוי אנושיות מעניינת וחשובה.
&nbsp
&nbsp
 
ברור ומקובל

קשה לי לתאר לעצמי בנאדם שיוכל לבנות מערכת יחסים ארוכת-טווח עם פרטנר שלא נעים לו להסתכל עליו, שהוא לא נמשך אליו, וזה נכון לגברים ולנשים כאחד (למעט כמובן כאלו שנמצאים עם מישהו רק בשביל סטטוס/כסף וכד').
אני מתרעמת על עצם ההדגשה הזאת של עניין החיצוניות בפוסט. מכל הדברים שהוא יכול היה לכתוב שחשובים לו/מעניינים אותו בפרטנר, הוא בחר לכתוב על החיצוניות (ששוב, עניין כ"כ סובייקטיבי). כבר עדיף היה שלא היה כותב כלום, חוץ מנגיד הגיל ואזור המגורים (אם זה דיל ברייקר). הרי ברור שבחורה שתפנה אליו בעקבות הפוסט תשלח לו תמונה, ואז הוא יוכל בעצמו לשפוט אם היא יפה ורזה בעיניו או לא.
 
לדעתי אל תיקחי את זה קשה

ככה הוא בחר לכתוב, זה לא בהכרח אומר שהפנימיות לא חשובה לו. אם תגלי שהוא נחמד ומחבב תישארי אתו, ואם לא לא. בדרך כלל כשמכירים אדם בפעם הראשונה מסתכלים רק על החיצוניות, ורצון באישה יפה הוא דבר טבעי. אבל לא הייתי ממליץ לך להשקיע את זמנך יותר מדי באתרי היכרויות, כי הם באמת מלאים בזרים מפוקפקים שמחפשים סקס. למי שאת רוצה לכתוב תכתבי ולמי שאת לא רוצה אל תכתבי.
&nbsp
 
אגב

היה לי פסיכולוג שאמר לי שאי אפשר בשום אופן להיות בן זוג של מישהי שלא נמשכים אליה בכלל, כי לא עומד לך. גם כתבו לי באינטרנט את ההיגיון שאם מישהו מסכים להיות בן זוג בלי להימשך, הוא יכול עקרונית להיות בקשר רומנטי עם כל אחד מהמינים. אבל המשיכה פחות חשובה והאופי הוא החשוב, אני מסכים אתך בהחלט.
&nbsp
 
לא לוקחת את זה קשה

מעצבנת אותי האובססיביות הזאת עם משקל גוף. ושלא תחשוב לשניה שזה בא ממקום של מרמור, שאני אולי בעלת עודף משקל ולכן זה כ"כ מעצבן אותי.. זה לא המקרה. אמנם אין לי מידות של דוגמנית, אבל יש לי גוף רגיל לחלוטין ללא טיפת עודף משקל.
לגבי שאר הדברים שכתבת:
א. אני לא מתכוונת ליצור איתו קשר. מבחינתי ההתנסחות שלו זה deal breaker.
ב. אני לא יושבת באתרי היכרויות. אני גם לא נמצאת באף רשת חברתית. אני מבינה שאתה לא ממש קורא בתשומת לב... כתבתי שקרובת משפחה סיפרה לי על הפוסט הזה.
&nbsp
 
טוב, לא נורא

אתרי היכרויות באמת מקום לאנשים מסוגים שונים, גם אנשים פשוטים ואף סוטים. צריך לדעת למצוא את האנשים הנכונים.
&nbsp
 
אמנם כל אחד נמשך לסוג אחר של אנשים
ואוהב סוג אחר של אנשים, אבל בחברה האירופאית המודרנית רוב הגברים נמשכים לרזות כמו שבמאות הקודמות נמשכו דווקא לשמנות כי נראו להם בטעות יותר פוריות. אני מניח שרזון נראה יותר בריא ולכן נוטים להימשך אליו. רצוי גם לשמור על הבריאות (אני חלילה לא חושב שאת שמנה, התכוונתי לאפשרות שאת חושבת שאת שמנה).
.
 

עlד אחד

New member


לפי איך שאת נשמעת פה, את הולכת להישאר רווקה עוד הרבה הרבה זמן
 
תגובה מכבדת, אין מה לומר

מצוין. אני מעדיפה להיות רווקה מאשר עם אהבלים שלא יודעים לכבד אחרים כמוהו או כמוך.
 

Annabella1

New member
אם כבר הוא אהבל

הטעות שלו היא טעות שיווקית. כשאתה מחפש מישהו או מישהי לקשר, אתה לא צריך לרשום את רשימת הדרישות שלך (זה במילא סובייקטיבי), אלא "למכור" את עצמך. כלומר להציג את עצמך וגם לא בצורה בוטה מידי, כי כל האנשים בעולם , הם ואמא שלהם, חושבים שהם הכי מוצלחים. ככה שלרשום גם שאתה "אינטיליגנטי, מצחיק, שנון, ואדם טוב באופן כללי" לא ממש עוזר.
אוקצור, בלי קשר למה הבחור מחפש או מה רשימת ההעדפות הפרטית שלו, הוא פשוט אהבל.
 

עlד אחד

New member
מה, גם פה את משחררת את ההבלים שלך?


הפכת את התסכול שלך לתחביב פול-טיים
 

Annabella1

New member
מסתבר שאתה עוקב אחריי לכל מקום

קריפי באינטרנט קריפ בחיים, קריפ בכלל.
 

Skotos

New member
ברור

זו משאת נפשי ומטרת חיי לעקוב בתפוז אחרי נשים ממורמרות ובודדות שבטוחות שהן אלה שצריכות "לפתור" לכל העולם את הבעיות האישיות והרומנטיות

(כמו שקבצן רחוב יציע את שירותיו כיועץ פיננסי וכיועץ לענייני הגיינה)

אגב, מבחינה מתמטית זה לא כל כך אפשרי לעקוב אחרי מישהו שפשוט נמצא בכל מקום
אבל נו, עכשיו אני באמת מעמיס עלייך יותר מדי.
אולי תצלמי את ההודעה הזו ותתני למישהו עם מוח לתרגם לך אותה לפיגורית.
 
למעלה